Rzeszów, 2017-03-14 PZDW/WZP/243/WD/10/2017
wg. rozdzielnika
Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Sprzątanie śmieci z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie” - (8 zadań)” dotyczy zadania nr 8 RDW Ustrzyki Dolne przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod nr 257558- 2017 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl
i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya Żeleńskiego 19a.
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: Usługi Transportu Ciężarowego Andrzej Adamczyk
ul. Gombrowicza 25/27, 38 – 700 Ustrzyki Dolne jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 16 147,35 PLN brutto (słownie: szesnaście tysięcy sto czterdzieści siedem złotych 35/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego.
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium „cena” |
Liczba pkt w kryterium „czas reakcji od powiadomienia telefonicznego ” |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
Usługi Transportu Ciężarowego
Andrzej Adamczyk
ul. Gombrowicza 25/27
38 – 700 Ustrzyki Dolne |
16 147,35 PLN brutto
60 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
100 PKT |
2. |
Handel Usługi Leśne Kursy Szkolenia i BHP
Tomasz Lenart
Bandrów 94
38 – 700 Ustrzyki Dolne |
19 735,65 PLN brutto
49,09 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
89,09 PKT |
3. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
16 745,40 PLN brutto
|
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
|
Oferta odrzucona |
4. |
F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński
Obsza 103
23 – 413 Obsza |
23 682,78 PLN brutto
40,90 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
80,90 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Oferta wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 89 ust 1pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.
z późn. zm.) gdyż zawierała rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zamawiający pismem z dnia 28.02.2017r. wezwał wykonawcę do wyjaśnienia ofert, które były niższe o ponad 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów w zadaniach: nr 1 RDW Jarosław; nr 2 RDW Jasło; nr 4 RDW Łańcut; nr 6 RDW Rymanów oraz zadaniu nr 8 RDW Ustrzyki Dolne. Wykonawca w dniu 06.03.2017r. przedłożył wyjaśnienia w zakresie rażąco niskiej ceny na w/w zadania za wyjątkiem zadania nr 8 RDW Ustrzyki Dolne gdzie zawarł oświadczenie, iż „nie składa wyjaśnień.” Wobec braku złożenia wyjaśnień w zakresie rażąco niskiej ceny na zadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne Zamawiający odrzucił ofertę wykonawcy na podstawie art. 89 ust 1pkt 4 wyżej cytowanej ustawy jako ofertę wykonawcy, która zawierała rażąco niską cenę.
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Cena oferty wykonawcy: F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, Obsza 103
23 – 413 Obsza w dniu otwarcia ofert wyniosła 25 519,66 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy pięćset dziewiętnaście złotych 66/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 23 682,78 PLN brutto (słownie: dwadzieścia trzy tysiące sześćset osiemdziesiąt dwa złote 78/100).
PZDW/WZP/243/WD/10/2017
Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sprzątanie śmieci z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie” - (8 zadań)”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod nr 257558- 2017 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya Żeleńskiego 19a, zostali wybrani następujący wykonawcy:
Zadanie nr 1 RDW Jarosław
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 12 248,32 PLN brutto (słownie: dwanaście tysięcy dwieście czterdzieści osiem złotych 32/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego.
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium „cena” |
Liczba pkt w kryterium „czas reakcji od powiadomienia telefonicznego ” |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Tryńczy
37 – 204 Tryńcza 118 |
31 162,10 PLN brutto
23,58 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
63,58 PKT |
2. |
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37 – 500 Jarosław |
21 730,90 PLN brutto
33,81 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
73,81 PKT |
3. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
12 248,32 PLN brutto
60 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
100 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Zadanie nr 2 RDW Jasło
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 13 519,46 PLN brutto (słownie: trzynaście tysięcy pięćset dziewiętnaście złotych 46/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego.
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium „cena” |
Liczba pkt w kryterium „czas reakcji od powiadomienia telefonicznego ” |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
13519,46 PLN brutto
60 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
100 PKT |
2. |
Firma Handlowo Usługowa Ligęzka Grzegorz Ligęzka
39 – 223 Strzegocice 11D |
31 686,23 PLN brutto
25,60 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
65,60 PKT |
3. |
PHU „Przyjazny Duch” Kasper Adam Gorzyce 277
37 – 204 Tryńcza
|
27 461,40 PLN brutto |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
100 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Zamawiający informuje o poprawieniu omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Cena oferty wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa Ligęzka Grzegorz Ligęzka, 39 – 223 Strzegocice 11D w dniu otwarcia ofert wyniosła 30 876,23 PLN brutto (słownie: trzydzieści tysięcy osiemset siedemdziesiąt sześć złotych 23/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 31 686,23 PLN brutto (słownie: trzydzieści jeden tysięcy sześćset osiemdziesiąt sześć złotych 23/100).
