STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

Rzeszów, 2017.11.07

PZDW/WZP/243/WD/128/2017                                                                    

                                                                                                       

 

Dotyczy: Sprostowania oczywistych omyłek dotyczących rozstrzygnięcia przetargu.

 

Dotyczy postępowania pn. Czyszczenie nawierzchni ulic i urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2018 - 2020 (8 zadań),  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Nr 2017/S 166-341762 w dniu 31.08.2017r. oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.

 

Zamawiający zamieszcza sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich, dotyczących rozstrzygnięcia przetargu z dnia 31.10.2017r.

Niniejsze sprostowanie nie ma wpływu na rozstrzygnięcie postępowania, bowiem wartości procentowe przyznane poszczególnym ofertom (zarówno w tym kryterium, jak i w łącznej ocenie) pozostają bez zmiany.

Tym samym Zamawiający podtrzymuje wybór dotychczasowych Wykonawców i publikuje poprawioną – pełną treść rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.

 

ZADANIE 1 – RDW JAROSŁAW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 407 550,93 PLN brutto (słownie: czterysta siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt trzy grosze).

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 3 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USLUGOWE ANDRZEJ CUŻYTEK

UL. STAROSANOWA 6

37-500 JAROSŁAW

407 550,93

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JAROSŁAWIU SP. Z O.O.

UL. PRZEMYSKA 15

37-500 JAROSŁAW

421 777,93

do 12 godzin

97,98 pkt

57,98 pkt

40 pkt

3.

F.H.U. SAN-SPEED

MAGDALENA POGORZELEC

NEHRYBKA 144

37-733 NEHRYBKA

618 526,80

do 12 godzin

 

79,53 pkt

39,53 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

ZADANIE 2 – RDW JASŁO

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Produkcja Handel Usługi EKOMAX, ul. Hankówka 28, 38-200 Jasło, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 258 941,18 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset czterdzieści jeden złotych, osiemnaście groszy).

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 2 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX

UL. HANKÓWKA 28

38-200 JASŁO

258 941,18

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE

KAROL WESOŁOWSKI

NIEPLA 135

38-203 SZEBNIE

328 852,58

do 12 godzin

87,24 pkt

47,24 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 328 767,74 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy siedemset sześćdziesiąt siedem złotych, siedemdziesiąt cztery grosze). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 328 852,58 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy osiemset pięćdziesiąt dwa złote, pięćdziesiąt osiem groszy).

 

ZADANIE 3 – RDW LUBACZÓW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

Antoni Osiewicz AS-POL ul. Płk. Dąbka 2C, 37-600 Lubaczów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 324 034,44 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia cztery tysiące trzydzieści cztery złote, czterdzieści cztery grosze).

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

ANTONI OSIEWICZ AS-POL

UL. PŁK. DĄBKA 2C

37-600 LUBACZÓW

324 034,44

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

ZADANIE 4 – RDW ŁAŃCUT

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś, Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 352 730,79 PLN brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści złotych, siedemdziesiąt dziewięć groszy).

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 3 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

ZAKŁAD BUDOWY DRÓG I TRANSPORTU

STANISŁAW BABIŚ

WIERZAWICE 850

37-300 LEŻAJSK

352 730,79

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY

SP. Z O.O. W LEŻAJSKU

UL. ŻWIRKI I WIGURY 3

37-300 LEŻAJSK

363 570,95

do 12 godzin

98,21 pkt

58,21 pkt

40 pkt

3.

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ

OS. MATEJKI 12/19

39-200 DĘBICA

444 520,57

do 12 godzin

 

87,61 pkt

47,61 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W LEŻAJSKU, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 363 570,94 PLN brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt cztery grosze). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 363 570,95 PLN brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt pięć groszy).

 

ZADANIE 5 – RDW MIELEC

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz, os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 346 763,20 PLN brutto (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dwadzieścia groszy).

