STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

PZDW-WZP-243/WD/146-1/2017                                            Rzeszów dn. 21.11.2017r.

 

 

                                                                                            

 

Dot.: informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty

 

            Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 1 RDW Jarosław, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r, Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu 15.11.2017r. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

            W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) jako najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny została wybrana oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław, oraz zaakceptowana za cenę: 36 678,60 PLN (słownie: trzydzieści sześć tysięcy sześćset siedemdziesiąt osiem złotych 60/100) wraz z podatkiem VAT 23%. Termin wykonania 30.11.2017r.

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

PZDW-WZP-243/WD/146-1/2017 Rzeszów dn. 13.11.2017r.

 

Dotyczy: Informacji o wyniku postępowania.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 1 RDW Jarosław, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem
596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:

 

Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś

Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 17 116,68 PLN

(słownie: siedemnaście tysięcy sto szesnaście złotych 68/100)

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Zestawienie złożonych ofert

ZADANIE NR 1 – RDW JAROSŁAW

Do postępowania wpłynęły następujące oferty :

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty /

termin realizacji zamówienia

Liczba pkt

w kryterium cena

Liczba pkt

w kryterium termin realizacji zamówienia

Liczba pkt RAZEM

1

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

48 904,80 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

21,00

PKT

40,00

PKT

61,00

PKT

2

Zakład Budowy Dróg i Transportu

Stanisław Babiś

Wierzawice 850

37-300 Leżajsk

17 116,68 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

60,00

PKT

40,00

PKT

100,00

PKT

3

PHU Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

36 678,60 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

28,00

PKT

40,00

PKT

68,00

PKT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PZDW-WZP-243/WD/146-4/2017 Rzeszów dn. 13.11.2017r.

 

 

Dotyczy: Informacji o wyniku postępowania.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 4 RDW Łańcut, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:

Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś

Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 17 429,10 PLN

(słownie: siedemnaście tysięcy czterysta dwadzieścia dziewięć złotych 10/100)

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Zestawienie złożonych ofert

ZADANIE NR 4 – RDW ŁAŃCUT

Do postępowania wpłynęły następujące oferty :

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty /

termin realizacji zamówienia

Liczba pkt

w kryterium cena

Liczba pkt

w kryterium termin realizacji zamówienia

Liczba pkt RAZEM

1

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

91 512,00 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

11,43

PKT

40,00

PKT

51,43

PKT

2

Zakład Budowy Dróg i Transportu

Stanisław Babiś

Wierzawice 850

37-300 Leżajsk

17 429,10

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

60,00

PKT

40,00

PKT

100,00

PKT

3

Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a

36-100 Kolbuszowa

44 029,08

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

23,82

PKT

40,00

PKT

63,82

PKT

4

PHU

Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

41 574,00

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 08.12.2017r.

 

25,15

PKT

0,00

PKT

25,15

PKT

 

 

 

 

Zamawiający informuje, że oferta Firmy Usługowo – Remontowo – Budowlana Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a, 36-100 Kolbuszowa zawiera oczywiste omyłki rachunkowe
w obliczeniu ceny, które zostały poprawione na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 47 966,64 PLN
(z VAT 23%), natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 44 029,08 PLN (z VAT 23%).

 

 

PZDW-WZP-243/WD/146-6/2017 Rzeszów dn. 13.11.2017r.

 

 

Dotyczy: Informacji o wyniku postępowania.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 6 RDW Rymanów, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku

Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 45 977,40 PLN

(słownie: czterdzieści pięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt siedem złotych 40/100)

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Zestawienie złożonych ofert

ZADANIE NR 6 – RDW RYMANÓW

Do postępowania wpłynęły następujące oferty :

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty /

termin realizacji zamówienia

Liczba pkt

w kryterium cena

Liczba pkt

w kryterium termin realizacji zamówienia

Liczba pkt RAZEM

1

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

153 258,00 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

-

-

Oferta odrzucona

2

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku

Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska

45 977,40

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

60,00

PKT

40,00

PKT

100,00

PKT

 

Zamawiający informuje, że w trakcie postepowania odrzucił ofertę złożoną przez PPHU Rafit Szpilewicz Mieczysław 21-580 Wisznice, ul. Włodawska, ponieważ oferta nie została podpisana przez wykonawcę - oferta jest niezgodna z ustawą oraz nieważna na podstawie odrębnych przepisów - art. 89 ust. 1 pkt 1 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 82 ustawy PZP wykonawca może złożyć jedną ofertę a jej treść musi odpowiadać treści siwz. Do zachowania formy pisemnej konieczne jest złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie przez osoby uprawnione do dokonania tej czynności w imieniu wykonawcy (art. 78 § 1 Kodeksu cywilnego).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PZDW-WZP-243/WD/146-8/2017 Rzeszów dn. 08.11.2017r.

