STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

Rzeszów, 03.03.2017 r.

PZDW/WZP/243/WA/3/2017                                                                     

                                                                                                       

 

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia przetargu.

 

Dotyczy postępowania pn. Wykonywanie napraw awaryjnych, przeglądów i remontów  pojazdów i sprzętu RDW w 2017 roku – przetarg 2 (zadanie 3 oraz zadanie 5), przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w dniu 15.02.2017r., w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 25696–2017 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a 35- 105 Rzeszów.

 

ZADANIE 3 – RDW LUBACZÓW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę Wykonawcy:

 

ANTONI OSIEWICZ AS-POL, UL. PŁK. DĄBKA 2C, 37-600 LUBACZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 37 660,00 PLN brutto

(słownie: trzydzieści siedem tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 70,00 PLN

czas wykonania usługi: 1-2 dni roboczych

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

ANTONI OSIEWICZ AS-POL

UL. PŁK. DĄBKA 2C

37-600 LUBACZÓW

37 660,00

 

70,00

1-2 dni roboczych

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

AUTO –TEST SP. Z O.O.

UL. TECHNICZNA  3

37 – 600 LUBACZÓW

40 000,00

 

 

83,00

1-2 dni roboczych

 

80 pkt

40 pkt

40 pkt

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164
ze zm.).

 

 

ZADANIE 5 – RDW MIELEC

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę Wykonawcy:

 

P.W. ”BIBMOT – BIK SP.J., UL. DRZEWIECKIEGO 1, 39 – 300 MIELEC, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

Oferta została zaakceptowana za cenę 41 665,00 PLN brutto

(słownie: czterdzieści jeden tysięcy sześćset sześćdziesiąt pięć złotych, zero groszy).

cena brutto za jedną roboczogodzinę: 92,25 PLN

czas wykonania usługi: 3-4 dni robocze

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

kryteria oceny ofert
(
cena brutto za jedną roboczogodzinę)

kryteria oceny ofert

(czas wykonania usługi)

Ilość pkt

1.

P.W. ”BIBMOT – BIK SP.J.

UL. DRZEWIECKIEGO 1

39 – 300 MIELEC

41 665,00

 

 

92,25

3-4 dni robocze

 

40 pkt

20 pkt

20 pkt

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Rzeszów, dnia 24.02.2017 r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

 

Wykonywanie napraw awaryjnych, przeglądów i remontów  pojazdów i sprzętu RDW w 2017 roku – przetarg 2 (zadanie 3 oraz zadanie 5)

ZADANIE Nr 3 – RDW Lubaczów

ZADANIE Nr 5 – RDW Mielec

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WA/3/2017

Numer BZP /DUUE: 25696-2017 z dnia 15.02.2017 r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 80 000,00 PLN

ZADANIE Nr 3 – RDW Lubaczów – 40 000,00 PLN

ZADANIE Nr 5 – RDW Mielec – 40 000,00 PLN

 

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

ZADANIE Nr 3 – RDW Lubaczów

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

Cena brutto za
1 roboczogodzinę wykonywanej usługi

Czas wykonania usługi

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

ANTONI OSIEWICZ AS-POL

UL. PŁK. DĄBKA 2C

37-600 LUBACZÓW

 

37 660,00

70,00

 

1-2 dni roboczych

 

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

2.

AUTO –TEST SP. Z O.O.

UL. TECHNICZNA  3

37 – 600 LUBACZÓW

 

40 000,00

83,00

 

1-2 dni roboczych

 

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

ZADANIE Nr 5 – RDW Mielec

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

Cena brutto za
1 roboczogodzinę wykonywanej usługi

Czas wykonania usługi

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

P.W. ”BIBMOT – BIK SP.J.

UL. DRZEWIECKIEGO 1

39 – 300 MIELEC

 

41 665,00

92,25

 

3-4 dni robocze

 

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08