Zadanie nr 3 RDW Lubaczów
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 11 835,62 PLN brutto (słownie: jedenaście tysięcy osiemset trzydzieści pięć złotych 62/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego.
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium „cena” |
Liczba pkt w kryterium „czas reakcji od powiadomienia telefonicznego ” |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37 – 500 Jarosław |
18 493,16 PLN brutto
37,28 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
77,28 PKT |
2. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
11 835,62 PLN brutto
60 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
100 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Zadanie nr 4 RDW Łańcut
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 13 611,24 PLN brutto (słownie: trzynaście tysięcy sześćset jedenaście złotych 24/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego.
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium „cena” |
Liczba pkt w kryterium „czas reakcji od powiadomienia telefonicznego ” |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37 – 500 Jarosław |
24 953,94 PLN brutto
32,72 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
72,72 PKT |
2. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
13 611,24 PLN brutto
60 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
100 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Zadanie nr 5 RDW Mielec
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, Obsza 103, 23 – 413 Obsza jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 25 935,76 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy dziewięćset trzydzieści pięć złotych 76/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego.
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium „cena” |
Liczba pkt w kryterium „czas reakcji od powiadomienia telefonicznego ” |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
Usługi Transportowe, Ziemne, Drogowe, Instalacyjne, Wod- Kan
Rzędzianowice 534 |
31 081,74 PLN brutto
50,06 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
90,06 PKT |
2. |
Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe „FACHMAN”
Os. Matejki 12/19
39 – 200 Dębica |
30 875,90 PLN brutto
50,40 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
90,40 PKT |
3. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
26 759,12 PLN brutto
58,15 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
98,15 PKT |
4. |
F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński
Obsza 103
23 – 413 Obsza |
25 935,76 PLN brutto
60 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
100 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Zadanie nr 6 RDW Rymanów
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: TMF POLSKA sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 7873,20 PLN brutto (słownie: siedem tysięcy osiemset siedemdziesiąt trzy złote 20/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego.
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium „cena” |
Liczba pkt w kryterium „czas reakcji od powiadomienia telefonicznego ” |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
Niebocko 111
36 – 207 Grabownica Starzeńska |
14 872,47 PLN brutto
31,76 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
71,76 PKT |
2. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
7873,20 PLN brutto
60 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
100 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola
Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny dokonał wyboru oferty wykonawcy: F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, Obsza 103, 23 – 413 Obsza jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji od powiadomienia telefonicznego). Oferta została zaakceptowana za cenę 17 735,93 PLN brutto (słownie: siedemnaście tysięcy siedemset trzydzieści pięć złotych 93/100) czas reakcji do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego.
Nr |
Nazwa i adres wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium „cena” |
Liczba pkt w kryterium „czas reakcji od powiadomienia telefonicznego ” |
Liczba pkt RAZEM |
1. |
Mat – Bud Mateusz Litwiński
ul. Czerniawy 16
37 – 400 Nisko |
22 692,90 PLN brutto
46,89 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
86,89 PKT |
2. |
F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński
Obsza 103
23 – 413 Obsza |
17 735,93 PLN brutto
60 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
100 PKT |
3. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
20 464,53 PLN brutto
52 PKT |
do 6 godzin od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego
40 PKT |
92 PKT |
Umowa z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Zamawiający informuje o poprawieniu omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z późn. zm.).
Cena oferty wykonawcy: Mat – Bud Mateusz Litwiński ul. Czerniawy 16,
37 – 400 Nisko w dniu otwarcia ofert wyniosła 22 692,89 PLN brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące sześćset dziewięćdziesiąt dwa złote 89/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 22 692,90 PLN brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące sześćset dziewięćdziesiąt dwa złote 90/100).
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Rzeszów, dnia 23.02.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
Pn. „Sprzątanie śmieci z pasów drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich
w Rzeszowie” - (8 zadań)”
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/10/2017
Numer BZP /DUUE: 257558 - 2017
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zadanie nr 1
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 23 587,90 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Tryńczy
37 – 204 Tryńcza 118 |
31 162,10 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
30.04.2017r.
