STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

Rzeszów, 17.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/11/2017                                                                          

          

                                                                                                                              

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej,

Informacja o odrzuceniu oferty

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracyZadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Usługi Transportu Ciężarowego Andrzej Adamczyk, ul. Gombrowicza 25/27, 38-700 Ustrzyki Dolne

oraz zaakceptowana za cenę brutto 34 761,00 PLN (słownie: trzydzieści cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt jeden złotych 00/100).

 

Do postępowania wpłynęły 4 oferty:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Transportu Ciężarowego Andrzej Adamczyk,

ul. Gombrowicza 25/27, 38-700 Ustrzyki Dolne

-        Cena brutto: 34 761,00 PLN – Liczba punktów: 60

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

Przyjazny Duch Adam Kasper, 37-204 Tryńcza, Gorzyce 277

-        Cena brutto: 53 285,70 PLN – Liczba punktów: 39,14

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 79,14

 

 

Oferta Nr 3

Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Józef Prasoł, ul. Wiejska 16, 38-700 Ustrzyki Dolne

-        Cena brutto: 61 131,00 PLN

-        Czas reakcji: 2 godziny

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata

Oferta odrzucona

 

 

Oferta Nr 4

Nazwa i adres Wykonawcy: Zmechanizowane roboty ziemne inż. Jarosław Kowalczyk, Hoszów 2, 38-700 Ustrzyki Dolne

-        Cena brutto: 49 033,50 PLN– Liczba punktów: 42,54

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 82,54

 

 

            Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Józef Prasoł, ul. Wiejska 16, 38-700 Ustrzyki Dolne, została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.).

Oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT przy obliczeniu ceny w poz.13 Formularza cenowego – Zakres II. Usługi awaryjne po godz. 15:00 i w dni wolne od pracy na terenie RDW Ustrzyki Dolne.

Wykonawca obliczając cenę za w/w zakres zastosował stawkę VAT 23% zamiast 8%.

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp


Rzeszów, 14.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/11/2017                                                                          

          

                                                         

                                                                           

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracyZadanie nr 1 RDW Jarosław, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław

oraz zaakceptowana za cenę brutto 34 342,50 PLN (słownie: trzydzieści cztery tysiące trzysta czterdzieści dwa złote 50/100).

 

Do postępowania wpłynęły 2 oferty:

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa „KRIS” Krzysztof Bujar, Cieszacin Wielki 190, 37-500 Jarosław

-        Cena brutto: 40 763,40 PLN – Liczba punktów: 50,55

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 90,55

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław

-        Cena brutto: 34 342,50 PLN – Liczba punktów: 60

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.


Rzeszów, 14.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/11/2017                                                                          

          

                                                         

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej,

informacja o odrzuceniu oferty

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracyZadanie nr 2 RDW Jasło, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Usługi Sprzętowe Krzysztof Rączka, Trzcinica 288, 38-207 Przysieki

oraz zaakceptowana za cenę brutto 38 829,78 PLN (słownie: trzydzieści osiem tysięcy osiemset dwadzieścia dziewięć złotych 78/100).

 

Do postępowania wpłynęły 2 oferty:

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa LIGĘZKA Grzegorz Ligęzka, 39-223 Strzegocice 110 D

-        Cena brutto: 104 233,80 PLN

-        Czas reakcji: 2 godziny

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata

Oferta odrzucona

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Sprzętowe Krzysztof Rączka, Trzcinica 288,  38-207 Przysieki

-        Cena brutto: 38 829,78 PLN – Liczba punktów: 60

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

            Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Firma Handlowo-Usługowa LIGĘZKA Grzegorz Ligęzka, 39-223 Strzegocice 110 D została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.).

Oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT przy obliczeniu ceny w poz.23 Formularza cenowego – „Zakres II. Usługi związane z awaryjną naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego po godzinie 15:00”.

Wykonawca obliczając cenę za w/w zakres zastosował stawkę VAT 23% zamiast 8%.

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.


Rzeszów, 14.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/11/2017                                                                          

          

 

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracyZadanie nr 3 RDW Lubaczów, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław

oraz zaakceptowana za cenę brutto 36 735,78 PLN (słownie: trzydzieści sześć tysięcy siedemset trzydzieści pięć złotych 78/100).

