Rzeszów, dnia 10.07.2017r.
wg rozdzielnika
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Remont (odnowę) drogi wojewódzkiej Nr 991 Lutcza – Krosno w m. 14+940 – 15+702”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.06.2017r.pod numerem 537840-N-2017 na stronie internetowejwww.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów w dniu 23.06.2017r.,jako najkorzystniejsza oferta na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, została wybrana oferta firmy:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
STRABAG Sp. z o.o.
ul. Parzniewska 10
05-800 Pruszków |
390 479,31 PLN
|
do 08.09.2017r. |
4 lata |
100,00 PKT |
60,00 pkt |
20,00 pkt |
20,00 pkt |
|
Rejon Budowy Dróg
i Mostów w Krośnie
Sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 38
38-400 Krosno |
399 980,63 PLN
|
do 08.09.2017r. |
4 lata |
98,57 PKT |
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
Pn. „Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej nr 991 Lutcza – Krosno w m. 14+940 -15+702”
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/75/2017
Numer BZP /DUUE: 537840 – N- 2017 z dnia 23.06.2017r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 267 190,00 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania roboty |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
STRABAG sp. z o.o.
ul. Parzniewska 10
05 – 800 Pruszków
|
390 479,31 PLN brutto
|
08.09.2017r. |
4 lata |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
2. |
Rejon Budowy Dróg i Mostów w Krośnie sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 38
38 – 400 Krosno |
399 980,63 PLN brutto |
08.09.2017r. |
4 lata |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.