Rzeszów, 2016-12-20
PZDW/WZP/243/WD/128/2016
Dotyczy: unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich –8 zadań, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.12.2016r. pod numerem 362091- 2016, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie,
ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.
W związku z tym, że na zamówienie polegające na „Zimowym utrzymaniu chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich na zadania nr 1; nr 2; nr 3; nr 7; nr 11; nr 13; nie zostały złożone żadne oferty nie podlegające odrzuceniu postępowanie zostało unieważnione na podstawie art 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j. z późn.zm.).
Rzeszów, 2016-12-27
PZDW/WZP/243/WD/128/2016
wg. rozdzielnika
Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich – 8 zadań
- zadanie nr 8 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego
w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.12.2016r. pod numerem 362091- 2016 na stronie internetowej www.pzdw.pl tablicy ogłoszeń i w siedzibie PZDW
w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Miejskiego Zakładu Komunalnego sp. z o.o. w Stalowej Woli ul. Komunalna 1, 37 – 450 Stalowa Wola jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji). Oferta została zaakceptowana za cenę: 6 447,60 PLN brutto (słownie: sześć tysięcy czterysta czterdzieści siedem złotych 60/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia telefonicznego.
Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęły 2 oferty:
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt
w kryterium cena |
Liczba pkt w kryterium czas reakcji |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
P.H.U. TOP –MAREK
Marek Bis
ul. Wolności 153
37 – 403 Pysznica |
7938,00 PLN brutto
48,73 PKT |
2 godziny od powiadomienia telefonicznego
0 PKT
|
48,73 PKT |
2. |
Miejski Zakład Komunalny
sp. z o.o.
ul. Komunalna 1
37 – 450 Stalowa Wola |
6447,60 PLN brutto
60 PKT |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego
40 PKT |
100 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j. z późn. zm.).
Rzeszów, dnia 16.12.2016r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
„Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich –8 zadań
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/128/2016
Numer BZP /DUUE: 362091 - 2016
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zadanie nr 8
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 8100,00 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Czas reakcji |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
F.H.U. TOP –MAREK
Marek Bis
ul. Wolności 153
37 – 403 Pysznica |
7938,00 PLN brutto |
od 01.01.2017r. do dnia 30.04.2017r. |
2 godziny od powiadomienia telefonicznego |
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru |
2. |
Miejski Zakład Komunalny sp. z o.o.
ul. Komunalna 1
37 – 450 Stalowa Wola |
6447,60 PLN brutto |
od 01.01.2017r. do dnia 30.04.2017r. |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego |
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru |
Zadanie nr 9
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 10 286,14 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Czas reakcji |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Usługi Sprzętowo – Transportowe
Karol Wesołowski
Niepla 135
38 – 203 Szebnie |
4555,29 PLN brutto |
od 01.01.2017r. do dnia 30.04.2017r. |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego |
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru |
Informujemy, iż na zadanie nr 1; nr 2; nr 3; nr 7; nr 11; nr 13 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.