 

Do postępowania wpłynęły 3 oferty:

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Budowlane BUDREM Łukasz Sopel, ul. Jana III Sobieskiego 75, 37-600 Lubaczów

-        Cena brutto: 39 138,30 PLN – Liczba punktów: 56,32

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 96,32

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Przyjazny Duch Adam Kasper, 37-204 Tryńcza, Gorzyce 277

-        Cena brutto: 50 655,90 PLN – Liczba punktów: 43,51

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 93,51

 

Oferta Nr 3

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław

-        Cena brutto: 36 735,78 PLN – Liczba punktów: 60

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.


Rzeszów, 14.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/11/2017                                                                          

          

                                                         

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracyZadanie nr 4 RDW Łańcut, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław

oraz zaakceptowana za cenę brutto 34 416,00 PLN (słownie: trzydzieści cztery tysiące czterysta szesnaście złotych 00/100).

 

Do postępowania wpłynęły 2 oferty:

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Przyjazny Duch” Adam Kasper, 37-204 Tryńcza, Gorzyce 277

-        Cena brutto: 35 588,40 PLN – Liczba punktów: 58,02

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 98,02

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław

-        Cena brutto: 34 416,00 PLN – Liczba punktów: 60

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

  

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.


Rzeszów, 14.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/11/2017                                                                          

          

                                                         

Dot.: unieważnienia postępowania

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracyZadanie nr 5 RDW Mielec, przeprowadzone w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., zostało unieważnione na podstawie art.93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.) – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Do postępowania wpłynęły 2 oferty:

 

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa, Józef Turek, ul. Kasprzaka 12E, 39-300 Mielec

-        Cena brutto: 40 763,40 PLN

-        Czas reakcji: 2 godziny

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe „FACHMAN” Tadeusz Zjadewicz, ul. Matejki 12/19, 39-200 Dębica

-        Cena brutto: 34 342,50 PLN

-        Czas reakcji: 2 godziny

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata

 

            Zamawiający informuje, że oferty w/w Wykonawców zostały odrzucone z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Oferty zawierają błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT przy obliczeniu ceny w poz. 8 Formularza cenowego – „Zakres II. Świadczenie awaryjnych usług w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego po godzinie 15 i w dni wolne od pracy”.

Wykonawcy obliczając cenę za w/w zakres zastosowali stawkę VAT 23% zamiast 8%.


Rzeszów, 14.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/11/2017                                                                          

          

                                                                                                                              

Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracyZadanie nr 6 RDW Rymanów, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku, Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska

oraz zaakceptowana za cenę brutto 37 741,35 PLN (słownie: trzydzieści sześć tysięcy siedemset trzydzieści pięć złotych 78/100).

 

Do postępowania wpłynęły 3 oferty:

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku, Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska

-        Cena brutto: 37 741,35 PLN – Liczba punktów: 60

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 100

 

Oferta Nr 2

Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Przyjazny Duch Adam Kasper, 37-204 Tryńcza, Gorzyce 277

-        Cena brutto: 60 712,50 PLN – Liczba punktów: 37,30

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 93,51

 

Oferta Nr 3

Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Sprzętowe Krzysztof Rączka, Trzcinica 288, 38-207 Przysieki

-        Cena brutto: 38 934,00 PLN – Liczba punktów: 58,16

-        Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20

Łączna ilość punktów: 98,16

 

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.


Rzeszów, 14.03.2017r.

PZDW/WZP/243/WD/11/2017                                                                          

          

                                                         

Dot.: unieważnienia postępowania

 

  Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracyZadanie nr 7 RDW Stalowa Wola, przeprowadzone w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., zostało unieważnione na podstawie art.93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z  2015 poz. 2164 ze zm.) – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

 

Do postępowania wpłynęła 1 oferta:

Oferta Nr 1

Nazwa i adres Wykonawcy: MAT-BUD Mateusz Litwiński, ul. Czerniawy 16, 37-400 Nisko

-        Cena brutto: 42 628,11 PLN

-        Czas reakcji: 2 godziny

-        Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata

 

            Zamawiający informuje, że oferta w/w Wykonawcy została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT przy obliczeniu ceny w poz.19 Formularza cenowego – Zakres II - usługi.

