Dotyczy postępowania pn.Wykonywanie napraw awaryjnych, przeglądów i remontówpojazdów i sprzętu RDW w 2017 roku – przetarg 2 (zadanie 3 oraz zadanie 5), przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w dniu 15.02.2017r., w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 25696–2017 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a 35- 105 Rzeszów.
ZADANIE 3 – RDW LUBACZÓW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę Wykonawcy:
ANTONI OSIEWICZ AS-POL, UL. PŁK. DĄBKA 2C, 37-600 LUBACZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 37 660,00 PLN brutto
(słownie: trzydzieści siedem tysięcy sześćset sześćdziesiąt złotych, zero groszy).
cena brutto za jedną roboczogodzinę: 70,00 PLN
czas wykonania usługi: 1-2 dni roboczych
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
kryteria oceny ofert (cena brutto za jedną roboczogodzinę)
kryteria oceny ofert
(czas wykonania usługi)
Ilość pkt
1.
ANTONI OSIEWICZ AS-POL
UL. PŁK. DĄBKA 2C
37-600 LUBACZÓW
37 660,00
70,00
1-2 dni roboczych
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
AUTO –TEST SP. Z O.O.
UL. TECHNICZNA3
37 – 600 LUBACZÓW
40 000,00
83,00
1-2 dni roboczych
80 pkt
40 pkt
40 pkt
Umowaz w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE 5 – RDW MIELEC
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę Wykonawcy:
P.W. ”BIBMOT – BIK SP.J., UL. DRZEWIECKIEGO 1, 39 – 300 MIELEC, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 41 665,00 PLN brutto
(słownie: czterdzieści jeden tysięcy sześćset sześćdziesiąt pięć złotych, zero groszy).
cena brutto za jedną roboczogodzinę: 92,25 PLN
czas wykonania usługi: 3-4 dni robocze
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
kryteria oceny ofert (cena brutto za jedną roboczogodzinę)
kryteria oceny ofert
(czas wykonania usługi)
Ilość pkt
1.
P.W. ”BIBMOT – BIK SP.J.
UL. DRZEWIECKIEGO 1
39 – 300 MIELEC
41 665,00
92,25
3-4 dni robocze
40 pkt
20 pkt
20 pkt
Umowaz w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
Wykonywanie napraw awaryjnych, przeglądów i remontówpojazdów i sprzętu RDW w 2017 roku – przetarg 2 (zadanie 3 oraz zadanie 5)
ZADANIE Nr 3 – RDW Lubaczów
ZADANIE Nr 5 – RDW Mielec
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WA/3/2017
Numer BZP /DUUE: 25696-2017 z dnia 15.02.2017 r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 80 000,00 PLN
ZADANIE Nr 3 – RDW Lubaczów– 40 000,00 PLN
ZADANIE Nr 5 – RDW Mielec– 40 000,00 PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
ZADANIE Nr 3 – RDW Lubaczów
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Cena brutto za 1 roboczogodzinę wykonywanej usługi
Czas wykonania usługi
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
ANTONI OSIEWICZ AS-POL
UL. PŁK. DĄBKA 2C
37-600 LUBACZÓW
37 660,00
70,00
1-2 dni roboczych
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
AUTO –TEST SP. Z O.O.
UL. TECHNICZNA3
37 – 600 LUBACZÓW
40 000,00
83,00
1-2 dni roboczych
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
ZADANIE Nr 5 – RDW Mielec
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Cena brutto za 1 roboczogodzinę wykonywanej usługi
Czas wykonania usługi
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
P.W. ”BIBMOT – BIK SP.J.
UL. DRZEWIECKIEGO 1
39 – 300 MIELEC
41 665,00
92,25
3-4 dni robocze
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.plw zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08