STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

 

 

 

Zamawiający informuje, iż  w dniu  17.02.2017r. zamieszczając informacje z otwarcia ofert omyłkowo  została  przyporządkowana oferta wykonawcy Firma  Handlowo- Usługowa „DROZD – BUD” Piotr Drozd, 38 – 533 Nowosielce  50  za cenę  29 500,32 PLN brutto  do zadania nr  7 RDW Stalowa  Wola.  Informujemy , iż wykonawca  złożył ofertę na zadanie nr  8 RDW Ustrzyki Dolne

 

 

Poniżej Zamawiający zamieścił poprawione  zestawienie  dotyczące zadania  nr 7 RDW Stalowa Wola i  zadania nr 8 RDW Ustrzyki Dolne

 

 

 

Zadanie nr  7  RDW Stalowa  Wola       

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 22 140,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

P.W. „ROBSON” Robert  Wryk

ul. Trześniowska 3

27 – 600 Sandomierz

16 851,00  PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 

 15006,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

 Kopalnie  Dolomitu  S.A.
 w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

 

15006,00  PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

4.

LITTRANS Litwiński  Łukasz

ul. Nowa 30B

37 – 400 Nisko

13338,12 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

5.

PPHU „GABI” Aneta Wikierska

Grochoice 15

27 – 539 Ożarów

15 596,40 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

6.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

16482,00

PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

7.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

14612,40 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie nr  8  RDW Ustrzyki Dolne        

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 45 510,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi Transportu Ciężarowego

Andrzej  Adamczyk

ul. Gombrowicza 25/27

38 – 700 Ustrzyki Dolne

 

28 191,60 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

 

 36 198,90  PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

 Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

29 500,32 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rzeszów, dnia 17.02.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

 

Pn. „dostawa  materiałów  kamiennych do  utrzymania dróg wojewódzkich – 8  zadań”

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/6/2017

Numer BZP /DUUE: 21805 - 2017

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

Zadanie nr   1  RDW Jarosław

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 24600,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

24 378,60 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Kopalnie  Dolomitu  S.A.  w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

27 060,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce 

15 736,16 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

4.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

24 501,60 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie nr   2  RDW Jasło  

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 7380,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

10947,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

 Firma Handlowo Transportowo  – Usługowa

„BUDOTRANS” Krzysztof Wrona

Rzepiennik Biskupi 84

33 – 163 Rzepnnik  Strzyżewski 

7872,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

6838,80 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

4.

 Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

7239,78 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

5.

Usługi Sprzętowe

Rączka  Krzysztof

Trzcinica 288

38 – 207 Przysieki

7099,56 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

Zadanie nr   3  RDW Lubaczów    

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 5536,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 

6420,60 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Kopalnie  Dolomitu  S.A.
 w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

1242,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

6125,40 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

4.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

6580,50 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

5.

PPHU „GABI” Aneta Wikierska

Grochoice 15

27 – 539 Ożarów

5781,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

6.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

5835,12 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

Zadanie nr   4  RDW Łańcut   

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 12 300,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 

 

12 423,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

 Kopalnie  Dolomitu  S.A.
 w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

12 915,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

13 683,75 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

4.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

10 701,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

5.

PPHU „GABI” Aneta Wikierska

Grochoice 15

27 – 539 Ożarów

12506,02 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

6.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

10255,13 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie nr  5  RDW Mielec      

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 19372,50

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Kopalnie  Dolomitu  S.A.
 w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

 

14760,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

17306,10 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

LITTRANS Litwiński  Łukasz

ul. Nowa 30B

37 – 400 Nisko

 16 720,62 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

4.

 Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 

12 177,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

5.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

20 879,25 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

6.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

16 359,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

 

Zadanie nr  6  RDW Rymanów       

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 8456,25

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

 

6055,29 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

5206,59 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

Zadanie nr  7  RDW Stalowa  Wola       

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 22 140,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

29 500,32 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

P.W. „ROBSON” Robert  Wryk

ul. Trześniowska 3

27 – 600 Sandomierz

16 851,00  PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 

 15006,00 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

4.

