STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

Rzeszów, 09.03.2017r.

PZDW-WZP-243/WM/3-1/2017

Dot.: Informacja o wyniku postępowania

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 1 RDW Jarosław, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r. zostało unieważnione  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 t.j.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:

42 000,00 PLN, taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.

W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów

w poszczególnych kryteriach

Liczba pkt RAZEM

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

1

Firma Handlowo Usługowa KRIS Krzysztof Bujar

Cieszacin Wielki 190

37-500 Jarosław

64 363,94 PLN

-

-

do 24h

TAK

-

-

2

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

75 010,29 PLN

-

-

-

do 24h

TAK

Rzeszów, 09.03.2017r.

PZDW-WZP-243/WM/3-2/2017

Dot.: Informacja o wyniku postępowania

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
- informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 2 RDW Jasło, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

 

Usługi Sprzętem Rolniczym Kowalczyk Tomasz Jana Pawła II 87, 38-406 Odrzykoń i zaakceptowana za cenę: 44 271,69 PLN (słownie: czterdzieści cztery tysiące dwieście siedemdziesiąt jeden złotych 69/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.

 

Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów

w poszczególnych kryteriach

Liczba pkt RAZEM

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

1

Usługi Sprzętem Rolniczym

Kowalczyk Tomasz

Jana Pawła II 87

38-406 Odrzykoń

44 271,69 PLN

60,00 pkt

100,00 pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

2

Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

55 971,97 PLN

47,46 pkt

87,46

pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

 

 

 

 

Zamawiający informuje również, że poprawił na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny następujących firm:

Usługi Sprzętem Rolniczym Kowalczyk Tomasz Jana Pawła II 87, 38-406 Odrzykoń cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 48 570,24 PLN natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 44 271,69 PLN,

 

Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof Trzcinica 288, 38-207 Przysieki cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 55 967,65 PLN natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 55 971,97 PLN.

 

 

 

Rzeszów, 09.03.2017r.

PZDW-WZP-243/WM/3-3/2017

Dot.: Informacja o wyniku postępowania

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
- informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 3 RDW Lubaczów, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

 

Firma As-Pol Antoni Osiewicz ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c, 37-600 Lubaczów
i zaakceptowana za cenę: 26 795,09 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt pięć złotych 09/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.

 

Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów

w poszczególnych kryteriach

Liczba pkt RAZEM

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

1

Firma As-Pol

Antoni Osiewicz

Ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c

37-600 Lubaczów

26 795,09 PLN

60,00 pkt

100,00 pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

2

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

45 786,91 PLN

pkt

75,11

pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

Rzeszów, 09.03.2017r.

PZDW-WZP-243/WM/3-4/2017

Dot.: Informacja o wyniku postępowania

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
- informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 4 RDW Łańcut, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

 

PHU Przyjazny Duch Kasper Adam Gorzyce 277, 37-204 Tryńcza i zaakceptowana za cenę: 49 468,35 PLN (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy czterysta sześćdziesiąt osiem złotych 35/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.

 

Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów

w poszczególnych kryteriach

Liczba pkt RAZEM

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

1

PHU Przyjazny Duch

Kasper Adam

Gorzyce 277

37-204 Tryńcza

49 468,35 PLN

60,00 pkt

100,00 pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

2

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek

Ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

70 870,74 PLN

41,88 pkt

81,88

pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

Rzeszów, 09.03.2017r.

PZDW-WZP-243/WM/3-5/2017

Dot.: Informacja o wyniku postępowania

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
- informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 5 RDW Mielec, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

 

FPHU DAREX Dariusz Koczyński Obsza 103, 23-413 Obsza i zaakceptowana za cenę: 66 141,57 PLN (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy sto czterdzieści jeden złotych 57/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.

 

Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów

w poszczególnych kryteriach

Liczba pkt RAZEM

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

1

Usługi Transportowe, Ziemne, Drogowe, Instalacyjne Wod-Kan

Rzędzianowice 534

39-300 Mielec

70 249,41 PLN

-

Oferta odrzucona

do 24h

TAK

-

-

2

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek

Ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

123 612,59 PLN

32,10 pkt

72,10

pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

3

Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN

Os. Matejki 12/19

39-200 Dębica

 

 

77 372,78 PLN

51,29 pkt

91,29

pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

4

FPHU DAREX

Dariusz Koczyński

Obsza 103

23-413 Obsza

66 141,57 PLN

60,00 pkt

100,00

pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

Oferta złożona przez firmę Usługi Transportowe, Ziemne, Drogowe, Instalacyjne Wod-Kan

Rzędzianowice 534, 39-300 Mielec, została odrzucona w trakcie postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych – zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT (8% i 8% zamiast 8% i 23%).

Jednocześnie, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy FPHU DAREX

Dariusz Koczyński Obsza 103 23-413 Obsza zawierała oczywiste omyłki rachunkowe
w obliczeniu ceny. W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 PZP, zmianie uległa całkowita wartość oferty z kwoty 42 632,13 PLN na kwotę 66 141,57 PLN,

 

Rzeszów, 09.03.2017r.

PZDW-WZP-243/WM/3-6/2017

Dot.: Informacja o wyniku postępowania

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
- informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 6 RDW Rymanów, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

 

Usługi Sprzętem Rolniczym Kowalczyk Tomasz Jana Pawła II 87, 38-406 Odrzykoń i zaakceptowana za cenę: 26 515,50 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy pięćset piętnaście złotych 50/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.

