Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 1 RDW Jarosław, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r.zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 t.j.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
42 000,00 PLN, taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.
W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
Firma Handlowo Usługowa KRIS Krzysztof Bujar
Cieszacin Wielki 190
37-500 Jarosław
64 363,94 PLN
-
-
do 24h
TAK
-
-
2
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
75 010,29 PLN
-
-
-
do 24h
TAK
Rzeszów, 09.03.2017r.
PZDW-WZP-243/WM/3-2/2017
Dot.: Informacja o wyniku postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 2 RDW Jasło, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Usługi Sprzętem Rolniczym Kowalczyk Tomasz Jana Pawła II 87, 38-406 Odrzykoń i zaakceptowana za cenę: 44 271,69 PLN (słownie: czterdzieści cztery tysiące dwieście siedemdziesiąt jeden złotych 69/100) wraz z podatkiem VAT 23%.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
Usługi Sprzętem Rolniczym
Kowalczyk Tomasz
Jana Pawła II 87
38-406 Odrzykoń
44 271,69 PLN
60,00 pkt
100,00 pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
2
Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof
Trzcinica 288
38-207 Przysieki
55 971,97 PLN
47,46 pkt
87,46
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
Zamawiający informuje również, że poprawił na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny następujących firm:
Usługi Sprzętem Rolniczym Kowalczyk Tomasz Jana Pawła II 87, 38-406 Odrzykoń cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 48 570,24 PLN natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 44 271,69 PLN,
Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof Trzcinica 288, 38-207 Przysieki cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 55 967,65 PLN natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 55 971,97 PLN.
Rzeszów, 09.03.2017r.
PZDW-WZP-243/WM/3-3/2017
Dot.: Informacja o wyniku postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 3 RDW Lubaczów, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Firma As-Pol Antoni Osiewicz ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c, 37-600 Lubaczów i zaakceptowana za cenę: 26 795,09 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt pięć złotych 09/100) wraz z podatkiem VAT 23%.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
Firma As-Pol
Antoni Osiewicz
Ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c
37-600 Lubaczów
26 795,09 PLN
60,00 pkt
100,00 pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
2
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
45 786,91 PLN
pkt
75,11
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
Rzeszów, 09.03.2017r.
PZDW-WZP-243/WM/3-4/2017
Dot.: Informacja o wyniku postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 4 RDW Łańcut, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
PHU Przyjazny Duch Kasper Adam Gorzyce 277, 37-204 Tryńcza i zaakceptowana za cenę: 49 468,35 PLN (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy czterysta sześćdziesiąt osiem złotych 35/100) wraz z podatkiem VAT 23%.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
PHU Przyjazny Duch
Kasper Adam
Gorzyce 277
37-204 Tryńcza
49 468,35 PLN
60,00 pkt
100,00 pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
2
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
Ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
70 870,74 PLN
41,88 pkt
81,88
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
Rzeszów, 09.03.2017r.
PZDW-WZP-243/WM/3-5/2017
Dot.: Informacja o wyniku postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 5 RDW Mielec, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
FPHU DAREX Dariusz Koczyński Obsza 103, 23-413 Obsza i zaakceptowana za cenę: 66 141,57 PLN (słownie: sześćdziesiąt sześć tysięcy sto czterdzieści jeden złotych 57/100) wraz z podatkiem VAT 23%.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
Ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
123 612,59 PLN
32,10 pkt
72,10
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
3
Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN
Os. Matejki 12/19
39-200 Dębica
77 372,78 PLN
51,29 pkt
91,29
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
4
FPHU DAREX
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
66 141,57 PLN
60,00 pkt
100,00
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
Oferta złożona przez firmę Usługi Transportowe, Ziemne, Drogowe, Instalacyjne Wod-Kan
Rzędzianowice 534, 39-300 Mielec, została odrzucona w trakcie postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych – zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT (8% i 8% zamiast 8% i 23%).
Jednocześnie, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy FPHU DAREX
Dariusz Koczyński Obsza 103 23-413 Obsza zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 PZP, zmianie uległa całkowita wartość oferty z kwoty 42 632,13 PLN na kwotę 66 141,57 PLN,
Rzeszów, 09.03.2017r.
