STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

Rzeszów, 15.02.2017 r.

PZDW/WZP/243/WA/1/2017                                                                    

                                                                         

 

                              

Firma Handlowo Usługowe „ERMA”

Maria  Daszkiewicz

ul. Jasień 2

38 – 700 Ustrzyki  Dolne

 

 

 

Dotyczy: unieważnienia czynności wyboru oferty najkorzystniejszej i powtórnego rozstrzygnięcia przetargu w Zadaniu nr 8 – RDW USTRZYKI DOLNE w postępowaniu pn. Wykonywanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep i maszyn drogowych będących w  użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w  2017r. – 9 Zadań, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.01.2017 r. pod numerem 1638-2017 oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w  Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.

 

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że unieważnia dokonaną w dniu 09.02.2017 r. czynność wyboru oferty najkorzystniejszej w ww. postępowaniu z uwagi na niedokonanie poprawienia oczywistej omyłki pisarskiej w ofercie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona tj. Wykonawcy Firma Handlowo Usługowe „ERMA” Maria  Daszkiewicz, ul. Jasień 2, 38 – 700 Ustrzyki  Dolne, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

 

ZADANIE 8 – RDW USTRZYKI DOLNE

Zamawiający po powtórnym dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

Firma Handlowo Usługowe „ERMA” Maria  Daszkiewicz, ul. Jasień 2, 38 – 700 Ustrzyki  Dolne, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 100 300,00 PLN brutto

(słownie: sto tysięcy trzysta złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 84,00 PLN

czas wykonania usługi: 1-2 dni roboczych

 

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

Firma Handlowo Usługowe „ERMA”

Maria  Daszkiewicz

ul. Jasień 2

38 – 700 Ustrzyki  Dolne

 

100 300,00

 

 

 

84,00

 

1-2 dni roboczych

 

80 pkt

 

40 pkt

 

40 pkt

 

Zamawiający informuje, że działając zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), w ofercie Wykonawcy Firma Handlowo Usługowe „ERMA” Maria  Daszkiewicz, ul. Jasień 2, 38 – 700 Ustrzyki  Dolne, została poprawiona oczywista omyłka pisarska polegająca na wpisaniu w punkcie 1 formularza oferty – dotyczącym ceny oferowanej za wykonanie przedmiotu zamówienia – kwoty 75 100,00 PLN (kwota brutto) zamiast kwoty 100 300,00PLN (kwota brutto) – zgodnie z załączonym Formularzem cenowym – Rozdział IV SIWZ.

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

 

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Rzeszów, 09.02.2017 r.

PZDW/WZP/243/WA/1/2017                                                                     

                                                                                                       

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia przetargu.

 

Dotyczy postępowania pn. Wykonywanie napraw awaryjnych, przeglądów okresowych i remontów pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep i maszyn drogowych będących w  użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w  2017r. – 9 Zadań, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.01.2017 r. pod numerem 1638-2017 oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w  Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.

 

ZADANIE 1 – RDW JAROSŁAW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Przedsiębiorstwo  Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 61 358,00 PLN brutto

(słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy trzysta pięćdziesiąt osiem złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 89,79 PLN

czas wykonania usługi: 1-2 dni roboczych

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

Przedsiębiorstwo  Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37 – 500 Jarosław 

 

 

61 358,00

 

 

 

89,79

 

1-2 dni roboczych

 

80 pkt

 

40 pkt

 

40 pkt

 

Zamawiający informuje, że działając zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), w ofercie Wykonawcy Przedsiębiorstwo  Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek, została poprawiona oczywista omyłka pisarska polegająca na wpisaniu w punkcie 1 formularza oferty – dotyczącym ceny oferowanej za
1 roboczogodzinę wykonanej usługi – kwoty 17 958,00 PLN (kwota brutto) zamiast kwoty 89,79PLN (kwota brutto) – zgodnie z załączonym Formularzem cenowym – Rozdział IV SIWZ.

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164
ze zm.).

 

ZADANIE 2 – RDW JASŁO

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jasło S.A., ul. Przemysłowa 6, 38 – 200 Jasło, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 49 850,00 PLN brutto

(słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy osiemset pięćdziesiąt złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 82,25 PLN

czas wykonania usługi: 3-4 dni roboczych

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

 

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jasło S.A.

ul. Przemysłowa 6

38 – 200 Jasło

 

 

 

49 850,00

 

 

 

82,25

 

3-4 dni roboczych

 

60 pkt

 

40 pkt

 

20 pkt

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

 

ZADANIE 3 – RDW LUBACZÓW

Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ww. Zadanie (RDW LUBACZÓW)  zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt  4 ustawy z  dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.) Cena oferta wykonawcy: AUTO –TEST sp. z o.o.,
ul. Techniczna  3, 37 – 600 Lubaczów, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj.
40 000,00 PLN brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, zero groszy).
W związku z tym, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia - postępowanie zostało unieważnione. 

