Rzeszów, 2017-01-26
PZDW/WZP/243/WD/128/2016
wg. rozdzielnika
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich zadanie nr II. 13 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.01.2017r. pod numerem 3044-2017 na stronie internetowej www.pzdw.pl tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a.
W związku z odmową podpisania umowy przez wykonawcę: Firmę Handlowo – Usługową „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak 38 – 505 Bukowsko, Wolica 62, pismem z dnia 19.01.2017r. (data wpływu pisma do Zamawiającego 23.01.2017r.), Zamawiający na podstawie art. 94 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. 2015r. poz. 2164 t.j. z późn. zm.) dokonał wyboru kolejno najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzania jej ponownego badania i oceny.
W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający dokonał wyboru oferty wykonawcy: Usługi Sprzętowo – Transportowe Karol Wesołowski Niepla 135, 38 – 203 Szebnie. Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę 4643,57 PLN brutto (słownie: cztery tysiące sześćset czterdzieści trzy złote 10/100) oraz oświadczył, iż przystąpi do realizacji usługi w terminie 1 godziny od powiadomienia telefonicznego.
Rzeszów, 2017-01-18
PZDW/WZP/243/WD/128/2016
wg. rozdzielnika
Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich – 6 zadań
- zadanie nr 8 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego
w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.12.2016r. pod numerem 362091- 2016 na stronie internetowej www.pzdw.pl tablicy ogłoszeń i w siedzibie PZDW
w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.zostali wybrani następujący wykonawcy:
Zadanie nr 1
Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęła tylko jedna oferta wykonawcy: Firma Handlowo – Usługowa „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak 38 – 505 Bukowsko, Wolica 62 która została zaakceptowana według kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ tj. (cena, czas reakcji) za cenę: 15 003,86 PLN brutto (słownie: piętnaście tysięcy trzy złote 86/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia telefonicznego punktacja łączna 100 PKT.
Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych
w trybie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z póżn)
Cena Pana oferty w dniu otwarcia wynosiła 15 003,85 PLN (z VAT 8%) (słownie: piętnaście tysięcy trzy złote 85/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 15 003,86 PLN brutto (słownie: piętnaście tysięcy trzy złote 86/100).
Zadanie nr 2
Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęła tylko jedna oferta wykonawcy: Firma Handlowo – Usługowa „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak 38 – 505 Bukowsko, Wolica 62, która została zaakceptowana według kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ tj. (cena, czas reakcji) za cenę 4899,69 PLN brutto (słownie: cztery tysiące osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 69/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia telefonicznego punktacja łączna 100 PKT.
Zadanie nr 7
Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęła tylko jedna oferta wykonawcy: Usługi Sprzętowo Transportowe Karol Wesołowski Niepla 135, 38 – 203 Szebnie, która została zaakceptowana według kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ tj. (cena, czas reakcji) za cenę 2427,15 PLN brutto (słownie: dwa tysiące czterysta dwadzieścia siedem złotych 15/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia telefonicznego punktacja łączna 100 PKT.
Zadanie nr 11
Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęła tylko jedna oferta wykonawcy: Usługi Sprzętowo Transportowe Karol Wesołowski Niepla 135, 38 – 203 Szebnie która została zaakceptowana według kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ tj. (cena, czas reakcji) za cenę 3637,09 PLN brutto (słownie: trzy tysiące sześćset trzydzieści siedem złotych 09/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia telefonicznego punktacja łączna 100 PKT.
Zadanie nr 13
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Firma Handlowo – Usługowa „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak
38 – 505 Bukowsko, Wolica 62 jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji). Oferta została zaakceptowana za cenę: 2670,05 PLN brutto (słownie: dwa tysiące sześćset siedemdziesiąt złotych 05/100), czas reakcji 1 godzina od powiadomienia telefonicznego.
Informujemy, że na w/w zadanie wpłynęły 2 oferty:
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt
w kryterium cena |
Liczba pkt w kryterium czas reakcji |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
Firma Handlowo – Usługowa
„BIESZCZADY”
Grzegorz Gliściak
38 – 505 Bukowsko
Wolica 62 |
2670,00 PLN brutto
60 PKT |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego
40 PKT
|
60 PKT |
2. |
Usługi Sprzętowo Transportowe
Karol Wesołowski Niepla 135
38 – 203 Szebnie |
4643,57 PLN brutto
34,49 PKT |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego
40 PKT |
74,49 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.
z późn. zm.).
Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych
w trybie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z póżn)
Cena Państwa oferty w dniu otwarcia wynosiła 4411,39 PLN (z VAT 8%) (słownie: cztery tysiące czterysta jedenaście złotych 39/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 4643,57 PLN brutto (słownie: cztery tysiące sześćset czterdzieści trzy złote 57/100).
Zadanie nr 3
W związku z tym, że na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty nie łożono żadnej
oferty żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu – postępowanie zostało unieważnione
na podstawie art. 93ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z póżn).
Rzeszów, 2017-01-26
PZDW/WZP/243/WD/128/2016
wg. rozdzielnika
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich zadanie nr II. 13 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.01.2017r. pod numerem 3044-2017 na stronie internetowej www.pzdw.pl tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a.
W związku z odmową podpisania umowy przez wykonawcę: Firmę Handlowo – Usługową „BIESZCZADY” Grzegorz Gliściak 38 – 505 Bukowsko, Wolica 62, pismem z dnia 19.01.2017r. (data wpływu pisma do Zamawiającego 23.01.2017r.), Zamawiający na podstawie art. 94 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. 2015r. poz. 2164 t.j. z późn. zm.) dokonał wyboru kolejno najkorzystniejszej oferty bez przeprowadzania jej ponownego badania i oceny.
W związku z zaistniałą sytuacją Zamawiający dokonał wyboru oferty wykonawcy: Usługi Sprzętowo – Transportowe Karol Wesołowski Niepla 135, 38 – 203 Szebnie. Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę 4643,57 PLN brutto (słownie: cztery tysiące sześćset czterdzieści trzy złote 57/100) oraz oświadczył, iż przystąpi do realizacji usługi w terminie 1 godziny od powiadomienia telefonicznego.
Rzeszów, dnia 13.01.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
„Zimowe utrzymanie chodników w roku 2017 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez poszczególne Rejony Dróg Wojewódzkich –6 zadań
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/128/2016
Numer BZP /DUUE: 3044 - 2017
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zadanie nr 1
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 15 003,86 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Czas reakcji |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Firma Handlowo – Usługowa
„BIESZCZADY”
Grzegorz Gliściak
Wolica 62
38 – 505 Bukowska |
15 003,85 PLN brutto |
od podpisania umowy do dnia 30.04.2017r. |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego |
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru |
Zadanie nr 2
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 4899,69 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Czas reakcji |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Firma Handlowo – Usługowa
„BIESZCZADY”
Grzegorz Gliściak
Wolica 62
38 – 505 Bukowska |
4899,69 PLN brutto |
od podpisania umowy do dnia 30.04.2017r. |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego |
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru |
Zadanie nr 7
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 3539,59 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Czas reakcji |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Usługi Sprzętowo - Transportowe
Karol Wesołowski
Niepla 135
38 – 203 Szebnie |
2447,15 PLN brutto |
od podpisania umowy do dnia 30.04.2017r. |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego |
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru |
Zadanie nr 11
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 5304,10 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Czas reakcji |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Usługi Sprzętowo - Transportowe
Karol Wesołowski
Niepla 135
38 – 203 Szebnie |
3637,09 PLN brutto |
od podpisania umowy do dnia 30.04.2017r. |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego |
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru |
Zadanie nr 13
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 5417,50 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Czas reakcji |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Firma Handlowo – Usługowa
„BIESZCZADY”
Grzegorz Gliściak
Wolica 62
38 – 505 Bukowska |
2670,05 PLN brutto |
od podpisania umowy do dnia 30.04.2017r. |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego |
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru |
2. |
Usługi Sprzętowo - Transportowe
Karol Wesołowski
Niepla 135
38 – 203 Szebnie |
4411,39 PLN brutto |
od podpisania umowy do dnia 30.04.2017r. |
1 godzina od powiadomienia telefonicznego |
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru |
Informujemy, iż na zadanie nr 3; nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.