STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

 

 

 

                                                                                                          Rzeszów, 2017-01-26                                               

PZDW/WZP/243/WD/128/2016

                                                                              

                                                                                                   wg.  rozdzielnika

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich zadanie nr II. 13 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.01.2017r. pod numerem 3044-2017 na stronie internetowej www.pzdw.pl tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a.

 

W związku z odmową podpisania umowy przez wykonawcę: Firmę Handlowo – Usługową „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak 38 – 505 Bukowsko, Wolica 62, pismem z dnia 19.01.2017r. (data wpływu pisma do Zamawiającego 23.01.2017r.),  Zamawiający na podstawie art. 94  ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych  (Dz. U. 2015r. poz. 2164 t.j.  z późn. zm.) dokonał wyboru kolejno najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzania jej ponownego badania i oceny.
      W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający dokonał wyboru oferty  wykonawcy: Usługi Sprzętowo – Transportowe Karol Wesołowski Niepla 135, 38 – 203 Szebnie. Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę 4643,57 PLN brutto (słownie: cztery tysiące sześćset czterdzieści trzy złote 10/100) oraz oświadczył, iż przystąpi do realizacji usługi w terminie 1 godziny od powiadomienia telefonicznego. 

 

 

 

 

                                                                   Rzeszów, 2017-01-18

 PZDW/WZP/243/WD/128/2016                                                                            

 

                                                                                                                wg.  rozdzielnika

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich – 6 zadań
- zadanie nr  8
przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego
w Biuletynie  Zamówień  Publicznych  w dniu 08.12.2016r.  pod numerem 362091- 2016 na stronie internetowej
www.pzdw.pl tablicy ogłoszeń i w siedzibie PZDW
w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.zostali  wybrani następujący wykonawcy:

 

Zadanie nr  1

 

Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęła  tylko  jedna oferta wykonawcy: Firma  Handlowo – Usługowa „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak 38 – 505 Bukowsko,  Wolica 62 która  została zaakceptowana według  kryteriów  oceny  ofert  określonych  w  SIWZ tj. (cena, czas  reakcji) za cenę: 15 003,86 PLN brutto (słownie: piętnaście tysięcy trzy złote 86/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia  telefonicznego punktacja łączna 100 PKT.

  

Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych
w trybie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z póżn) 

 

Cena Pana oferty w dniu otwarcia wynosiła 15 003,85  PLN (z VAT 8%) (słownie:  piętnaście  tysięcy trzy złote 85/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 15 003,86 PLN brutto (słownie: piętnaście tysięcy trzy złote  86/100).

 

Zadanie nr  2

 

Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęła  tylko  jedna oferta wykonawcy: Firma  Handlowo – Usługowa „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak 38 – 505 Bukowsko,  Wolica 62, która  została zaakceptowana według  kryteriów  oceny  ofert  określonych  w  SIWZ tj. (cena, czas  reakcji) za cenę 4899,69  PLN brutto (słownie: cztery  tysiące osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 69/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia  telefonicznego punktacja łączna 100 PKT.

 

Zadanie nr  7

 

Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęła  tylko  jedna oferta wykonawcy: Usługi Sprzętowo Transportowe Karol Wesołowski  Niepla 135, 38 – 203  Szebnie, która  została zaakceptowana według  kryteriów  oceny  ofert  określonych  w  SIWZ tj. (cena, czas  reakcji) za cenę 2427,15  PLN brutto (słownie: dwa  tysiące czterysta dwadzieścia siedem złotych  15/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia  telefonicznego punktacja łączna 100 PKT.

 

Zadanie nr 11

 

Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęła  tylko  jedna oferta wykonawcy: Usługi Sprzętowo Transportowe Karol Wesołowski  Niepla 135, 38 – 203  Szebnie  która  została zaakceptowana według  kryteriów  oceny  ofert  określonych  w  SIWZ tj. (cena, czas  reakcji) za cenę 3637,09  PLN brutto (słownie: trzy  tysiące sześćset trzydzieści siedem złotych 09/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia  telefonicznego punktacja łączna 100 PKT.

 

 

            Zadanie  nr 13

 

           

Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny ofert dokonał  wyboru oferty wykonawcy: Firma  Handlowo – Usługowa „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak
38 – 505 Bukowsko,  Wolica 62
jako oferty  najkorzystniejszej na podstawie przyjętych  w SIWZ kryteriów oceny ofert  (cena, czas reakcji
). Oferta została zaakceptowana za cenę: 2670,05 PLN brutto (słownie: dwa  tysiące  sześćset siedemdziesiąt złotych  05/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia  telefonicznego.    

 

 

            Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęły 2  oferty:

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt

w kryterium cena

Liczba pkt w kryterium  czas  reakcji   

Liczba pkt RAZEM

1.

Firma  Handlowo – Usługowa

„BIESZCZADY”

Grzegorz Gliściak

38 – 505 Bukowsko 

Wolica 62


2670,00
 PLN brutto

 

 60  PKT

1 godzina od  powiadomienia   telefonicznego


 40 PKT

60 PKT

2.