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania uslugi)

Ilość pkt

1.

AUTO –TEST sp. z o.o.

ul. Techniczna  3

37 – 600 Lubaczów

 

 

 

43 879,00

 

 

 

104,55

 

1-2 dni roboczych

 

-

-

-

 

 

ZADANIE 4 – RDW ŁAŃCUT

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Firma Handlowo Usługowa  Andreas Andrzej Pasieczny „Andreas” Andrzej Pasieczny, Oddział Dąbrówki 425A, 37-100 Łańcut, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 53 280,00 PLN brutto

(słownie: pięćdziesiąt trzy tysiące dwieście osiemdziesiąt złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 55,00 PLN

czas wykonania usługi: 1-2 dni roboczych

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

Firma Handlowo Usługowa  Andreas Andrzej Pasieczny 

„Andreas”

Andrzej Pasieczny

Oddział Dąbrówki 425A

37-100 Łańcut

 

53 280,00

 

 

 

55,00

 

1-2 dni roboczych

 

100 pkt

 

60 pkt

 

40 pkt

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

 

ZADANIE 5 – RDW MIELEC

Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ww. Zadanie (RDW MIELEC)  zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt  4 ustawy z  dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.) Cena oferta wykonawcy: P.W. ”BIBMOT – BIK sp.j., ul. Drzewieckiego 1,
39–300 Mielec,
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
tj. 40 000,00 PLN brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych, zero groszy).

W związku z tym, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia - postępowanie zostało unieważnione. 

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania uslugi)

Ilość pkt

1.

P.W. ”BIBMOT – BIK sp.j.

ul. Drzewieckiego 1

39 – 300 Mielec

 

 

 

47 200,00

 

 

 

123,00

 

3-4 dni roboczych

 

-

-

-

 

 

ZADANIE 6 – RDW RYMANÓW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Elektromechanika  Samochodowa Mariusz Kasperkowicz, ul. Grunwaldzka 24, 38 – 480 Rymanów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 98 800,00 PLN brutto

(słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 79,00 PLN

czas wykonania usługi: 1-2 dni roboczych

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

Elektromechanika  Samochodowa 

Mariusz Kasperkowicz

ul. Grunwaldzka 24

38 – 480 Rymanów

 

 

98 800,00

 

 

 

79,00

 

1-2 dni roboczych

 

100 pkt

 

60 pkt

 

40 pkt

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

ZADANIE 7 – RDW STALOWA WOLA

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

P.H.U. ARTMET  PLUS Ryszard  Dąbal, ul. Handlowa  2, 37 – 450 Stalowa Wola, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 51 120,00 PLN brutto

(słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy sto dwadzieścia złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 90,00 PLN

czas wykonania usługi: 3-4 dni roboczych

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

 

P.H.U. ARTMET  PLUS

Ryszard  Dąbal

ul. Handlowa  2

37 – 450 Stalowa Wola 

 

 

 

 

51 120,00

 

 

 

90,00

 

3-4 dni roboczych

 

60 pkt

 

40 pkt

 

20 pkt

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

 

 

ZADANIE 8 – RDW USTRZYKI DOLNE

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

Firma Handlowo Usługowe „ERMA” Maria  Daszkiewicz, ul. Jasień 2, 38 – 700 Ustrzyki  Dolne, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 75 100,00 PLN brutto

(słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy sto złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 84,00 PLN

czas wykonania usługi: 1-2 dni roboczych

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

Firma Handlowo Usługowe „ERMA”

Maria  Daszkiewicz

ul. Jasień 2

38 – 700 Ustrzyki  Dolne

 

75 100,00

 

 

 

84,00

 

1-2 dni roboczych

 

80 pkt

 

40 pkt

 

40 pkt

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

 

ZADANIE 9 – PZDW RZESZÓW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

„MERC” Wojciech Szalacha, ul. Okulickiego 18, 35 – 206 Rzeszów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 24 960,00 PLN brutto

(słownie: dwadzieścia cztery tysiące dziewięćset sześćdziesiąt złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 55,00 PLN

czas wykonania usługi: 1-2 dni roboczych

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

„MERC”

Wojciech Szalacha

ul. Okulickiego 18

35 – 206 Rzeszów

 

 

 

24 960,00

 

 

 

55,00

 

1-2 dni roboczych

 

100 pkt

 

60 pkt

 

40 pkt

Zamawiający informuje, że działając zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), w ofercie Wykonawcy „MERC” Wojciech Szalacha, została poprawiona oczywista omyłka pisarska polegająca na wpisaniu w punkcie 1 formularza oferty – dotyczącym ceny oferowanej za 1 roboczogodzinę wykonanej usługi – kwoty 9 900,00 PLN (kwota brutto) zamiast kwoty 55,00 PLN (kwota brutto) – zgodnie z załączonym Formularzem cenowym – Rozdział IV SIWZ.