 

Dotyczy: Informacji o wyniku postępowania.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:

Usługi Transportu Ciężarowego Adamczyk Andrzej

ul. Gombrowicza 25/27, 38-700 Ustrzyki Dolne

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 39 153,59 PLN

(słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt trzy złote 59/100)

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Zestawienie złożonych ofert

ZADANIE NR 8 – RDW USTRZYKI DOLNE

Do postępowania wpłynęły następujące oferty :

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty /

termin realizacji zamówienia

Liczba pkt

w kryterium cena

Liczba pkt

w kryterium termin realizacji zamówienia

Liczba pkt RAZEM

1

Usługi Transportu Ciężarowego Adamczyk Andrzej

ul. Gombrowicza 25/27, 38-700 Ustrzyki Dolne

39 175,50 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

60,00

PKT

40,00

PKT

100,00

PKT

 

Zamawiający informuje, że Pana oferta zawiera oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, które zostały poprawione na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 39 153,59 PLN (z VAT 23%), natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 39 175,50 PLN (z VAT 23%).

 

 

 

 

PZDW-WZP-243/WD/146-2/2017 Rzeszów dn. 06.11.2017r.

 

 

Dotyczy: Informacji o wyniku postępowania.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 2 RDW Jasło, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem
596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:

Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof

Trzcinica 288, 38-207 Przysieki

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 30 071,04 PLN

(słownie: trzydzieści tysięcy siedemdziesiąt jeden złotych 04/100)

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Zestawienie złożonych ofert

ZADANIE NR 2 – RDW JASŁO

Do postępowania wpłynęły następujące oferty :

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty /

termin realizacji zamówienia

Liczba pkt

w kryterium cena

Liczba pkt

w kryterium termin realizacji zamówienia

Liczba pkt RAZEM

1

Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

30 071,04 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

60,00

PKT

40,00

PKT

100,00

PKT

2

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

140 958,00 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

12,80

PKT

40,00

PKT

52,80

PKT

 

Zamawiający informuje, że oferta firmy PPHU Rafit Szpilewicz Mieczysław 21-580 Wisznice ul. Włodawska 4 zawiera oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, które zostały poprawione na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 122 169,75 PLN (z VAT 23%), natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 140 958,00 PLN (z VAT 23%).

 

 

 

-PZDW/WZP/243/WD/146-3/2017 Rzeszów dn. 06.11.2017r.

 

Dotyczy: Informacji o wyniku postępowania.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 3 RDW Lubaczów, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:

PHU Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 32 902,50 PLN

(słownie: trzydzieści dwa tysiące dziewięćset dwa złote 50/100)

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Zestawienie złożonych ofert

ZADANIE NR 3 – RDW LUBACZÓW

Do postępowania wpłynęły następujące oferty :

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty /

termin realizacji zamówienia

Liczba pkt

w kryterium cena

Liczba pkt

w kryterium termin realizacji zamówienia

Liczba pkt RAZEM

1

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

46 094,25 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

42,83

PKT

40,00

PKT

82,83

PKT

2

Firma AS-POL

Antoni Osiewicz

ul. Płk. Dąbka 2c

37-600 Lubaczów

34 974,56

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

56,45

PKT

40,00

PKT

96,45

PKT

3

PHU

Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

32 902,50

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

60,00

PKT

40,00

PKT

100,00

PKT

 

PZDW-WZP-243/WD/146-5/2017 Rzeszów dn. 06.11.2017r.

 

 

Dotyczy: Informacji o wyniku postępowania.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 5 RDW Mielec, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:

Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe Fachman Tadeusz Zjadewicz

Os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 39 261,60 PLN

(słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt jeden złotych 60/100)

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Zestawienie złożonych ofert

ZADANIE NR 5 – RDW MIELEC

Do postępowania wpłynęły następujące oferty :

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty /

termin realizacji zamówienia

Liczba pkt

w kryterium cena

Liczba pkt

w kryterium termin realizacji zamówienia

Liczba pkt RAZEM

1

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

146 124,00 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

16,12

PKT

40,00

PKT

56,12

PKT

2

Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz

Os. Matejki 12/19

39-200 Dębica

39 261,60

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

60,00

PKT

40,00

PKT

100,00

PKT

3

Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a

36-100 Kolbuszowa

61 198,47

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

-

-

Oferta odrzucona

 

Zamawiający informuje, ze w trakcie postepowania odrzucił ofertę Firmy Usługowo – Remontowo – Budowlanej Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a, 36-100 Kolbuszowa, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1579.) gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – Wykonawca nie dołączył do oferty wypełnionego i podpisanego kosztorysu ofertowego – zgodnie z pkt 10.12c) i 12.2 Instrukcji dla wykonawców (Rozdział I SIWZ).