 Kopalnie  Dolomitu  S.A.
 w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

 

15006,00  PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

5.

LITTRANS Litwiński  Łukasz

ul. Nowa 30B

37 – 400 Nisko

13338,12 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

6.

PPHU „GABI” Aneta Wikierska

Grochoice 15

27 – 539 Ożarów

15 596,40 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

7.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

16482,00

PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

8.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

14612,40 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie nr  8  RDW Ustrzyki Dolne        

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 45 510,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi Transportu Ciężarowego

Andrzej  Adamczyk

ul. Gombrowicza 25/27

38 – 700 Ustrzyki Dolne

 

28 191,60 PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

 

 36 198,90  PLN brutto

20.04.2017r.

Nie dotyczy

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 

                                                                                                        Rzeszów, 2017-03-03 PZDW- 243-WD/6/2016

                                                                                                                  wg. rozdzielnika  

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Dostawę materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich – 8 zadań”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego
w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.02.2017r. pod nr 21804 - 2016 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a, zostali  wybrani  następujący wykonawcy:

 

 

Zadanie nr 2 RDW Jasło

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo  Usługowe ATRAM Marta Fąfara ul. Witosa 20, 39 – 100 Ropczyce  jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę 6838,80 PLN brutto (słownie: sześć  tysięcy osiemset  trzydzieści osiem złotych 80/100) termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin wykonania  zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

 Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

10947,00 PLN brutto

37,48 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

77,48 PKT

2.

Firma Handlowo Transportowo  – Usługowa

„BUDOTRANS” Krzysztof Wrona

Rzepiennik Biskupi 84

33 – 163 Rzepnnik  Strzyżewski 

7872,00 PLN brutto

 

52,12 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

92,12 PKT

3.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

6838,80 PLN brutto

60 PKT 

20.04.2017r.

 

40 PKT

100 PKT

4.

 Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

7239,78 PLN brutto

56,67 PKT  

20.04.2017r.

 

40 PKT

96,67 PKT

5.

Usługi Sprzętowe

Rączka  Krzysztof

Trzcinica 288

38 – 207 Przysieki

7099,56 PLN brutto

57,79 PKT  

20.04.2017r.

 

40 PKT

97,79 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

 

Zadanie nr 3 RDW Lubaczów  

 

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: PPHU „GABI” Aneta Wikierska Grochocice 15

27 – 539 Ożarów  jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę 5781,00 PLN brutto (słownie: pięć  tysięcy siedemset  osiemdziesiąt jeden złotych 00/100) termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin wykonania  zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 

6420,60 PLN brutto

 

54,02 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

94,02 PKT

2.

Kopalnie  Dolomitu  S.A.
 w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

6642,00 PLN brutto

 

52,22 PKT

20.04.2017r.

 

40  PKT

92,22 PKT

3.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

6125,40 PLN brutto

 

56,62 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

96,62 PKT

4.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

6580,50 PLN brutto

 

52,71 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

92,71 PKT

5.

PPHU „GABI” Aneta Wikierska

Grochocice 15

27 – 539 Ożarów

5781,00 PLN brutto

 

60  PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

100 PKT

6.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

5875,71 PLN brutto

 

