STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

                                                                                                  Rzeszów,2017-07-18

PZDW/WZP/243/WD/23/2017

                                                                                                                  wg. rozdzielnika  

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Łańcut 10   zadań" dotyczy  zadania  nr 1;2;3;4;5;8 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej  w  dniu 23.03.2017r. Nr 2017/S 058-108819 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pli tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a. 

 

 

 Zadanie  nr  1

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Przedsiębiorstwo  Produkcyjno Usługowo – Handlowe „ANTYK” Waldemar Bejster ul. Raki 83, 37 - 110 Żołynia jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 124 783,20   PLN brutto (słownie: sto  dwadzieścia cztery tysiące siedemset  osiemdziesiąt  trzy   złote 20/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki powyżej 300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

Zadanie  nr  2

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Firma Usługowa Hubert  Ślimak Bachów 189, 37 – 754 Babice jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 100 062,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy  sześćdziesiąt  dwa złote  00/100) czas  reakcji  w uzasadnionych przypadkach  0,5 godziny;  doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki powyżej 300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

 

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

Zadanie nr 3

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Usługi  Handel Lesław Leja Wólka  Grodziska  179, 37 – 306 Grodzisko Dolne jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 148 003,20 PLN brutto (słownie: sto  czterdzieści  osiem tysięcy trzy złote  20/100) czas  reakcji  w uzasadnionych przypadkach  0,5 godziny; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki powyżej 300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

Zadanie nr 4

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Firma Transportowo – Drogowa Stanisław  Mazur Kolbuszowa  Górna 456, 36 – 100 Kolbuszowa  jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 172 908,00 PLN brutto (słownie: sto siedemdziesiąt dwa  tysiące dziewięćset osiem złotych 00/100) czas  reakcji  w uzasadnionych przypadkach  0,5 godziny; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki powyżej 300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

Zadanie nr 5

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Firma Usługowa Hubert  Ślimak Bachów 189, 37 – 754 Babice jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 154 936,80 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćset trzydzieści sześć  złotych 80/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny;  doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki powyżej 300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

Zadanie nr 8

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Bieżące  Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak Ruszelczyce 107,
37 – 755 Krzywcza   
jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 135 145, 80 PLN brutto (słownie: sto trzydzieści pięć  tysięcy sto czterdzieści pięć złotych 80/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny;  doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki powyżej 300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT.

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 


 

Rzeszów, 01.06.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/23/2017                                                                                                                                                         

                                                                                   

                                                                                  

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie  województwa podkarpackiego – RDW Łańcut zadanie  nr  9” ,prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Nr 2017/S 058/- 108819 w dniu 23.03.2017r. oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW
w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.

 

Oferta  wykonawcy: Pana  Wojciecha Kwiatek prowadzącego  działalność gospodarczą  WOJ.- TRANS Wojciech Kwiatek  ul. Białobrzeska 39,  37 – 110 Żołynia  została odrzucona na podstawie art. 89 ust  1  pkt 7b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j),   gdyż wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. W  związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art.93 ust 1 pkt 1  wyżej cytowanej ustawy gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Uzasadnienie

 

Zgodnie z zapisem zawartym w pkt 9.1. Instrukcji dla Wykonawców – SIWZ Zamawiający wymagał od wszystkich wykonawców składających oferty wniesienia wadium w określony sposób tj. „przed upływem terminu składania ofert” czyli  najpóźniej do dnia 04.05.2017r. do godziny 10:00. Za  datę wniesienia wadium przez Wykonawcę Zamawiający uznaje  datę i  godzinę uznania rachunku/ zaksięgowania środków pieniężnych na swoim koncie. Według wyciągu z konta bankowego Zamawiającego wpłacone przez Wykonawcę  wadium na  zadanie nr  9  w wysokości 700,00 zł zostało zaksięgowane o godzinie 11:00 tj. po upływie  terminu  składania ofert. W związku z tym, iż wadium zostało wpłacone w sposób nieprawidłowy Zamawiający na  podstawie  art. 89 ust  1 pkt  7b i art. 93 ust 1 pkt 1   ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j), odrzucił ofertę wykonawcy i  unieważnił postępowanie.

 

 


 

 

Rzeszów, 2017-05-26

PZDW/WZP/243/WD/23/2017                                                         

                  

 

 

Dotyczy: unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Łańcut dotyczy zadań  nr 6; 7 i 10 ”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej  w dniu 23.03.2017r. pod numerem 108819- 2017, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie: nr 6 nr 7 i nr 10 zostało unieważnione na podstawie art 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j. z  późn.zm.), nie  złożono  żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

 

 

 

Rzeszów, dnia 04.05.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

 

Pn. „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Łańcut 10  zadań”

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/23/2017

Numer BZP /DUUE: 2017/ S 058 -  108819  

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

 

Zadanie nr  1

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 128 304,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Przedsiębiorstwo Prod-Usł-Handl. „ANTYK” Waldemar Bajster, 37-110 Żołynia, ul. Raki 83

124 783,20 PLN brutto

 

0,5 godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr  2

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 122 958,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Hubert Ślimak, Bachów 189, 37-754 Babice

100 062,00 PLN brutto

 

0,5 godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

Zadanie nr  3

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 159 148,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Usługi Handel Lesław Leja, Wólka Grodziska 179, 37-306 Grodzisko Dolne

148 003,20 PLN brutto

 

0,5 godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr  4

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 157 518,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Firma Transportowo-Drogowa Stanisław mazur, 36-100 Kolbuszowa Górna 456

172 908,0 PLN brutto

 

1  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr  5

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 157 977,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Hubert Ślimak, Bachów 189, 37-754 Babice

154 936,80 PLN brutto

 

0,5 godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr 6

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 105 111,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:    brak ofert

 

 

Zadanie nr  7

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 109 944,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty: brak ofert

 

 

Zadanie nr  8

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 140 697,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak, Ruszelczyce 107, 37-755 Krzywcza

135 145,80 PLN brutto

 

0,5 godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie nr  9

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 76 782,75 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Firma Usługowo-Transportowa WOJ.-TRANS Wojciech Kwiatek, 37-110 Żołynia, ul. Białobrzeska 39

106 579,50 PLN brutto

 

0,5 godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr  10

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 31 254,30 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty: brak ofert

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08