STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

                                        Rzeszów, 2017-03-14 PZDW/WZP/243/WD/10/2017

                                                                                                                  wg. rozdzielnika  

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Sprzątanie śmieci z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich  w Rzeszowie” - (8 zadań)”   dotyczy  zadania nr    8  RDW  Ustrzyki Dolne
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod nr 257558- 2017 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl
i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a.

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: Usługi Transportu  Ciężarowego Andrzej Adamczyk

ul. Gombrowicza  25/27, 38 – 700 Ustrzyki   Dolne    jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 16 147,35  PLN brutto (słownie: szesnaście  tysięcy sto czterdzieści siedem  złotych 35/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika  Zamawiającego.

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego ”

Liczba pkt RAZEM

1.

Usługi Transportu  Ciężarowego

Andrzej Adamczyk

ul. Gombrowicza  25/27

38 – 700 Ustrzyki   Dolne    

16 147,35  PLN brutto

 

60 PKT

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

100 PKT

2.

Handel Usługi  Leśne
Kursy  Szkolenia i   BHP

Tomasz  Lenart   

Bandrów 94

38 – 700 Ustrzyki Dolne

19 735,65  PLN brutto

 

49,09 PKT

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

89,09 PKT

3.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

16 745,40  PLN brutto

 

 

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

 

Oferta odrzucona

4.

F.P.H.U. „DAREX”
Dariusz   Koczyński

Obsza 103

23 – 413 Obsza

23 682,78  PLN brutto

 

40,90 PKT  

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

80,90 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Oferta  wykonawcy: TMF POLSKA  sp. z o.o. Aleja Jana  Pawła II 27, 00-867 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 89  ust 1pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.
z późn. zm.) gdyż zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający pismem z dnia 28.02.2017r. wezwał wykonawcę do wyjaśnienia ofert, które były niższe o ponad 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów w  zadaniach: nr 1 RDW Jarosław;  nr 2 RDW Jasło;   nr 4 RDW Łańcut;  nr 6 RDW Rymanów oraz zadaniu nr 8 RDW Ustrzyki Dolne. Wykonawca w dniu 06.03.2017r. przedłożył wyjaśnienia w zakresie rażąco niskiej ceny na w/w zadania za wyjątkiem zadania nr 8 RDW Ustrzyki Dolne gdzie  zawarł oświadczenie, iż „nie składa wyjaśnień.” Wobec  braku złożenia wyjaśnień w  zakresie rażąco niskiej ceny  na zadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy na podstawie art. 89 ust 1pkt 4 wyżej cytowanej ustawy jako ofertę wykonawcy, która zawierała rażąco niską cenę.

 

Ponadto Zamawiający   informuje  o poprawieniu  omyłek  rachunkowych  w trybie art. 87 ust. 2 pkt. 2  ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Cena oferty wykonawcy: F.P.H.U. „DAREX”  Dariusz Koczyński, Obsza 103

23 – 413 Obsza w dniu otwarcia ofert wyniosła 25 519,66 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset dziewiętnaście złotych 66/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 23 682,78 PLN brutto (słownie: dwadzieścia  trzy tysiące sześćset osiemdziesiąt dwa złote 78/100).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PZDW/WZP/243/WD/10/2017

                                                                                                                  

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sprzątanie śmieci z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich  w Rzeszowie” - (8 zadań)”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod nr 257558- 2017 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a, zostali  wybrani  następujący wykonawcy:

 

 

Zadanie nr 1 RDW Jarosław   

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 12 248,32 PLN brutto (słownie: dwanaście tysięcy dwieście czterdzieści osiem złotych 32/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika  Zamawiającego.

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego ”

Liczba pkt RAZEM

1.

Zakład Gospodarki  Komunalnej sp. z o.o.
w Tryńczy

37 – 204  Tryńcza 118

31 162,10 PLN brutto

 

23,58 PKT

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

63,58 PKT

2.

Przedsiębiorstwo  Handlowo Usługowe

Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37 – 500 Jarosław

21 730,90 PLN brutto

 

33,81 PKT

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

73,81 PKT

3.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

12 248,32 PLN brutto

 

60 PKT

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

100 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Zadanie nr 2 RDW Jasło    

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 13 519,46 PLN brutto (słownie: trzynaście tysięcy pięćset dziewiętnaście złotych 46/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika  Zamawiającego.

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego ”

Liczba pkt RAZEM

1.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

13519,46 PLN brutto

 

60 PKT 

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

100 PKT

2.

Firma Handlowo Usługowa Ligęzka Grzegorz  Ligęzka

39 – 223  Strzegocice 11D

31 686,23  PLN brutto

 

 

25,60 PKT 

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

65,60  PKT

3.