59,03 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

99,03 PKT

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Zamawiający   informuje  o poprawieniu  omyłek  w trybie art. 87 ust. 2 pkt. 1 i 2  ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Wykonawca: Kopalnie Dolomitu S.A. w Sandomierzu ul. Błonie 8, 27 – 600 Sandomierz podał w formularzu oferty liczbą i cyfrą, iż oferuje wykonanie zamówienia za kwotę 1242,00 PLN brutto (słownie: jeden tysiąc dwieście  czterdzieści dwa złote 00/100).  Według załączonego do oferty formularza cenowego wykonawca popełnił oczywistą omyłkę rachunkową  której konsekwencją była oczywista omyłka pisarska. Wykonawca w formularzu cenowym podał błędną wartość podatku VAT z  kwoty 5400,00  netto, która według wykonawcy wynosiła 6642,00 tym czasem po poprawie kwoty podatku wynosi 1242,00 PLN brutto przy zastosowaniu  poprawnie wystawionej stawki  podatku VAT  wynoszącej 23 %. W pozycji  „razem wartość  brutto” formularza cenowego wykonawca podał błędnie wartość brutto 1242,00. Poprawna  wartość formularza cenowego w tej pozycji po poprawie wynosi 6642,00 PLN brutto. W  konsekwencji powyższych omyłek  rachunkowych wykonawca przepisał błędnie wyliczoną wartość zamówienia brutto tj. 1242,00  do  formularza oferty. W związku z tym, iż wartość zamówienia podana  przez wykonawcę  w  formularzu oferty ma znamiona oczywistej omyłki pisarskiej zamawiający poprawił formularz  oferty przyjmując  zgodnie z poprawionym rachunkowo  formularzem cenowym, iż poprawna wartość  zamówienia  wynosi 6642,00 PLN brutto.

 

 

Zamawiający   informuje  o poprawieniu  omyłek  rachunkowych  w trybie art. 87 ust. 2 pkt.  2  ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Wykonawca: Firma  Handlowo- Usługowa „DROZD – BUD”  Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50 podał w formularzu oferty liczbą,  iż oferuje wykonanie zamówienia za kwotę 5835,12PLN brutto (słownie: pięć tysięcy osiemset trzydzieści pięć złotych 12/100). Po poprawie formularza cenowego wartość zamówienia wynosi 5875,71 PLN brutto (słownie: pięć tysięcy osiemset siedemdziesiąt  pięć złotych 71/100).

 

 

Zadanie nr 4 RDW Łańcut  

 

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy Firma  Handlowo- Usługowa „DROZD – BUD” Piotr Drozd, 38 – 533 Nowosielce  50 jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę  10255,13 PLN brutto (słownie: dziesięć  tysięcy dwieście  pięćset  pięćdziesiąt pięć złotych  13/100) termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin wykonania  zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 

 

12 423,00 PLN brutto

 

49,52 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

89,52 PKT

2.

Kopalnie  Dolomitu  S.A.
w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

12 915,00 PLN brutto

 

47,64 PKT

20.04.2017r.

 

40  PKT

87,64 PKT

3.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

13 683,75 PLN brutto

 

44,96 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

84,96 PKT

4.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

10 701,00 PLN brutto

 

57,50 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

97,50 PKT

5.

PPHU „GABI” Aneta Wikierska

Grochocice 15

27 – 539 Ożarów

12506,02 PLN brutto

 

49,20 PKT  

20.04.2017r.

 

40 PKT

89,20 PKT

6.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

10255,13 PLN brutto

 

60 PKT  

20.04.2017r.

 

40 PKT

100 PKT

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

Zadanie nr 5 RDW Mielec  

 

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy Bartosz Krupa  Krusznet ul. Ogrodowa 2, 37 – 200 Przeworsk  jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę  12 177,00 PLN brutto  (słownie: dwanaście tysięcy  sto siedemdziesiąt  siedem złotych 00/100) termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin wykonania  zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

Kopalnie  Dolomitu  S.A.
w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

 

14760,00 PLN brutto

 

49,50 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

89,50 PKT

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM
Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

17306,10 PLN brutto

 

42,21 PKT

20.04.2017r.

 

40  PKT

82,21 PKT

3.

LITTRANS Litwiński  Łukasz

ul. Nowa 30B

37 – 400 Nisko

 16 720,62 PLN brutto

 

43,69 PKT  

20.04.2017r.

 

40 PKT

83,69 PKT

4.

 Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 

12 177,00 PLN brutto

 

60 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

100 PKT

5.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

20 879,25 PLN brutto

 

34,99 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

74,99 PKT

6.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

16 359,00 PLN brutto

 

44,66 PKT  

20.04.2017r.

 

40 PKT

84,66 PKT

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Zadanie nr 6 RDW Rymanów   

 

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy Firma  Handlowo- Usługowa „DROZD – BUD” Piotr Drozd, 38 – 533 Nowosielce  50   jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę  5206,59 PLN brutto (słownie: pięć  tysięcy dwieście sześć złotych   59/100) termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin wykonania  zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

 

6055,29 PLN brutto

 

51,59 PKT

20.04.2017r.

 

40  PKT

91,29 PKT

2.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

5206,59 PLN brutto

 

60 PKT

20.04.2017r.

 

40  PKT

100 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola   

 

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy Bartosz Krupa  Krusznet ul. Ogrodowa 2, 37 – 200 Przeworsk jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę  12 177,00 PLN brutto  (słownie: dwanaście tysięcy  sto siedemdziesiąt siedem złotych 00/100) termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin wykonania  zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

Kopalnie  Dolomitu  S.A.
w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

 

14760,00 PLN brutto

 

49,50 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

89,50 PKT

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM
Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

17306,10 PLN brutto

 

42,21 PKT

20.04.2017r.

 

40  PKT

82,21 PKT

3.

LITTRANS Litwiński  Łukasz

ul. Nowa 30B

37 – 400 Nisko

 16 720,62 PLN brutto

 

43,69 PKT 

20.04.2017r.

 

40 PKT

83,69 PKT

4.

 Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 

12 177,00 PLN brutto

 

60 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

100 PKT

5.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

20 879,25 PLN brutto

 

34,99 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

74,99 PKT

6.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

16 359,00 PLN brutto

 

44,66 PKT 

20.04.2017r.

 

40 PKT

84,66 PKT

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

                                                      Rzeszów, 2017-03-08 PZDW/WZP/243/WD/6/2017

                                                                                                                  wg. rozdzielnika  

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Dostawę materiałów kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich – 8 zadań”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego
w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.02.2017r. pod nr 21804 - 2016 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a, zostali  wybrani  następujący wykonawcy:

 

 

Zadanie nr 1 RDW Jarosław

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: Bartosz Krupa  Krusznet, ul. Ogrodowa 2, 37 – 200 Przeworsk  jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę 24 378,60 PLN brutto (słownie: dwadzieścia cztery tysiące trzysta siedemdziesiąt osiem  złotych 60/100) termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin realizacji zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

24 378,60 PLN brutto

60 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

100 PKT

2.

Kopalnie  Dolomitu  S.A.
w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

27 060,00 PLN brutto

54,05 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

94,05 PKT

3.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce 

15 736,16 PLN brutto

20.04.2017r.

oferta  odrzucona

4.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

24 501,60 PLN brutto

59,69 PKT

20.04.2017r.

 

40 PKT

99,69 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Zamawiający, informuje o odrzuceniu oferty wykonawcy: Firmy Handlowo Usługowej Drozd – Bud Piotr Drozd 38 – 533 Nowosielce 50. Wykonawca w odpowiedzi na  pismo wezwanie do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny pismem z dnia 27.02.2017r. potwierdził, iż zaoferował materiał kamienny o parametrach innych niż wymagał tego Zamawiający. W związku z tym, iż wykonawca zaoferował materiał niezgodny z SIWZ jego oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt  2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z  2015  poz. 2164 t.j), gdyż treść  jego oferty nie odpowiada treści  SIWZ.  

 

 

Zadanie nr 6 RDW Stalowa Wola  

 

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy Firma  Handlowo- Usługowa „DROZD – BUD” Piotr Drozd, 38 – 533 Nowosielce  50   jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę  5206,59 PLN brutto (słownie: pięć  tysięcy dwieście sześć złotych   59/100) termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin realizacji zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

 

6055,29 PLN brutto

 

51,59 PKT

20.04.2017r.