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ

OS. MATEJKI 12/19

39-200 DĘBICA

346 763,20

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ, , odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 346 763,19 PLN brutto (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dziewiętnaście groszy). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 346 763,20 PLN brutto (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dwadzieścia groszy).

 

ZADANIE 6 – RDW RYMANÓW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Usługi Sprzętowo-Transportowe Karol Wesołowski, Niepla 135, 38-203 Szebnie, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 330 217,41 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści jeden groszy).

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 2 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE

KAROL WESOŁOWSKI

NIEPLA 135

38-203 SZEBNIE

330 217,41

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX

UL. HANKÓWKA 28

38-200 JASŁO

388 893,96

do 12 godzin

90,95 pkt

50,95 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 330 217,40 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści groszy). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 330 217,41 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści jeden groszy).

 

ZADANIE 7 – RDW STALOWA WOLA

Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ww. Zadanie (RDW STALOWA WOLA)  zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt  4 ustawy z  dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579) Cena oferta wykonawcy: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 683 304,33 PLN brutto (słownie: sześćset osiemdziesiąt trzy tysiące trzysta cztery złote, trzydzieści trzy grosze).

 

W związku z tym, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia - postępowanie na ww. Zadaniu zostało unieważnione. 

 

Uzasadnienie

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich jest jednostką budżetową, finansowaną przez Samorząd Województwa Podkarpackiego jako jednostka wykonująca zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg na podstawie ustawy o drogach.

 

Zamawiający działa między innymi na podstawie i w ramach Statutu, ustawy o  samorządzie województwa
i ustawy o finansach publicznych.

 

Zgodnie z § 3 Statutu PZDW kierowanie koordynowanie i kontrolowanie działalności PZDW należy do Zarządu Województwa Podkarpackiego.

 

Zamawiający z należytą starannością oszacował przedmiot zamówienia w dniu 03.08.2017 r. i określił go dla Zadania nr 7 na wartość 632 689,20 zł netto i kwota ta nie była zmieniana podczas trwania postępowania przetargowego.

 

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 683 304,33 zł PLN brutto. Kwota ta nie była zmieniana podczas trwania postępowania przetargowego.

 

Przepisy Ustawy PZP jednoznacznie określają zasady oszacowania przedmiotu zamówienia, natomiast nie wskazują w jaki sposób Zamawiający określa kwotę którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Kwota ta zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji  i równego traktowania wykonawców nie była znana żadnemu z wykonawców przez jej upublicznieniem - bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń
w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.

 

Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 11.10.2017 r. Zgodnie z art. 86. ust. 3 ustawy PZP bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na Zadaniu nr 7
tj.
683 304,33 zł brutto.

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

1.

MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W STALOWEJ WOLI

UL. KOMUNALNA 1

37-450 STALOWA WOLA

1 089 708,64

 

do 12 godzin

 

W związku z faktem, że kwota oferty najkorzystniejszej przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy możliwości jej zwiększenia do kwoty 1 089 708,64 PLN.

 

Każde postępowanie przetargowe jest traktowane przez Zamawiającego indywidualnie. W niektórych postępowaniach zamawiający podejmuje decyzję o zwiększeniu kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w niektórych zaś decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie  art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp. Decyzje takie każdorazowo poprzedzone są analizą możliwości finansowych Zamawiającego określonych w budżecie województwa.

 

Zmiany w budżecie w zakresie przesunięcia środków oraz ewentualnego ich zwiększenia dokonywane są w sposób racjonalny i uzasadniony. Zamawiający nie posiada uprawnień do samodzielnego dokonania zmian w budżecie województwa. Taka zmiana poprzedzona jest uchwałami Zarządu Województwa i Sejmiku Województwa.

 

W przedmiotowym postępowaniu kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynika z ograniczeń finansowych w budżecie PZDW a jedyna złożona oferta przez Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli w wysokości 1 089 708,64 PLN przekraczała kwotę jaka została przydzielona na to zadanie o 406 404,31zł brutto tj. prawie o 60%.

