Inwestor: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ul. Boya Żeleńskiego 19 a, 35-105 Rzeszów
Wykonawca robót: Skanska S.A ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa
Inżynier kontraktu: Konsorcjum: Lider: Zamojska Dyrekcja Inwestycji „ZDI” Sp. z o.o. ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość Partner: „ZUB” Inżynier ul. Janowska 11D, 21-500 Biała Podlaska
Parametry techniczne projektowanej drogi:
• dwustronne poszerzenie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni z dostosowaniem do nacisku 115 kN/oś • przebudowa 19 skrzyżowań z istniejącymi drogami gminnymi i powiatowymi • przebudowa zjazdów do posesji i dróg zbiorczych z wykonaniem naiwerzchni twardej ulepszonej (z betonu asf. z kostki kamiennej) lub nawierzchni twardej nieulepszonej z kruszywa stab. mechanicznie • przebudowa mostu w Soninie w km 26+685,01 • remont mostów w km: - 32+357,87 - 33+859,20 - 39+049,40 • budowa 8 zatok autobusowych wraz z dojściami dla pieszych • wykonanie systemu odwodnienia drogi • przebudowa i budowa nowych chodników • przebudowa urządzeń bezpieczeństwa ruchu (bariery stalowe, oznakowanie poziome i pionowe)
Cele ogólne projektu:
• klasa drogi – Z • kategoria ruchu – KR 3, dla zatok autobusowych - KR 4 • prędkość projektowana Vp = 60 km/h • obciążenie ruchu 115 kN/oś • szerokość pasa ruchu – 3,0 m w przekroju szlakowym – 3,5 m w przekroju ulicznym • pobocza wzmocnione tłuczniem 2x1,0 m • długość przebudowywanego odcinka 16 104,31 km • szerokość chodników 15 ÷ 2,0 m - przy korekcje wysokości zmienna od 1,5 do 2,0 m - chodniki nowe – 2,0 m szerokość peronów postojowych – 1,5 m
• warstwa ścieralna z mastyksu grysowego SMA 0/12,8, grubości 4 cm • warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 grub. 5 cm • podbudowa z betonu asfaltowego 0/25 grub. 8 - 10 cm • warstwa wzmacniająca grub. 20 cm z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, alternatywnie warstwa wyrównawcza grubości 4-8 cm z betonu asfaltowego 0/16, 0/20, 0/25 • obustronne poszerzenie istniejącej jezdni z warstwy kruszywa stabilizowanego cementem grub. 15 - 30 cm, kruszywa stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm
• Przebudowany most w Soninie w km 26+685,01 - szerokość (ze skrzydłami ) - 1222 cm - długość (ze skrzydłami ) - 22,91 m - rozpiętość (ze skrzydłami ) - 12,5 m Konstrukcja żelbetowa • Mosty remontowane - w km 32+357 w m. Markowa - szerokość (ze skrzydłami ) - 947 cm - długość (ze skrzydłami ) - 14,60 m konstrukcja żelbetowa - w km 33+859,20 - szerokość (ze skrzydłami ) - 986 cm - długość (ze skrzydłami ) - 16, 30 m - rozpiętość (ze skrzydłami ) - 9,08 m konstrukcja żelbetowa - w km 39+049,40 w m. Kańczuga - szerokość (ze skrzydłami ) - 1004 cm - długość (ze skrzydłami ) - 13, 85 m - rozpiętość (ze skrzydłami ) - 6,16 m konstrukcja żelbetowa
Wartość kontraktu: 43 500 000,00 PLN brutto
Kontrakt jest w całości finansowany z budżetu województwa
Termin realizacji kontraktu: Rozpoczęcie robót: 02.02.2009 Zakończenie robót: 30.10.2010
Mapka
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08