PZDW-WZP-243/WM/3-6/2017
Dot.: Informacja o wyniku postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 6 RDW Rymanów, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Usługi Sprzętem Rolniczym Kowalczyk Tomasz Jana Pawła II 87, 38-406 Odrzykoń i zaakceptowana za cenę: 26 515,50 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy pięćset piętnaście złotych 50/100) wraz z podatkiem VAT 23%.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
Niebocko 111
36-207 Grabownica Starzeńska
56 000,73 PLN
28,41 pkt
68,41 pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
2
Usługi Sprzętem Rolniczym
Kowalczyk Tomasz
Jana Pawła II 87
38-406 Odrzykoń
26 515,50 PLN
60,00 pkt
100,00
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
Jednocześnie, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Usługi Sprzętem Rolniczym Kowalczyk Tomasz Jana Pawła II 87, 38-406 Odrzykoń zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 PZP, zmianie uległa całkowita wartość oferty z kwoty 28 812,75 PLN na kwotę 26 515,50 PLN,
Rzeszów, 09.03.2017r.
PZDW-WZP-243/WM/3-7/2017
Dot.: Informacja o wyniku postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 7 RDW Stalowa Wola, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r.zostało, zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 t.j.) – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Oferta złożona przez firmę MAT – BUD Mateusz Litwiński Ul. Czerniawy 16
37-400 Nisko, została odrzucona w trakcie postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych – zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT (8% i 8% zamiast 8% i 23%).
Do w/w postępowania wpłynęła następująca oferta:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
MAT – BUD
Mateusz Litwiński
Ul. Czerniawy 16
37-400 Nisko
40 504,05 PLN
-
Oferta odrzucona
do 24h
TAK
-
-
Rzeszów, 09.03.2017r.
PZDW-WZP-243/WM/3-8/2017
Dot.: Informacja o wyniku postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań – Zadanie Nr 8 RDW Ustrzyki Dolne, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 25863-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r.zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 t.j.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
42 000,00 PLN, taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.
W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
Usługi Transportu Ciężarowego
Adamczyk Andrzej
ul. Gombrowicza 25/27
38-700 Ustrzyki Dolne
65 272,66 PLN
-
-
do 24h
TAK
-
-
2
Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym
Józef Prasoł
ul. Wiejska 16
38-700 Ustrzyki Dolne
52 755,93 PLN
-
-
-
do 24h
TAK
3
FHU Tomalo Trans Tomasz Haręzga
37-733 Pikulice
Malhowice 60a
50 939,91 PLN
do 24h
TAK
Rzeszów, 23.02.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 zadań
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WM/3/2017
Numer BZP /DUUE: 25863-2017z dnia 15.02.2017r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zadanie Nr 1 RDW Jarosław
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Firma Handlowo Usługowa KRIS Krzysztof Bujar
Cieszacin Wielki 190
37-500 Jarosław
64 363,94 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
75 010,29 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 2 RDW Jasło
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Usługi Sprzętem Rolniczym
Kowalczyk Tomasz
Jana Pawła II 87
38-406 Odrzykoń
48 570,24 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof
Trzcinica 288
38-207 Przysieki
55 967,65 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 3 RDW Lubaczów
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 27 500,00PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Firma As-Pol
Antoni Osiewicz
Ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c
37-600 Lubaczów
26 795,09 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
45 786,91 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 4 RDW Łańcut
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
PHU Przyjazny Duch Kasper Adam
Gorzyce 277
37-204 Tryńcza
49 468,35 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
Ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
70 870,74 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 5 RDW Mielec
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 81 000,47 PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek
Ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
123 612,59 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN
Os. Matejki 12/19
39-200 Dębica
77 372,78 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
4.
FPHU DAREX
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
42 632,13 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 6 RDW Rymanów
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
Niebocko 111
36-207 Grabownica Starzeńska
56 000,73 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Usługi Sprzętem Rolniczym
Kowalczyk Tomasz
Jana Pawła II 87
38-406 Odrzykoń
28 812,75 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 7 RDW Stalowa Wola
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
MAT – BUD
Mateusz Litwiński
Ul. Czerniawy 16
37-400 Nisko
40 504,05 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 8 RDW Ustrzyki Dolne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 42 000,00PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Usługi Transportu Ciężarowego
Adamczyk Andrzej
Ul. Gombrowicza 25/27
38-700 Ustrzyki Dolne
65 272,66 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym
Józef Prasoł
Ul. Wiejska 16
38-700 Ustrzyki Dolne
52 755,93 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
FHU Tomalo Trans Tomasz Haręzga
37-733 Pikulice
Malhowice 60a
50 939,91 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08