 

Zamawiający jako podmiot finansów publicznych analizując możliwość zwiększenia kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w  celu wyboru najkorzystniejszej oferty kieruje się również zasadami określonymi w art. 44 ustawy o finansach publicznych:

 

„ 3. Wydatki publiczne powinny być dokonywane:

1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad:

a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów,

b) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów;

2) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań;

3) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań.”

Zamawiający  w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty  na zadanie pn.: Czyszczenie nawierzchni ulic i urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2018 - 2020 (8 zadań) - ZADANIE NR 7 RDW STALOWA WOLA.

 

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. art.93 ust.1 pkt.4 ustawy PZP. Spełnione zostały obie przesłanki w nim określone, tj.

- cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę która zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( o czym wyżej) oraz

- Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

 

ZADANIE 8 – RDW USTRZYKI DOLNE

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

USŁUGI TRANSPORTU CIĘŻAROWEGO ANDRZEJ ADAMCZYK, UL. GOMBROWICZA 25/27, 38-700 USTRZYKI DOLNE, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 276 149,25 PLN brutto (słownie: dwieście siedemdziesiąt sześć tysięcy sto czterdzieści dziewięć złotych, dwadzieścia pięć groszy).

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 3 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

USŁUGI TRANSPORTU CIĘŻAROWEGO

ANDRZEJ ADAMCZYK

UL. GOMBROWICZA 25/27

38-700 USTRZYKI DOLNE

276 149,25

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX

UL. HANKÓWKA 28

38-200 JASŁO

302 309,34

do 12 godzin

94,81 pkt

54,81 pkt

40 pkt

3.

USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE

KAROL WESOŁOWSKI

NIEPLA 135

38-203 SZEBNIE

528 270,42

do 12 godzin

 

71,36 pkt

31,36 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 528 270,43 PLN brutto (słownie: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych, czterdzieści trzy grosze). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 528 270,42 PLN brutto (słownie: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych, czterdzieści dwa grosze).

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

PZDW/WZP/243/WD/128/2017                                                                    

Rzeszów, 2017.10.31

                                                                                                      

Dotyczy: rozstrzygnięcia przetargu.

 

Dotyczy postępowania pn. Czyszczenie nawierzchni ulic i urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2018 - 2020 (8 zadań),  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Nr 2017/S 166-341762 w dniu 31.08.2017r. oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.

 

ZADANIE 1 – RDW JAROSŁAW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 407 550,93 PLN brutto (słownie: czterysta siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt trzy grosze).

 

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 3 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USLUGOWE ANDRZEJ CUŻYTEK

UL. STAROSANOWA 6

37-500 JAROSŁAW

407 550,93

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JAROSŁAWIU SP. Z O.O.

UL. PRZEMYSKA 15

37-500 JAROSŁAW

421 777,93

do 12 godzin

97,98 pkt

57,98 pkt

40 pkt

3.

F.H.U. SAN-SPEED

MAGDALENA POGORZELEC

NEHRYBKA 144

37-733 NEHRYBKA

618 526,80

do 12 godzin

 

79,53 pkt

39,53 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

 

ZADANIE 2 – RDW JASŁO

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Produkcja Handel Usługi EKOMAX, ul. Hankówka 28, 38-200 Jasło, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 407 550,93 PLN brutto (słownie: czterysta siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt trzy grosze).

 

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 2 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX

UL. HANKÓWKA 28

38-200 JASŁO

258 941,18

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE

KAROL WESOŁOWSKI

NIEPLA 135

38-203 SZEBNIE

328 852,58

do 12 godzin

87,24 pkt

47,24 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 328 767,74 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy siedemset sześćdziesiąt siedem złotych, siedemdziesiąt cztery grosze). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 328 852,58 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy osiemset pięćdziesiąt dwa złote, pięćdziesiąt osiem groszy).