 

40  PKT

91,29 PKT

2.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

5206,59 PLN brutto

 

60 PKT

20.04.2017r.

 

40  PKT

100 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola   

 

 

Zamawiający informuje, iż w piśmie o sygn. PZDW-WZP-243-WD/6/2017
z dnia 03.03.2017r. dotyczącym rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania odnośnie zadań nr 2; 3; 4; 5; 6 omyłkowo powielono rozstrzygnięcie zadania nr 5 RDW Mielec i wpisano je jako rozstrzygnięcie zadania nr 7 RDW  Stalowa Wola. 

 

Przepraszając za zaistniałą oczywistą omyłkę pisarską Zamawiający przedstawia poniżej rozstrzygnięcie zadania nr 7  RDW Stalowa  Wola po przedłożeniu w trybie art. 26 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2015r. poz. 2164 t.j. z późn. zm.) przez najkorzystniejszego wykonawcę oświadczenia o aktualności złożonych  do oferty oświadczeń.

 

W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż w  zadaniu nr 7 RDW  Stalowa  Wola dokonał wyboru  oferty  wykonawcy: LITTRANS Litwiński Łukasz ul. Nowa 30B,  37 – 400 Nisko jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę  13 338,12 PLN brutto (słownie: trzynaście tysięcy trzysta trzydzieści osiem złotych 12/100) termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin realizacji zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

P.W. „ROBSON” Robert  Wryk

ul. Trześniowska 3

27 – 600 Sandomierz

16 851,00  PLN brutto

 

47,49 PKT

20.04.2017r.

 

 

40 PKT

 87,49 PKT

2.

Bartosz Krupa  Krusznet

ul. Ogrodowa 2

37 – 200 Przeworsk 

 15006,00 PLN brutto

 

53,30 PKT

20.04.2017r.

 

 

40 PKT

93,30 PKT

3.

 Kopalnie  Dolomitu  S.A.
 w  Sandomierzu

ul. Błonie 8

27 – 600 Sandomierz

15006,00  PLN brutto

20.04.2017r.

oferta odrzucona

4.

LITTRANS Litwiński  Łukasz

ul. Nowa 30B

37 – 400 Nisko

13338,12 PLN brutto

 

60 PKT  

20.04.2017r.

 

 

40 PKT

 100 PKT

5.

PPHU „GABI” Aneta Wikierska

Grochoice 15

27 – 539 Ożarów

15 596,40 PLN brutto

 

51,31 PKT

20.04.2017r.

 

 

40  PKT

91,31 PKT

6.

Grankrusz sp. z o.o.

ul. Stanisława Moniuszki  3

22- 100 Chełm

 

16482,00

PLN brutto

 

48,55 PKT  

20.04.2017r.

 

 

40 PKT

88,50 PKT

7.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

14612,40 PLN brutto

20.04.2017r.

oferta  odrzucona

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Oferty  wykonawców: Kopalnie  Dolomitu  S.A. w  Sandomierzu ul. Błonie 8,   27 – 600 Sandomierz oraz Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ATRAM Marta Fąfara ul. Witosa 20, 39 – 100 Ropczyce zostały odrzucone na podstawie art. 89  ust 1pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.) gdyż zawierały rażąco niską cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający pismem z dnia 23.02.2017r. wezwał wykonawców do wyjaśnienia ofert, które są niższe o ponad 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług ustalonej przed wszczęciem postępowania wyznaczając termin do złożenia wyjaśnień do dnia 28.02.2017r. W związku z tym, iż w/w wykonawcy nie złożyli żadnych  wyjaśnień, Zamawiający odrzucił ich oferty na podstawie  wyżej cytowanego przepisu  uznając, iż  zaoferowane ceny oferty są  rażąco niskie.