- drugie sprzątanie
30.10.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
2. |
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37 – 500 Jarosław |
21 730,90 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
30.04.2017r.
- drugie sprzątanie
30.10.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
3. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
12 248,32 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
30.04.2017r.
- drugie sprzątanie
30.10.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
Zadanie nr 2
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 13 688,45 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
13519,46 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
30.04.2017r.
- drugie sprzątanie
30.09.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
2. |
Firma Handlowo Usługowa Ligęzka Grzegorz Ligęzka
39 – 223 Strzegocice 11D |
30 876,23 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
30.04.2017r.
- drugie sprzątanie
30.09.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
3. |
PHU „Przyjazny Duch” Kasper Adam Gorzyce 277
37 – 204 Tryńcza
|
27 461,40 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
30.04.2017r.
- drugie sprzątanie
30.09.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
Zadanie nr 3
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 14 424,66 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37 – 500 Jarosław |
18 493,16 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
15.04.2017r.
- drugie sprzątanie
30.09.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
2. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
11 835,62 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
15.04.2017r.
- drugie sprzątanie
30.09.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
Zadanie nr 4
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 20 330,65 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37 – 500 Jarosław |
24 953,94 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
30.05.2017r.
- drugie sprzątanie
30.09.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
2. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
13 611,24 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
30.05.2017r.
- drugie sprzątanie
30.09.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
Zadanie nr 5
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 32 658,48 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Usługi Transportowe, Ziemne, Drogowe, Instalacyjne, Wod- Kan
Rzędzianowice 534 |
31 081,74 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
28.04.2017r.
- drugie sprzątanie
27.10.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
2. |
Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe „FACHMAN”
Os. Matejki 12/19
39 – 200 Dębica |
30 875,90 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
28.04.2017r.
- drugie sprzątanie
27.10.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
3. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
26 759,12 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
28.04.2017r.
- drugie sprzątanie
27.10.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
4. |
F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński
Obsza 103
23 – 413 Obsza |
25 935,76 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie
28.04.2017r.
- drugie sprzątanie
27.10.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
Zadanie nr 6
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 13 205,98 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
Niebocko 111
36 – 207 Grabownica Starzeńska |
14 872,47 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie do dnia
15.05.2017r.
- drugie sprzątanie do dnia
31.10.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
2. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
7873,20 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie do dnia
15.05.2017r.
- drugie sprzątanie do dnia
31.10.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
Zadanie nr 7
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 20 309,92 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Mat – Bud Mateusz Litwiński
ul. Czerniawy 16
37 – 400 Nisko |
22 692,89 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie do dnia
31.05.2017r.
- drugie sprzątanie do dnia
15.10.2017r.
- trzecie sprzątanie do dnia 31.07.2017 m. St. Wola DW 871 |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
2. |
F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński
Obsza 103
23 – 413 Obsza |
17 735,93 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie do dnia
31.05.2017r.
- drugie sprzątanie do dnia
15.10.2017r.
- trzecie sprzątanie do dnia 31.07.2017 m. St. Wola DW 871 |
|
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
3. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
20 464,53 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie do dnia
31.05.2017r.
- drugie sprzątanie do dnia
15.10.2017r.
- trzecie sprzątanie do dnia 31.07.2017 m. St. Wola DW 871 |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
Zadanie nr 8
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 31 392,85 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp. |
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie |
Cena ofertowa (brutto) |
Termin wykonania zamówienia |
Okres gwarancji i rękojmi za wady |
Warunki płatności zawarte w ofertach |
1. |
Usługi Transportu Ciężarowego
Andrzej Adamczyk
ul. Gombrowicza 25/27
38 – 700 Ustrzyki Dolne |
16 147,35 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie do dnia 10.05.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
2. |
Handel Usługi Leśne Kursy Szkolenia BHP
Bandrów 94
38 – 700 Ustrzyki Dolne |
19 735,65 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie do dnia 10.05.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
3. |
TMF POLSKA sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa |
16 745,40 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie do dnia 10.05.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
4. |
F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński
Obsza 103
23 – 413 Obsza |
25 519,66 PLN brutto |
- pierwsze sprzątanie do dnia 10.05.2017r. |
Nie dotyczy |
Płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru. |
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.