 

ZADANIE 3 – RDW LUBACZÓW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

Antoni Osiewicz AS-POL ul. Płk. Dąbka 2C, 37-600 Lubaczów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 324 034,44 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia cztery tysiące trzydzieści cztery złote, czterdzieści cztery grosze).

 

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

ANTONI OSIEWICZ AS-POL

UL. PŁK. DĄBKA 2C

37-600 LUBACZÓW

324 034,44

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

ZADANIE 4 – RDW ŁAŃCUT

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś, Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 352 730,79 PLN brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści złotych, siedemdziesiąt dziewięć groszy).

 

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 3 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

ZAKŁAD BUDOWY DRÓG I TRANSPORTU

STANISŁAW BABIŚ

WIERZAWICE 850

37-300 LEŻAJSK

352 730,79

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY

SP. Z O.O. W LEŻAJSKU

UL. ŻWIRKI I WIGURY 3

37-300 LEŻAJSK

363 570,95

do 12 godzin

98,21 pkt

58,21 pkt

40 pkt

3.

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ

OS. MATEJKI 12/19

39-200 DĘBICA

444 520,57

do 12 godzin

 

87,61 pkt

47,61 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W LEŻAJSKU, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 363 570,94 PLN brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt cztery grosze). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 363 570,95 PLN brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt pięć groszy).

 

ZADANIE 5 – RDW MIELEC

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

Antoni Osiewicz AS-POL ul. Płk. Dąbka 2C, 37-600 Lubaczów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 324 034,44 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia cztery tysiące trzydzieści cztery złote, czterdzieści cztery grosze).

 

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ

OS. MATEJKI 12/19

39-200 DĘBICA

346 763,20

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ, , odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 346 763,19 PLN brutto (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dziewiętnaście groszy). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 346 763,20 PLN brutto (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dwadzieścia groszy).

 

ZADANIE 6 – RDW RYMANÓW

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

 

Usługi Sprzętowo-Transportowe Karol Wesołowski, Niepla 135, 38-203 Szebnie, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 330 217,41 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści jeden groszy).

 

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 2 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE

KAROL WESOŁOWSKI

NIEPLA 135

38-203 SZEBNIE

330 217,41

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX

UL. HANKÓWKA 28

38-200 JASŁO

388 893,96

do 12 godzin

90,95 pkt

50,95 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 330 217,40 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści groszy). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 330 217,41 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści jeden groszy).

 

 

ZADANIE 7 – RDW STALOWA WOLA

Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ww. Zadanie (RDW STALOWA WOLA)  zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt  4 ustawy z  dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579) Cena oferta wykonawcy: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 683 304,33 PLN brutto (słownie: sześćset osiemdziesiąt trzy tysiące trzysta cztery złote, trzydzieści trzy grosze).

 

W związku z tym, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia - postępowanie na ww. Zadaniu zostało unieważnione. 

  

Uzasadnienie

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich jest jednostką budżetową, finansowaną przez Samorząd Województwa Podkarpackiego jako jednostka wykonująca zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg na podstawie ustawy o drogach.

 

Zamawiający działa między innymi na podstawie i w ramach Statutu, ustawy o  samorządzie województwa
i ustawy o finansach publicznych.

 

Zgodnie z § 3 Statutu PZDW kierowanie koordynowanie i kontrolowanie działalności PZDW należy do Zarządu Województwa Podkarpackiego.

 

Zamawiający z należytą starannością oszacował przedmiot zamówienia w dniu 03.08.2017 r. i określił go dla Zadania nr 7 na wartość 632 689,20 zł netto i kwota ta nie była zmieniana podczas trwania postępowania przetargowego.

 

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 683 304,33 zł PLN brutto. Kwota ta nie była zmieniana podczas trwania postępowania przetargowego.

 

Przepisy Ustawy PZP jednoznacznie określają zasady oszacowania przedmiotu zamówienia, natomiast nie wskazują w jaki sposób Zamawiający określa kwotę którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Kwota ta zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji  i równego traktowania wykonawców nie była znana żadnemu z wykonawców przez jej upublicznieniem - bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.

Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń
w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.

 

Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 11.10.2017 r. Zgodnie z art. 86. ust. 3 ustawy PZP bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na Zadaniu nr 7
tj.
683 304,33 zł brutto.

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęła 1 oferta:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

1.

MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W STALOWEJ WOLI

UL. KOMUNALNA 1

37-450 STALOWA WOLA

1 089 708,64

 

do 12 godzin

 

W związku z faktem, że kwota oferty najkorzystniejszej przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy możliwości jej zwiększenia do kwoty 1 089 708,64 PLN.

 

Każde postępowanie przetargowe jest traktowane przez Zamawiającego indywidualnie. W niektórych postępowaniach zamawiający podejmuje decyzję o zwiększeniu kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w niektórych zaś decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie  art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp. Decyzje takie każdorazowo poprzedzone są analizą możliwości finansowych Zamawiającego określonych w budżecie województwa.

 

Zmiany w budżecie w zakresie przesunięcia środków oraz ewentualnego ich zwiększenia dokonywane są w sposób racjonalny i uzasadniony. Zamawiający nie posiada uprawnień do samodzielnego dokonania zmian w budżecie województwa. Taka zmiana poprzedzona jest uchwałami Zarządu Województwa i Sejmiku Województwa.

 

W przedmiotowym postępowaniu kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynika z ograniczeń finansowych w budżecie PZDW a jedyna złożona oferta przez Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli w wysokości 1 089 708,64 PLN przekraczała kwotę jaka została przydzielona na to zadanie o 406 404,31zł brutto tj. prawie o 60%.

 

Zamawiający jako podmiot finansów publicznych analizując możliwość zwiększenia kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w  celu wyboru najkorzystniejszej oferty kieruje się również zasadami określonymi w art. 44 ustawy o finansach publicznych:

 

„ 3. Wydatki publiczne powinny być dokonywane:

1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad:

a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów,

b) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów;

2) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań;

3) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań.”

Zamawiający  w chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwoty  na zadanie pn.: Czyszczenie nawierzchni ulic i urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2018 - 2020 (8 zadań) - ZADANIE NR 7 RDW STALOWA WOLA.

 

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. art.93 ust.1 pkt.4 ustawy PZP. Spełnione zostały obie przesłanki w nim określone, tj.

- cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę która zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( o czym wyżej) oraz

- Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.

 

ZADANIE 8 – RDW USTRZYKI DOLNE

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:

Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś, Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 352 730,79 PLN brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści złotych, siedemdziesiąt dziewięć groszy).

 

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 3 oferty:

Lp.

Oferty

Cena łączna (Brutto)

Czas przystąpienia do realizacji zamówienia

 

Ilość pkt

1.

USŁUGI TRANSPORTU CIĘŻAROWEGO

ANDRZEJ ADAMCZYK

UL. GOMBROWICZA 25/27

38-700 USTRZYKI DOLNE

276 149,25

do 12 godzin

100 pkt

60 pkt

40 pkt

2.

PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX

UL. HANKÓWKA 28

38-200 JASŁO

302 309,34

do 12 godzin

94,81 pkt

54,81 pkt

40 pkt

3.

USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE

KAROL WESOŁOWSKI

NIEPLA 135

38-203 SZEBNIE

528 270,42

do 12 godzin

 

71,36 pkt

31,36 pkt

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2017r. poz. 1579).

 

Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  Publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 528 270,43 PLN brutto (słownie: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych, czterdzieści trzy grosze). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 528 270,42 PLN brutto (słownie: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych, czterdzieści dwa grosze).