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

Na podstawie art. 85  ust. 4  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający zwraca się z prośbą o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu  związania ofertą do dnia 17.03.2017 r. Przedmiotowe oświadczenie należy przesłać w terminie do dnia 15.02.2017 r.  faksem (nr 17  860 94 56)  lub  pocztą e-mail: biuro@pzdw.pl oraz niezwłocznie  potwierdzić w formie pisemnej.

 

__________________________________________________________________________________________________________

 

Rzeszów, dnia 17.01.2017r.

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

 

Pn.  Wykonanie  napraw  awaryjnych, przeglądów  okresowych  i  remontów  pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep i maszyn  drogowych będących w  użytkowaniu PZDW i jednostek  terenowych  w  2017r. – 9 zadań

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WA/1/2017

Numer BZP /DUUE: 1638 – 2017 z  dnia  03.01.2017r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

Zadanie  nr 1  RDW  Jarosław

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 60 000,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Przedsiębiorstwo  Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37 – 500 Jarosław 

61 358,00  PLN brutto

 

31.12.2017r.

12 miesięcy

Płatność do  30 dni od  daty  przedłożenia faktury z  podpisanym protokołem odbioru

 

 

Zadanie  nr  2  RDW  Jasło

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  50 000,00   PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

 

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Jasło S.A.

ul. Przemysłowa 6

38 – 200 Jasło

49 850,00 PLN brutto

 

 

31.12.2017r.

12 miesiące

Płatność do  30 dni od  daty  przedłożenia faktury z  podpisanym protokołem odbioru

 

Zadanie  nr  3 RDW  Lubaczów  

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 40 000,00PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1

AUTO –TEST sp. z o.o.

ul. Techniczna  3

37 – 600 Lubaczów

43 879,00 PLN brutto

31.12.2017r.

12 miesięcy

Płatność do  30 dni od  daty  przedłożenia faktury z  podpisanym protokołem odbioru

 

 

 

 

 

 

Zadanie  nr  4  RDW  Łańcut

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 60 000,00     PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Firma Handlowo Usługowa  Andreas Andrzej Pasieczny 

„Andreas”

Andrzej Pasieczny

37 – 307  Brzóza  Królewska 

53 280,00 PLN brutto

31.12.2017r.

12 miesięcy 

Płatność do  30 dni od  daty  przedłożenia faktury z  podpisanym protokołem odbioru

 

 

Zadanie  nr  5 RDW  Mielec   

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 40 000,00   PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

P.W. ”BIBMOT – BIK sp.j.

ul. Drzewieckiego 1

39 – 300 Mielec

47 200,00
 PLN brutto

31.12.2017r.

12 miesięcy

Płatność do  30 dni od  daty  przedłożenia faktury z  podpisanym protokołem odbioru

 

 

Zadanie  nr  6  RDW  Rymanów  

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:   100 000,00  PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Elektromechanika  Samochodowa 

Mariusz Kasperkowicz

ul. Grunwaldzka 24

38 – 480 Rymanów

98 800,00 PLN brutto

31.12.2017r.

12 miesięcy

Płatność do  30 dni od  daty  przedłożenia faktury z  podpisanym protokołem odbioru

 

 

 

Zadanie  nr  7 RDW  Stalowa  Wola    

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  50 000,00   PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

P.H.U. ARTMET  PLUS

Ryszard  Dąbal

ul. Handlowa  2

37 – 450 Stalowa Wola 

51 120,00 PLN brutto

31.12.2017r.

12 miesięcy

Płatność do  30 dni od  daty  przedłożenia faktury z  podpisanym protokołem odbioru

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie  nr  8 RDW  Ustrzyki Dolne     

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 100 000,00  PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Firma Handlowo Usługowe „ERMA”

Maria  Daszkiewicz

ul. Jasień 2

38 – 700 Ustrzyki  Dolne

75 100,00 PLN brutto

31.12.2017r.

12 miesięcy

Płatność do  30 dni od  daty  przedłożenia faktury z  podpisanym protokołem odbioru

 

 

Zadanie  nr  9 PZDW  Rzeszów      

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 30 000,00  PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

„MERC” Wojciech Szalacha

ul. Okulickiego 18

35 – 206 Rzeszów  

24 960,00 PLN brutto

31.12.2017r.

12 miesięcy

Płatność do  30 dni od  daty  przedłożenia faktury z  podpisanym protokołem odbioru

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08