STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

Rzeszów, 07.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/9/2017                                                                          

                                                                    

                                                    

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – Zadanie nr 1 RDW Jarosław, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.02.2017r. pod numerem 22921-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 09.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak, Ruszelczyce 107a, 37-755 Krzywcza

oraz zaakceptowana za cenę 23 001,00 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące jeden złoty 00/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

 

Do postępowania wpłynęła 1 oferta:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Bieżące Utrzymanie Dróg Mariusz Ślimak, Ruszelczyce 107a, 37-755 Krzywcza

-        Cena brutto: 23 001,00 PLN – Liczba punktów: 60

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.).


Rzeszów, 07.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/9/2017                                                                          

                                                                    

 

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – Zadanie nr 2 RDW Jasło, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.02.2017r. pod numerem 22921-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 09.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Usługi Sprzętowe Krzysztof Rączka, Trzcinica 288, 38-207 Przysieki

oraz zaakceptowana za cenę 23 062,50 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące sześćdziesiąt dwa złote 50/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

 

Do postępowania wpłynęły 2 oferty:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Sprzętowo-Transportowe Karol Wesołowski, Niepla 135, 38-203 Szebnie

-        Cena brutto: 24 231,00 PLN – Liczba punktów: 57,11

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 97,11

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Sprzętowe Krzysztof Rączka, Trzcinica 288, 38-207 Przysieki

Cena brutto: 23 062,50 PLN – Liczba punktów: 60

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.


Rzeszów, 07.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/9/2017                                                                          

                                                                                                                                          

 

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – Zadanie nr 3 RDW Lubaczów, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.02.2017r. pod numerem 22921-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 09.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

FIRMA „AS-POL” Antoni Osiewicz, ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c, 37-600 Lubaczów

oraz zaakceptowana za cenę 21 549,60 PLN (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćset czterdzieści dziewięć złotych 60/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

 

Do postępowania wpłynęła 1 oferta:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: FIRMA „AS-POL” Antoni Osiewicz, ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c, 37-600 Lubaczów

-        Cena brutto: 21 549,60 PLN – Liczba punktów: 60

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.).


Rzeszów, 07.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/9/2017                                                                          

                                                                    

 

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – Zadanie nr 4 RDW Łańcut, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.02.2017r. pod numerem 22921-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 09.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

„DavJus – Firma Usługowa” Dawid Grochoła, ul. Grunwaldzka 29/8, 37-700 Przemyśl

oraz zaakceptowana za cenę 24 347,85 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące trzysta czterdzieści siedem złotych 85/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

 

Do postępowania wpłynęła 1 oferta:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: „DavJus – Firma Usługowa” Dawid Grochoła, ul. Grunwaldzka 29/8, 37-700 Przemyśl

-        Cena brutto: 24 347,85 PLN – Liczba punktów: 60

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.).


Rzeszów, 07.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/9/2017                                                                          

                                                                    

 

                                                                           

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – Zadanie nr 5 RDW Mielec, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.02.2017r. pod numerem 22921-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 09.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe „FACHMAN” Tadeusz Zjadewicz,
os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica

oraz zaakceptowana za cenę 23 586,48 PLN (słownie: dwadzieścia trzy tysiące pięćset osiemdziesiąt sześć złotych 48/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

 

Do postępowania wpłynęła 1 oferta:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe „FACHMAN” Tadeusz Zjadewicz, os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica

-        Cena brutto: 23 586,48 PLN – Liczba punktów: 60

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.).


Rzeszów, 07.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/9/2017                                                                          

                                                                    

 

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – Zadanie nr 6 RDW Rymanów, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.02.2017r. pod numerem 22921-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 09.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Usługi Sprzętowo-Transportowe Karol Wesołowski, Niepla 135, 38-203 Szebnie

oraz zaakceptowana za cenę 17 239,68 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy dwieście trzydzieści dziewięć złotych 68/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

 

Do postępowania wpłynęły 3 oferty:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku, Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska

-        Cena brutto: 22 239,19 PLN – Liczba punktów: 46,51

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 86,51

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Sprzętowo-Transportowe Karol Wesołowski, Niepla 135, 38-203 Szebnie

-        Cena brutto: 17 239,68 PLN – Liczba punktów: 60

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Oferta Nr 3

Nazwa i adres Wykonawcy: Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa EKO-MAG Gustaw Mazur, Wola Jasienicka 130, 36-220 Jasienica Rosielna

-        Cena brutto: 19 979,14 PLN – Liczba punktów: 51,77

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 91,77

 

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.


Rzeszów, 07.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/9/2017                                                                          

                                                                    

                                                                           

Dot.: Informacja o unieważnieniu

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola, przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.02.2017r. pod numerem 22921-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 09.02.2017r., zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.) –
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.