 

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Rzeszów, dnia 11.10.2017 r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

Czyszczenie nawierzchni ulic i urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2018 - 2020 (8 zadań)

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/128/2017

Numer BZP /DUUE: 2017/S 166-341762 z dnia 31.08.2017 r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 3 000 000,00 PLN

ZADANIE Nr 1 – RDW JAROSŁAW – 403 625,04 PLN

ZADANIE Nr 2 – RDW LUBACZÓW – 316 272,21 PLN

ZADANIE Nr 3RDW LUBACZÓW – 348 397,94 PLN

ZADANIE Nr 4 – RDW ŁAŃCUT – 318 134,63 PLN

ZADANIE Nr 5 – RDW MIELEC – 341 036,01 PLN

ZADANIE Nr 6 – RDW RYMANÓW – 306 067,04 PLN

ZADANIE Nr 7 – RDW STALOWA WOLA – 683 304,33 PLN

ZADANIE Nr 8 – RDW USTRZYKI DOLNE – 283 162,80 PLN

 

 

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

ZADANIE Nr 1RDW JAROSŁAW

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

czas przystąpienia do realizacji zamówienia

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USLUGOWE ANDRZEJ CUŻYTEK

UL. STAROSANOWA 6

37-500 JAROSŁAW

407 550,93

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

2.

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JAROSŁAWIU SP. Z O.O.

UL. PRZEMYSKA 15

37-500 JAROSŁAW

421 777,93

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

3.

F.H.U. SAN-SPEED

MAGDALENA POGORZELEC

NEHRYBKA 144

37-733 NEHRYBKA

618 526,80

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

ZADANIE Nr 2RDW JASŁO

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

czas przystąpienia do realizacji zamówienia

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX

UL. HANKÓWKA 28

38-200 JASŁO

258 941,18

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

2.

USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE

KAROL WESOŁOWSKI

NIEPLA 135

38-203 SZEBNIE

328 767,74

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

ZADANIE Nr 3RDW LUBACZÓW

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

czas przystąpienia do realizacji zamówienia

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

ANTONI OSIEWICZ AS-POL

UL. PŁK. DĄBKA 2C

37-600 LUBACZÓW

324 034,44

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

  

ZADANIE Nr 4RDW ŁAŃCUT

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

czas przystąpienia do realizacji zamówienia

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

ZAKŁAD BUDOWY DRÓG I TRANSPORTU

STANISŁAW BABIŚ

WIERZAWICE 850

37-300 LEŻAJSK

352 730,79

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

2.

MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY

SP. Z O.O. W LEŻAJSKU

UL. ŻWIRKI I WIGURY 3

37-300

363 570,94

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

3.

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN

TADEUSZ ZJADEWICZ

OS. MATEJKI 12/19

39-200 DĘBICA

444 520,57

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

ZADANIE Nr 5RDW MIELEC

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

czas przystąpienia do realizacji zamówienia

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN

TADEUSZ ZJADEWICZ

OS. MATEJKI 12/19

39-200 DĘBICA

346 763,19

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

ZADANIE Nr 6RDW RYMANÓW

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

czas przystąpienia do realizacji zamówienia

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE

KAROL WESOŁOWSKI

NIEPLA 135

38-203 SZEBNIE

330 217,40

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

2.

PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX

UL. HANKÓWKA 28

38-200 JASŁO

388 893,96

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

ZADANIE Nr 7RDW STALOWA WOLA

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

czas przystąpienia do realizacji zamówienia

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY

SP. Z O.O. W STALOWEJ WOLI

UL. KOMUNALNA 1

37-450 STALOWA WOLA

1 089 708,64

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

ZADANIE Nr 8RDW USTRZYKI DOLNE

Lp.

Oferty

Cena łączna (brutto)

 

czas przystąpienia do realizacji zamówienia

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

USŁUGI TRANSPORTU CIĘŻAROWEGO

ANDRZEJ ADAMCZYK

UL. GOMBROWICZA 25/27

38-700 USTRZYKI DOLNE

276 149,25

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

2.

PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX

UL. HANKÓWKA 28

38-200 JASŁO

302 309,34

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

3.

USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE

KAROL WESOŁOWSKI

NIEPLA 135

38-203 SZEBNIE

528 270,43

DO 12 GODZIN

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08