PHU „Przyjazny Duch” Kasper Adam Gorzyce 277

37 – 204 Tryńcza

 

27 461,40 PLN brutto

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

100 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Zamawiający   informuje  o poprawieniu  omyłek  rachunkowych  w trybie art. 87 ust. 2 pkt.  2  ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Cena oferty wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Ligęzka Grzegorz  Ligęzka, 39 – 223  Strzegocice 11D w dniu otwarcia ofert wyniosła 30 876,23 PLN brutto (słownie: trzydzieści tysięcy osiemset siedemdziesiąt sześć złotych 23/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 31 686,23 PLN brutto (słownie: trzydzieści jeden tysięcy sześćset osiemdziesiąt sześć złotych  23/100).

 

 

Zadanie nr 3 RDW Lubaczów      

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 11 835,62 PLN brutto (słownie: jedenaście tysięcy osiemset  trzydzieści pięć złotych  62/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika  Zamawiającego.

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego ”

Liczba pkt RAZEM

1.

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe  Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37 – 500 Jarosław 

18 493,16 PLN brutto

 

37,28 PKT

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

77,28 PKT

2.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

11 835,62 PLN brutto

 

60 PKT 

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

100 PKT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

Zadanie  nr  4 RDW  Łańcut

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 13 611,24 PLN brutto (słownie:   trzynaście  tysięcy sześćset  jedenaście złotych  24/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika  Zamawiającego.

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego ”

Liczba pkt RAZEM

1.

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe  Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37 – 500 Jarosław 

24 953,94 PLN brutto

 

32,72 PKT  

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

72,72 PKT

2.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

 

 

 

 

13 611,24 PLN brutto

 

60 PKT  

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

100 PKT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Zadanie nr 5 RDW Mielec     

 

Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, Obsza 103, 23 – 413 Obsza jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia  telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 25 935,76 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć  tysięcy dziewięćset trzydzieści pięć złotych 76/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika  Zamawiającego.

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego ”

Liczba pkt RAZEM

1.

Usługi  Transportowe, Ziemne, Drogowe, Instalacyjne, Wod- Kan

Rzędzianowice 534 

31 081,74  PLN brutto

 

50,06 PKT  

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

90,06 PKT

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe „FACHMAN”

Os. Matejki 12/19

39 – 200 Dębica

30 875,90 PLN brutto

 

50,40 PKT  

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

90,40 PKT

3.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

26 759,12 PLN brutto

 

 

58,15 PKT  

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

98,15 PKT

4.

F.P.H.U. „DAREX” Dariusz   Koczyński

Obsza 103

23 – 413 Obsza

25 935,76  PLN brutto

 

60 PKT  

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

100 PKT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

Zadanie  nr  6 RDW Rymanów  

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA  sp. z o.o. Aleja Jana  Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 7873,20 PLN brutto (słownie: siedem  tysięcy osiemset  siedemdziesiąt  trzy złote 20/100)  czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika  Zamawiającego.

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego ”

Liczba pkt RAZEM

1.

Spółdzielnia Kółek Rolniczych  w  Dydni z/s w  Niebocku

Niebocko 111

36 – 207  Grabownica Starzeńska  

14 872,47 PLN brutto

 

31,76 PKT

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

71,76 PKT

2.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

7873,20 PLN brutto

 

60 PKT

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

100 PKT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola      

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: F.P.H.U. „DAREX” Dariusz   Koczyński, Obsza 103, 23 – 413 Obsza jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia  telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 17 735,93 PLN brutto (słownie: siedemnaście tysięcy siedemset  trzydzieści pięć złotych 93/100) czas reakcji do   6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika  Zamawiającego.

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji  od powiadomienia  telefonicznego ”

Liczba pkt RAZEM

1.

Mat – Bud  Mateusz Litwiński

ul. Czerniawy 16

37 – 400  Nisko   

22 692,90 PLN brutto

 

46,89 PKT  

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

86,89  PKT

2.

F.P.H.U. „DAREX” Dariusz   Koczyński

Obsza 103

23 – 413 Obsza

17 735,93 PLN brutto

 

60 PKT

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

100 PKT

3.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

20 464,53 PLN brutto

 

52 PKT  

do 6  godzin od  powiadomienia telefonicznego  przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

92 PKT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Zamawiający   informuje  o poprawieniu  omyłek  rachunkowych  w trybie art. 87 ust. 2 pkt.  2  ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Cena oferty   wykonawcy: Mat – Bud  Mateusz Litwiński ul. Czerniawy 16,
37 – 400 Nisko
w dniu otwarcia ofert wyniosła 22 692,89 PLN brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące sześćset dziewięćdziesiąt dwa złote 89/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 22 692,90 PLN brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące sześćset dziewięćdziesiąt dwa złote 90/100).