Rzeszów, 07.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/9/2017                                                                          

                                                                    

 

 

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – Zadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.02.2017r. pod numerem 22921-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 09.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Usługi Transportowe Janusz Kowalczyk, Hoszów 2, 38-700 Ustrzyki Dolne

oraz zaakceptowana za cenę 22 878,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące osiemset siedemdziesiąt osiem złotych 00/100) wraz z podatkiem VAT 23%.

 

Do postępowania wpłynęły 2 oferty:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy:  Usługi Transportu  Ciężarowego Andrzej Adamczyk, ul. Gombrowicza 25/27, 38-700 Ustrzyki Dolne

-        Cena brutto: 24 723,00 PLN – Liczba punktów: 55,52

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 95,52

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Transportowe Janusz Kowalczyk, Hoszów 2, 38-700 Ustrzyki Dolne

-        Cena brutto: 22 878,00 PLN – Liczba punktów: 60

-        Minimalny czas zatrudnienia w ciągu zmiany roboczej: 1 godzina – Liczba punktów: 20

-        Czas podstawienia sprzętu w sytuacjach awaryjnych: do 1 godziny – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.

 


Rzeszów, dnia 20.02.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

pn. Usługi sprzętowe do robót przy bieżącym utrzymaniu dróg oraz przy robotach awaryjnych na sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/9/2017

Numer BZP /DUUE: 22921 - 2017 z dnia 09-02-2017r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 201 412,50 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Zadanie NR 1 RDW JAROSŁAW

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Minimalny czas zatrudnienia

w ciągu zmiany roboczej

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas podstawienia sprzętu

w sytuacjach awaryjnych

1.

Bieżące Utrzymanie Dróg

Mariusz Ślimak

Ruszelczyce 107a

37-755 Krzywcza

23 001,00 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 1 kwotę: 25 092,00 PLN

 

Zadanie NR 2 RDW JASŁO

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Minimalny czas zatrudnienia

w ciągu zmiany roboczej

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas podstawienia sprzętu

w sytuacjach awaryjnych

1.

Usługi Sprzętowe – Transportowe

Karol Wesołowski

Niepla 135

38-203 Szebnie

24 231,00 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

2.

Usługi Sprzętowe

Krzysztof Rączka

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

23 062,50 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 2 kwotę: 24 600,00 PLN

 

Zadanie NR 3 RDW LUBACZÓW

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Minimalny czas zatrudnienia

w ciągu zmiany roboczej

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas podstawienia sprzętu

w sytuacjach awaryjnych

1.

FIRMA „AS-POL”

Antonii Osiewicz

ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c

37-600 Lubaczów

21 549,60 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 3 kwotę: 24 895,20 PLN

 

Zadanie NR 4 RDW ŁAŃCUT

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Minimalny czas zatrudnienia

w ciągu zmiany roboczej

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas podstawienia sprzętu

w sytuacjach awaryjnych

1.

„DavJus – Firma Usługowa”

Dawid Grochoła

ul. Grunwaldzka 29/8

37-700 Przemyśl

24 347,85 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 4 kwotę: 25 030,50 PLN

 

Zadanie NR 5 RDW MIELEC

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Minimalny czas zatrudnienia

w ciągu zmiany roboczej

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas podstawienia sprzętu

w sytuacjach awaryjnych

1.

Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe

„FACHMAN”

Tadeusz Zjadewicz

ul. Matejki 12/19

39-200 Dębica

23 586,48 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 5 kwotę: 25 092,00 PLN

 

Zadanie NR 6 RDW RYMANÓW

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Minimalny czas zatrudnienia

w ciągu zmiany roboczej

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas podstawienia sprzętu

w sytuacjach awaryjnych

1.

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni

z/s w Niebocku

Niebocko 111

36-207 Grabownica Starzeńska

22 239,19 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

2.

Usługi Sprzętowo – Transportowe

Karol Wesołowski

Niepla 135

38-203 Szebnie

17 239,68 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

3.

Firma Transportowo-Usługowo-Handlowa

EKO-MAG

Gustaw Mazur

Wola Jasienicka 130

36-220 Jasienica Rosielna

19 979,14 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 6 kwotę:  24 796,80 PLN

 

Zadanie NR 7 RDW STALOWA WOLA – BRAK OFERT

 

Zadanie NR 8 RDW USTRZYKI DOLNE

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Minimalny czas zatrudnienia

w ciągu zmiany roboczej

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas podstawienia sprzętu

w sytuacjach awaryjnych

1.

Usługi Transportu Ciężarowego

Andrzej Adamczyk

ul. Gombrowicza 25/27

38-700 Ustrzyki Dolne

24 723,00 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

2.

Usługi Transportowe

Janusz Kowalczyk

Hoszów 2

38-700 Ustrzyki Dolne

22 878,00 PLN

1 godzina

30.11.2017r.

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 1 godziny

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 8 kwotę: 26 568,00 PLN

UWAGA !

1.      Informacja dotycząca Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

2.      Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

 

 

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08