Usługi Sprzętowo Transportowe 

Karol Wesołowski Niepla  135

38 – 203  Szebnie  

4643,57
PLN brutto

 

34,49 PKT

1 godzina od  powiadomienia   telefonicznego

 

40  PKT

74,49 PKT

 

Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1  pkt 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.
z późn. zm.).

 

 

Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych
w trybie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z póżn) 

 

Cena Państwa oferty w dniu otwarcia wynosiła 4411,39  PLN (z VAT 8%) (słownie:  cztery  tysiące czterysta jedenaście złotych 39/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 4643,57 PLN brutto (słownie: cztery tysiące sześćset czterdzieści trzy złote 57/100).

 

 

            Zadanie nr 3

           

            W związku z tym, że na zadanie nr  3 nie złożono żadnej oferty nie  łożono żadnej
           oferty żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu – postępowanie zostało unieważnione
           na podstawie art. 93ust 1 pkt 1  ustawy z  dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
           publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z póżn).

 

 

 

 

                                                                                                          Rzeszów, 2017-01-26                                               

PZDW/WZP/243/WD/128/2016

                                                                              

                                                                                                   wg.  rozdzielnika

 

Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich zadanie nr II. 13 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.01.2017r. pod numerem 3044-2017 na stronie internetowej www.pzdw.pl tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a.

 

W związku z odmową podpisania umowy przez wykonawcę: Firmę Handlowo – Usługową „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak 38 – 505 Bukowsko, Wolica 62, pismem z dnia 19.01.2017r. (data wpływu pisma do Zamawiającego 23.01.2017r.),  Zamawiający na podstawie art. 94  ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych  (Dz. U. 2015r. poz. 2164 t.j.  z późn. zm.) dokonał wyboru kolejno najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzania jej ponownego badania i oceny.
      W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający dokonał wyboru oferty  wykonawcy: Usługi Sprzętowo – Transportowe Karol Wesołowski Niepla 135, 38 – 203 Szebnie. Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę 4643,57 PLN brutto (słownie: cztery tysiące sześćset czterdzieści trzy złote 57/100) oraz oświadczył, iż przystąpi do realizacji usługi w terminie 1 godziny od powiadomienia telefonicznego. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rzeszów, dnia 13.01.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich –6 zadań

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/128/2016

Numer BZP /DUUE: 3044 - 2017

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

Zadanie nr  1

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 15 003,86 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Czas  reakcji 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Firma Handlowo – Usługowa

„BIESZCZADY”

Grzegorz Gliściak

Wolica  62

38 – 505 Bukowska

15 003,85 PLN brutto

od  podpisania umowy   do  dnia  30.04.2017r.

1 godzina  od powiadomienia telefonicznego

płatność do  30 dni  od  daty  przedłożenia  faktury z   podpisanym  protokołem odbioru

 

 

Zadanie nr  2

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 4899,69 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Czas  reakcji 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Firma Handlowo – Usługowa

„BIESZCZADY”

Grzegorz Gliściak

Wolica  62

38 – 505 Bukowska

4899,69 PLN brutto

od  podpisania umowy   do  dnia  30.04.2017r.

1  godzina  od powiadomienia telefonicznego

płatność do  30 dni  od  daty  przedłożenia  faktury z   podpisanym  protokołem odbioru

 

 

 

Zadanie nr  7

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 3539,59 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Czas  reakcji 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi  Sprzętowo  - Transportowe 

Karol Wesołowski

Niepla  135

38 – 203 Szebnie

2447,15 PLN brutto

od  podpisania umowy   do  dnia  30.04.2017r.

1  godzina  od powiadomienia telefonicznego

płatność do  30 dni  od  daty  przedłożenia  faktury z   podpisanym  protokołem odbioru

 

 

 

Zadanie nr  11

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 5304,10 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Czas  reakcji 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi  Sprzętowo  - Transportowe 

Karol Wesołowski

Niepla  135

38 – 203 Szebnie

3637,09 PLN brutto

od  podpisania umowy   do  dnia  30.04.2017r.

1  godzina  od powiadomienia telefonicznego

płatność do  30 dni  od  daty  przedłożenia  faktury z   podpisanym  protokołem odbioru

 

 

Zadanie nr  13

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 5417,50 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Czas  reakcji 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Firma Handlowo – Usługowa

„BIESZCZADY”

Grzegorz Gliściak

Wolica  62

38 – 505 Bukowska

2670,05 PLN brutto

od  podpisania umowy   do  dnia  30.04.2017r.

1  godzina  od powiadomienia telefonicznego

płatność do  30 dni  od  daty  przedłożenia  faktury z   podpisanym  protokołem odbioru

2.

Usługi  Sprzętowo  - Transportowe 

Karol Wesołowski

Niepla  135

38 – 203 Szebnie

4411,39 PLN brutto

od  podpisania umowy   do  dnia  30.04.2017r.

1  godzina  od powiadomienia telefonicznego

płatność do  30 dni  od  daty  przedłożenia  faktury z   podpisanym  protokołem odbioru

 

 

 

Informujemy, iż na zadanie nr 3; nie złożono żadnej oferty niepodlegającej  odrzuceniu.

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08