 

 

PZDW-WZP-243/WD/146-7/2017 Rzeszów dn. 06.11.2017r.

 

Dotyczy: Informacji o wyniku postępowania.

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:

MAT – BUD Mateusz Litwiński

ul. Czerniawy 16, 37-400 Nisko

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 30 442,50 PLN

(słownie: trzydzieści tysięcy czterysta czterdzieści dwa złote 50/100)

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Zestawienie złożonych ofert

ZADANIE NR 7 – RDW STALOWA WOLA

Do postępowania wpłynęły następujące oferty :

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty /

termin realizacji zamówienia

Liczba pkt

w kryterium cena

Liczba pkt

w kryterium termin realizacji zamówienia

Liczba pkt RAZEM

1

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

112 545,00 PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

16,23

PKT

40,00

PKT

56,23

PKT

2

MAT – BUD

Mateusz Litwiński

ul. Czerniawy 16

37-400 Nisko

30 442,50

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

60,00

PKT

40,00

PKT

100,00

PKT

3

Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana

Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a

36-100 Kolbuszowa

53 436,12

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

34,18

PKT

40,00

PKT

74,18

PKT

4

PW SEEB – POOL S.C. Pięta Sebastian,

Zioło Paweł

ul. Gen. Józefa Bema 68

39-400 Tarnobrzeg

58 179,00

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.

 

31,40

PKT

40,00

PKT

71,40

PKT

5

Firma Chamot

Józef Chamot

Jata 92A

37-430 Jeżowe

39 790,50

PLN

(z VAT 23%)

Termin realizacji zamówienia: 08.12.2017r.

 

45,90

PKT

0,00

PKT

45,90

PKT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rzeszów, 18.10.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań.

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WD/146/2017

Numer BZP /DUUE: 596297-N-2017 z dnia 03.10.2017r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

Zadanie Nr 1 RDW Jarosław

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  40 163,07  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

48 904,80

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Zakład Budowy Dróg i Transportu

Stanisław Babiś

Wierzawice 850

37-300 Leżajsk

17 116,68

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3.

PHU Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

36 678,60

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

Zadanie Nr 2 RDW Jasło

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  39 938,10  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Usługi Sprzętowe

Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

30 071,04

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

122 169,75

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

 Zadanie Nr 3 RDW Lubaczów

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  39 593,70  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

46 094,25

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Firma AS-POL

Antoni Osiewicz

ul. Płk. Dąbka 2c

37-600 Lubaczów

34 974,56

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3.

PHU Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

32 902,50

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

Zadanie Nr 4 RDW Łańcut

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  44 280,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

91 512,00

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Zakład Budowy Dróg i Transportu

Stanisław Babiś

Wierzawice 850

37-300 Leżajsk

17 429,10

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3.

Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana

Buczek Tomasz

Kolbuszowa Górna 325a

36-100 Kolbuszowa

47 966,64

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

4.

PHU Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

41 574,00

PLN

08.12.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

 Zadanie Nr 5 RDW Mielec

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  40 368,60  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

146 124,00

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz

Os. Matejki 12/19

39-200 Dębica

39 261,60

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3.

Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana

Buczek Tomasz

Kolbuszowa Górna 325a

36-100 Kolbuszowa

61 198,47

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

 

 Zadanie Nr 6 RDW Rymanów

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  39 956,55  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

153 258,00

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku

Niebocko 111

36-207 Grabownica Starzeńska

45 977,40

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

  

Zadanie Nr 7 RDW Stalowa Wola

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  40 762,20  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

PPHU Rafit

Szpilewicz Mieczysław

21-580 Wisznice

ul. Włodawska 4

112 545,00

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

2.

MAT – BUD

Mateusz Litwiński

ul. Czerniawy 16

37-400 Nisko

30 442,50

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

3.

Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana

Buczek Tomasz

Kolbuszowa Górna 325a

36-100 Kolbuszowa

53 436,12

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

4.

PW SEEB – POOL S.C. Pięta Sebastian,

Zioło Paweł

ul. Gen. Józefa Bema 68

39-400 Tarnobrzeg

58  179,00

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

5.

Firma Chamot

Józef Chamot

Jata 92A

37-430 Jeżowe

39 790,50

PLN

08.12.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

 

 

Zadanie Nr 8 RDW Ustrzyki Dolne

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  40 620,75  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Usługi Transportu Ciężarowego Adamczyk Andrzej

ul. Gombrowicza 25/27

38-700 Ustrzyki Dolne

39 153,59

PLN

30.11.2017r.

płatność do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08