 

Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów

w poszczególnych kryteriach

Liczba pkt RAZEM

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

1

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku

Niebocko 111

36-207 Grabownica Starzeńska

56 000,73 PLN

28,41 pkt

68,41 pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

2

Usługi Sprzętem Rolniczym

Kowalczyk Tomasz

Jana Pawła II 87

38-406 Odrzykoń

26 515,50 PLN

60,00 pkt

100,00

pkt

do 24h

TAK

30,00 pkt

10,00 pkt

 

 

 

Jednocześnie, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Usługi Sprzętem Rolniczym Kowalczyk Tomasz Jana Pawła II 87, 38-406 Odrzykoń zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 PZP, zmianie uległa całkowita wartość oferty z kwoty 28 812,75 PLN na kwotę 26 515,50 PLN,

Rzeszów, 09.03.2017r.

PZDW-WZP-243/WM/3-7/2017

Dot.: Informacja o wyniku postępowania

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
- informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 7 RDW Stalowa Wola, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r. zostało, zostało unieważnione  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 t.j.) – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Oferta złożona przez firmę MAT – BUD Mateusz Litwiński Ul. Czerniawy 16

37-400 Nisko, została odrzucona w trakcie postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych – zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT (8% i 8% zamiast 8% i 23%).

 

Do w/w postępowania wpłynęła następująca oferta:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów

w poszczególnych kryteriach

Liczba pkt RAZEM

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

1

MAT – BUD

Mateusz Litwiński

Ul. Czerniawy 16

37-400 Nisko

40 504,05 PLN

-

Oferta odrzucona

do 24h

TAK

-

-

Rzeszów, 09.03.2017r.

PZDW-WZP-243/WM/3-8/2017

 

Dot.: Informacja o wyniku postępowania

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
- informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 8 RDW Ustrzyki Dolne, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r. zostało unieważnione  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 t.j.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:

42 000,00 PLN, taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.

 

W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena brutto

Liczba punktów

w poszczególnych kryteriach

Liczba pkt RAZEM

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

1

Usługi Transportu Ciężarowego

Adamczyk Andrzej

ul. Gombrowicza 25/27

38-700 Ustrzyki Dolne

65 272,66 PLN

-

-

do 24h

TAK

-

-

2

Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym

Józef Prasoł

ul. Wiejska 16

38-700 Ustrzyki Dolne

52 755,93 PLN

-

-

-

do 24h

TAK

3

FHU Tomalo Trans Tomasz Haręzga

37-733 Pikulice

Malhowice 60a

50 939,91 PLN

do 24h

TAK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rzeszów, 23.02.2017r.

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WM/3/2017

Numer BZP /DUUE: 25863-2017 z dnia 15.02.2017r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

Zadanie Nr 1 RDW Jarosław

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Firma Handlowo Usługowa KRIS Krzysztof Bujar

Cieszacin Wielki 190

37-500 Jarosław

64 363,94 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

75 010,29 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

 

Zadanie Nr 2 RDW Jasło

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Usługi Sprzętem Rolniczym

Kowalczyk Tomasz

Jana Pawła II 87

38-406 Odrzykoń

48 570,24 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

55 967,65 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

Zadanie Nr 3 RDW Lubaczów

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 27 500,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Firma As-Pol

Antoni Osiewicz

Ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c

37-600 Lubaczów

26 795,09 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

do 24 h

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

45 786,91 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

Zadanie Nr 4 RDW Łańcut

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

PHU Przyjazny Duch Kasper Adam

Gorzyce 277

37-204 Tryńcza

49 468,35 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

do 24 h

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek

Ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

70 870,74 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

 

Zadanie Nr 5 RDW Mielec

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 81 000,47 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Usługi Transportowe, Ziemne, Drogowe, Instalacyjne Wod-Kan

Rzędzianowice 534

39-300 Mielec

70 249,41 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

do 24 h

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek

Ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

123 612,59 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3.

Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN

Os. Matejki 12/19

39-200 Dębica

77 372,78 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

4.

FPHU DAREX

Dariusz Koczyński

Obsza 103

23-413 Obsza

42 632,13 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

do 24 h

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

Zadanie Nr 6 RDW Rymanów

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku

Niebocko 111

36-207 Grabownica Starzeńska

56 000,73 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

do 24 h

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Usługi Sprzętem Rolniczym

Kowalczyk Tomasz

Jana Pawła II 87

38-406 Odrzykoń

28 812,75 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

Zadanie Nr 7 RDW Stalowa Wola

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

MAT – BUD

Mateusz Litwiński

Ul. Czerniawy 16

37-400 Nisko

40 504,05 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

do 24 h

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

Zadanie Nr 8 RDW Ustrzyki Dolne

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji

Wykonanie dodatkowego koszenia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Usługi Transportu Ciężarowego

Adamczyk Andrzej

Ul. Gombrowicza 25/27

38-700 Ustrzyki Dolne

65 272,66 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

do 24 h

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym

Józef Prasoł

Ul. Wiejska 16

38-700 Ustrzyki Dolne

52 755,93 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3.

FHU Tomalo Trans Tomasz Haręzga

37-733 Pikulice

Malhowice 60a

50 939,91 PLN

I etap do 15.06.2017r.

II etap do 15.10.2017r.

 

 

 

do 24 h

 

 

 

TAK

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08