 

 

Zadanie nr 8 RDW Ustrzyki  Dolne 

 

Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: Usługi Transportu Ciężarowego Andrzej  Adamczyk

                      ul. Gombrowicza 25/27, 38 – 700 Ustrzyki Dolne  jako ofertę najkorzystniejszą na
                     podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji
                     zamówienia). Oferta została zaakceptowana za cenę 28 191,60 PLN brutto


                    
(słownie: dwadzieścia osiem tysięcy sto dziewięćdziesiąt jeden złotych 60/100)
                    termin wykonania zamówienia do  20.04.2017r.

 

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin realizacji zamówienia”

Liczba pkt RAZEM

1.

Usługi Transportu Ciężarowego

Andrzej  Adamczyk

ul. Gombrowicza 25/27

38 – 700 Ustrzyki Dolne

28 191,60 PLN brutto

 

60 PKT

20.04.2017r.

 

 

 

40 PKT

100 PKT

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe  ATRAM
Marta Fąfara

ul. Witosa 20

39 – 100 Ropczyce

 

 36 198,90  PLN brutto

 

46,72 PKT

20.04.2017r.

 

 

 

40 PKT

86,72 PKT

3.

Firma  Handlowo- Usługowa

„DROZD – BUD”

Piotr Drozd

38 – 533 Nowosielce  50

29 500,32 PLN brutto

 

57,33 PKT

20.04.2017r.

 

 

 

40 PKT

97,33 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

                                                                                                                                                                                                
                                                                                                          Rzeszów, 2017-03-08
PZDW/WZP/243/WD/6/2017       


                                                                                                        wg.  rozdzielnika
                                                                                         

                                                         
Dot: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa materiałów  kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich - 8 zadań - zadanie nr 5 RDW Mielec, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego
w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 08.02.2017r. pod numerem 21804-2016, oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.


Wykonawca poinformował Zamawiającego pismem  z  dnia 06.03.2017r., iż  nie  jest
w stanie wykonać zamówienia gdyż błędnie wyliczył cenę za dostarczany materiał kamienny. Według oświadczenia zawartego w piśmie cena jaką zaoferował dotyczyła materiału kamiennego o frakcji 0 -31,5 mm natomiast Zamawiający wymagał aby dostarczony materiał kamienny był o frakcji 5-31,5mm. W związku z tym, iż  wykonawca złożył w/w oświadczenie po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający na podstawie art. 24aa ust 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień  publicznych  (Dz. U z  2015 poz.  2164 t.j. z późn. zm.) bada czy warunki udziału
w  postępowaniu spełni kolejny wykonawca, który  złożył  ofertę  najwyżej ocenioną.

 


                                                                                                                                                                                                 
                                                                                                          Rzeszów, 2017-03-13
PZDW/WZP/243/WD/6/2017       


                                                                                                        wg.  rozdzielnika
                                                                                         

                                                         
Dot: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa materiałów  kamiennych do utrzymania dróg wojewódzkich - 8 zadań - zadanie nr 5 RDW Mielec, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego
w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 08.02.2017r. pod numerem 21804-2016, oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.

 

W związku z odmową podpisania umowy przez wykonawcę najwyżej ocenionego:  Pana Bartosza Krupa prowadzącego działalność gospodarczą BARTOSZ KRUPA KRUSZNET ul. Ogrodowa 2, 37-200 Przeworsk Zamawiający wezwał kolejno najkorzystniejszego wykonawcę: Kopalnię Dolomitu S.A. w Sandomierzu ul. Błonie 8, 27 – 600 Sandomierz o potwierdzenie aktualności złożonych do oferty oświadczeń.
Wykonawca pismem z dnia 13.03.2017r. podtrzymał, iż wszystkie zawarte w ofercie oświadczenia są aktualne, w związku z powyższym Zamawiający wybrał jego ofertę według określonych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena  i termin realizacji zamówienia) za cenę 14 760,00 PLN brutto (słownie: czternaście tysięcy siedemset sześćdziesiąt złotych 00/100) z terminem realizacji zamówienia do dnia 20.04.2017r.

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08