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Rzeszów, dnia 23.02.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

 

Pn. „Sprzątanie śmieci z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich
w Rzeszowie” - (8 zadań)

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/10/2017

Numer BZP /DUUE: 257558 - 2017  

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

Zadanie  nr  1 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 23 587,90 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Zakład Gospodarki  Komunalnej sp. z o.o.
w Tryńczy

37 – 204  Tryńcza 118

31 162,10 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

30.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.10.2017r.

Nie dotyczy   

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Przedsiębiorstwo  Handlowo Usługowe

Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37 – 500 Jarosław

21 730,90 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

30.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.10.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

12 248,32 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

30.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.10.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie  nr  2

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 13 688,45 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

13519,46 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

30.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.09.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Firma Handlowo Usługowa Ligęzka Grzegorz  Ligęzka

39 – 223  Strzegocice 11D

30 876,23 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

30.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.09.2017r.

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

PHU „Przyjazny Duch” Kasper Adam Gorzyce 277

37 – 204 Tryńcza

 

27 461,40 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

30.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.09.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

Zadanie  nr  3 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 14 424,66 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe  Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37 – 500 Jarosław 

18 493,16 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

15.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.09.2017r.

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

11 835,62 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

15.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.09.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie  nr  4

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 20 330,65 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe  Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37 – 500 Jarosław 

24 953,94 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

30.05.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.09.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

13 611,24 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

30.05.2017r.

- drugie  sprzątanie

30.09.2017r.

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie  nr  5

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 32 658,48 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi  Transportowe, Ziemne, Drogowe, Instalacyjne, Wod- Kan

Rzędzianowice 534 

31 081,74  PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

28.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

27.10.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe „FACHMAN”

Os. Matejki 12/19

39 – 200 Dębica

30 875,90 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

28.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

27.10.2017r.

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

26 759,12 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

28.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

27.10.2017r.

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

4.

F.P.H.U. „DAREX” Dariusz   Koczyński

Obsza 103

23 – 413 Obsza

25 935,76  PLN brutto

- pierwsze sprzątanie

28.04.2017r.

- drugie  sprzątanie

27.10.2017r.

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie  nr  6

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 13 205,98 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Spółdzielnia Kółek Rolniczych  w  Dydni z/s w  Niebocku

Niebocko 111

36 – 207  Grabownica Starzeńska   

14 872,47 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie  do dnia  

15.05.2017r.

- drugie  sprzątanie do dnia

31.10.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

7873,20 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie do dnia  

15.05.2017r.

- drugie  sprzątanie do dnia

31.10.2017r.

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

Zadanie  nr  7

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 20 309,92 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Mat – Bud  Mateusz Litwiński

ul. Czerniawy 16

37 – 400  Nisko    

22 692,89 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie do dnia

31.05.2017r.

- drugie  sprzątanie do dnia

15.10.2017r.

- trzecie sprzątanie   do dnia 31.07.2017 m. St. Wola DW 871

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

F.P.H.U. „DAREX” Dariusz   Koczyński

Obsza 103

23 – 413 Obsza

17 735,93 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie do dnia

31.05.2017r.

- drugie  sprzątanie do dnia

15.10.2017r.

- trzecie sprzątanie   do dnia 31.07.2017 m. St. Wola DW 871

 

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

20 464,53 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie do dnia

31.05.2017r.

- drugie  sprzątanie do dnia

15.10.2017r.

- trzecie sprzątanie   do dnia 31.07.2017 m. St. Wola DW 871

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie  nr  8

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 31 392,85 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi Transportu  Ciężarowego

Andrzej Adamczyk

ul. Gombrowicza  25/27

38 – 700 Ustrzyki   Dolne     

16 147,35  PLN brutto

- pierwsze sprzątanie do dnia 10.05.2017r.  

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Handel Usługi  Leśne Kursy  Szkolenia  BHP 

Bandrów 94

38 – 700 Ustrzyki Dolne

19 735,65  PLN brutto

- pierwsze sprzątanie do dnia 10.05.2017r. 

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

TMF POLSKA  sp. z o.o.

Aleja Jana  Pawła II 27

00-867 Warszawa

16 745,40  PLN brutto

- pierwsze sprzątanie do dnia 10.05.2017r. 

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

4.

F.P.H.U. „DAREX” Dariusz   Koczyński

Obsza 103

23 – 413 Obsza

25 519,66 PLN brutto

- pierwsze sprzątanie do dnia 10.05.2017r. 

Nie dotyczy  

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08