STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

Rzeszów, 24.04.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/32/2017                                                                          

          

                    

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy - 8 zadań – Zadanie nr 5 RDW Mielec, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.03.2017r. pod numerem 53359-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 28.03.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, 23-413 Obsza 103, oraz zaakceptowana za cenę brutto  35 906,04 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy dziewięćset sześć złotych 04/100).

 

Do postępowania wpłynęły 2 oferty:

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, 23-413 Obsza 103

-        Cena brutto: 35 906,04 PLN – Liczba punktów: 60

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe

„FACHMAN” Tadeusz Zjadewicz, ul. Matejki 12/19, 39-200 Dębica

-        Cena brutto: 37 940,40 PLN – Liczba punktów: 56,78

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 96,78

 

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.


Rzeszów, 24.04.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/32/2017                                                                          

          

                    

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy - 8 zadań – Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.03.2017r. pod numerem 53359-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 28.03.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, 23-413 Obsza 103, oraz zaakceptowana za cenę brutto  39 675,00 PLN (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100).

 

Do postępowania wpłynęły 2 oferty:

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, 23-413 Obsza 103

-        Cena brutto: 39 675,00 PLN – Liczba punktów: 60

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: MAT-BUD Mateusz Litwiński, ul. Czerniawy 16, 37-400 Nisko

-        Cena brutto: 41 492,75 PLN – Liczba punktów: 57,37

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 97,37

 

            Zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński,
23-413 Obsza 103,
zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 w/w ustawy, cena oferty uległa zmianie z kwoty 39 490,50 PLN brutto na kwotę 39 675,00 PLN brutto.

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.

 


Rzeszów, dnia 12.04.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego
w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy
- 8 zadań – Zadanie nr 5 i nr 7

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/32/2017

Numer BZP /DUUE: 53359 - 2017 z dnia 28-03-2017r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 82 331,64 PLN

Do Zadania Nr 5 RDW Mielec wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania

Czas reakcji

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Okres gwarancji

i rękojmi za wady

1.

F.P.H.U. „DAREX”

Dariusz Koczyński

Obsza 103

23-413 Obsza

35 906,04 PLN

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

do 2 godzin

płatność

do 30 dni od daty

przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3 lata

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe

„FACHMAN”

ul. Matejki 12/19

39-200 Dębica

37 940,40 PLN

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

do 2 godzin

płatność

do 30 dni od daty

przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3 lata

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania nr 5 kwotę: 39 132,90 PLN

 

Do Zadania Nr 7 RDW Stalowa Wola wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania

Czas reakcji

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Okres gwarancji

i rękojmi za wady

1.

F.P.H.U. „DAREX”

Dariusz Koczyński

Obsza 103

23-413 Obsza

39 490,50 PLN

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

do 2 godzin

płatność

do 30 dni od daty

przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3 lata

2.

MAT-BUD Mateusz Litwiński

ul. Czerniawy 16

37-400 Nisko

41 492,75 PLN

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

do 2 godzin

płatność

do 30 dni od daty

przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3 lata

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania nr 7 kwotę: 43 198,74 PLN

UWAGA !

1.      Informacja dotycząca Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

2.      Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08