STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

Rzeszów, 04.05.2017r.

PZDW/WZP/243/WM/16/2017                                                                          

          

 

                                                                                                     

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej,

informacja o odrzuceniu oferty

 

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie dokumentacji wraz z wykonaniem remontu dachu budynku administracyjnego RDW Łańcut oraz Zarządu Dróg Powiatowych w Łańcucie położonego w m. Łańcut ul. Polna 3b, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.03.2017r. pod numerem 56283-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 31.03.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Firma Budowlana DOM-MOST Jan Janusz, 38-112 Lutcza 494, oraz zaakceptowana za cenę brutto  85 485,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy czterysta osiemdziesiąt pięć złotych 05/100).

 

Do postępowania wpłynęły 2 oferty:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe

„FACHMAN” os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica

-        Cena brutto: 104 550,00 PLN w tym:

a)      Cena za fazę projektowania: 4 920,00 PLN

b)     Cena za fazę robót budowlanych: 99 630,00 PLN

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 4 lata

-        Oferta odrzucona

 

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy:

Firma Budowlana DOM-MOST Jan Janusz, 38-112 Lutcza 494

-        Cena brutto: 85 485,00 PLN w tym:

a)      Cena za fazę projektowania: 11 685,00 PLN – Liczba punktów: 11,26 pkt

b)     Cena za fazę robót budowlanych: 73 800,00 PLN – Liczba punktów: 30 pkt

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 4 lata – Liczba punktów: 40 pkt

-        Łączna ilość punktów: 81,26 pkt

 

 

            Zamawiający informuje, że oferta złożona przez Wykonawcę Tadeusz Zjadewicz Przedsiębiorstwo Budowlane FACHMAN, os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica, została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) – wadium nie zostało wniesione przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert.

 

Termin składania ofert w przedmiotowym postepowaniu upłynął w dniu 18.04.2017r. o godzinie 09:00, natomiast wadium wniesione przez ww. Wykonawcę w kwocie 887,00 PLN zostało uznane na rachunku Zamawiającego w dniu 18.04.2017r. o godz. 10:59.

 

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.


Rzeszów, dnia 18.04.2017r.

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

pn. Opracowanie dokumentacji wraz z wykonaniem remontu dachu budynku administracyjnego RDW Łańcut oraz Zarządu Dróg Powiatowych w Łańcucie położonego w m. Łańcut ul. Polna 3b

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WM/16/2017

Numer BZP /DUUE: 56283 - 2017 z dnia 31-03-2017r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 109 191,68 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Okres gwarancji i rękojmi

1.

Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN

Tadeusz Zjadewicz

39-200 Dębica

Os. Matejki 12/19

104 550,00 PLN

A. przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej do sprawdzenia (projekt wykonawczy i STWiORB) – do 45 dni od daty podpisania Umowy.

B. zatwierdzenie kompletnej Dokumentacji Projektowej przez Zamawiającego –do 60 dni od daty podpisania Umowy.

C. wykonanie całości zamówienia – do 30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty

przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

4 lata

2.

Firma Budowlana

DOM – MOST

38-112 Lutcza 494

85 485,00 PLN

A. przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej do sprawdzenia (projekt wykonawczy i STWiORB) – do 45 dni od daty podpisania Umowy.

B. zatwierdzenie kompletnej Dokumentacji Projektowej przez Zamawiającego –do 60 dni od daty podpisania Umowy.

C. wykonanie całości zamówienia – do 30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty

przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

4 lata

UWAGA !

1. Informacja dotycząca Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie

3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

2. Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu
(lub unieważnieniu) postępowania.

 

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08