Wykonawca obliczając cenę za w/w zakres zastosował stawkę VAT 23% zamiast 8%.

 

 


Rzeszów, dnia 02.03.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego
w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku)

i w dni wolne od pracy - 8 zadań

 

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/11/2017

Numer BZP /DUUE: 26151 - 2017 z dnia 15-02-2017r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 322 439,01 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Zadanie NR 1 RDW JAROSŁAW

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas reakcji

1.

Firma Handlowo-Usługowa KRIS

Krzysztof Bujar

Cieszacin Wielki 190

37-500 Jarosław

40 763,40 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

34 342,50 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 1 kwotę: 40 697,40 PLN

 

Zadanie NR 2 RDW JASŁO

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas reakcji

1.

Firma Handlowo-Usługowa LIGĘZKA

Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

 

113 233,80 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

2.

Usługi Sprzętowe

Krzysztof Rączka

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

38 829,78 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 2 kwotę: 39 579,60 PLN

 

Zadanie NR 3 RDW LUBACZÓW

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas reakcji

1.

Usługi Budowlane BUDREM

Łukasz Sopel

ul. Jana III Sobieskiego 75

37-600 Lubaczów

 

39 138,30 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

Przyjazny Duch

Adam Kasper

37-204 Tryńcza

Gorzyce 277

50 655,90 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

3.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

36 735,78 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 3 kwotę: 39 257,22 PLN

 

Zadanie NR 4 RDW ŁAŃCUT

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas reakcji

1.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

Przyjazny Duch

Adam Kasper

37-204 Tryńcza

Gorzyce 277

35 588,40  PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

34 416,00 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 4 kwotę: 40 088,70 PLN

 

Zadanie NR 5 RDW MIELEC

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas reakcji

1.

Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa

Józef Turek

ul. Kasprzaka 12E

39-300 Mielec

81 364,50 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

2.

Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe

„FACHMAN”

Tadeusz Zjadewicz

ul. Matejki 12/19

39-200 Dębica

32 951,70 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 5 kwotę: 39 132,90 PLN

 

Zadanie NR 6 RDW RYMANÓW

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas reakcji

1.

Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni

z/s w Niebocku

Niebocko 111

36-207 Grabownica Starzeńska

37 741,35 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

Przyjazny Duch

Adam Kasper

37-204 Tryńcza

Gorzyce 277

60 712,50 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

3.

Usługi Sprzętowe

Krzysztof Rączka

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

38 934,00 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 6 kwotę:  39 990,75 PLN

 

Zadanie NR 7 RDW STALOWA WOLA

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas reakcji

1.

MAT-BUD Mateusz Litwiński

ul. Czerniawy 16

37-400 Nisko

42 628,11 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 7 kwotę:  43 198,74PLN

 

Zadanie NR 8 RDW USTRZYKI DOLNE

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty

w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Okres gwarancji i rękojmi za wady

Termin wykonania

Warunki płatności zawarte

w ofertach

Czas reakcji

1.

Usługi Transportu Ciężarowego

Andrzej Adamczyk

ul. Gombrowicza 25/27

38-700 Ustrzyki Dolne

34 761,00 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

Przyjazny Duch

Adam Kasper

37-204 Tryńcza

Gorzyce 277

53 285,70 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

3.

Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym

Józef Prasoł

ul. Wiejska 16

38-700 Ustrzyki Dolne

61 131,00 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

4.

Zmechanizowane roboty ziemne

inż. Jarosław Kowalczyk

Hoszów 2

38-700 Ustrzyki Dolne

49 033,50 PLN

3 lata

od podpisania umowy do 31.12.2017r.

wg potrzeb zamawia-

jącego

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

z podpisanym protokołem odbioru

do 2 godzin

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania Nr 8 kwotę: 40 493,70 PLN

 

 

UWAGA !

1.      Informacja dotycząca Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

2.      Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu
(lub unieważnieniu) postępowania.

 

 

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08