Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej,
Informacja o odrzuceniu oferty
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy – Zadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Usługi Transportu Ciężarowego Andrzej Adamczyk, ul. Gombrowicza 25/27, 38-700 Ustrzyki Dolne
oraz zaakceptowana za cenę brutto 34 761,00 PLN (słownie: trzydzieści cztery tysiące siedemset sześćdziesiąt jeden złotych 00/100).
Do postępowania wpłynęły 4 oferty:
Oferta Nr 1
Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Transportu Ciężarowego Andrzej Adamczyk,
ul. Gombrowicza 25/27, 38-700 Ustrzyki Dolne
- Cena brutto: 34 761,00 PLN – Liczba punktów: 60
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 100
Oferta Nr 2
Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Przyjazny Duch Adam Kasper, 37-204 Tryńcza, Gorzyce 277
- Cena brutto: 53 285,70 PLN – Liczba punktów: 39,14
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 79,14
Oferta Nr 3
Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Józef Prasoł, ul. Wiejska 16, 38-700 Ustrzyki Dolne
- Cena brutto: 61 131,00 PLN
- Czas reakcji: 2 godziny
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata
Oferta odrzucona
Oferta Nr 4
Nazwa i adres Wykonawcy: Zmechanizowane roboty ziemne inż. Jarosław Kowalczyk, Hoszów 2, 38-700 Ustrzyki Dolne
- Cena brutto: 49 033,50 PLN– Liczba punktów: 42,54
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 82,54
Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Józef Prasoł, ul. Wiejska 16, 38-700 Ustrzyki Dolne, została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.).
Oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT przy obliczeniu ceny w poz.13 Formularza cenowego – Zakres II. Usługi awaryjne po godz. 15:00 i w dni wolne od pracy na terenie RDW Ustrzyki Dolne.
Wykonawca obliczając cenę za w/w zakres zastosował stawkę VAT 23% zamiast 8%.
Rzeszów, 14.03.2017r.
Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy – Zadanie nr 1 RDW Jarosław, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław
oraz zaakceptowana za cenę brutto 34 342,50 PLN (słownie: trzydzieści cztery tysiące trzysta czterdzieści dwa złote 50/100).
Do postępowania wpłynęły 2 oferty:
Oferta Nr 1
Nazwa i adres Wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa „KRIS” Krzysztof Bujar, Cieszacin Wielki 190, 37-500 Jarosław
- Cena brutto: 40 763,40 PLN – Liczba punktów: 50,55
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 90,55
Oferta Nr 2
Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław
- Cena brutto: 34 342,50 PLN – Liczba punktów: 60
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 100
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej,
informacja o odrzuceniu oferty
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy – Zadanie nr 2 RDW Jasło, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Usługi Sprzętowe Krzysztof Rączka, Trzcinica 288, 38-207 Przysieki
oraz zaakceptowana za cenę brutto 38 829,78 PLN (słownie: trzydzieści osiem tysięcy osiemset dwadzieścia dziewięć złotych 78/100).
Do postępowania wpłynęły 2 oferty:
Oferta Nr 1
Nazwa i adres Wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa LIGĘZKA Grzegorz Ligęzka, 39-223 Strzegocice 110 D
- Cena brutto: 104 233,80 PLN
- Czas reakcji: 2 godziny
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata
Oferta odrzucona
Oferta Nr 2
Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Sprzętowe Krzysztof Rączka, Trzcinica 288, 38-207 Przysieki
- Cena brutto: 38 829,78 PLN – Liczba punktów: 60
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 100
Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Firma Handlowo-Usługowa LIGĘZKA Grzegorz Ligęzka, 39-223 Strzegocice 110 D została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.).
Oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT przy obliczeniu ceny w poz.23 Formularza cenowego – „Zakres II. Usługi związane z awaryjną naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego po godzinie 15:00”.
Wykonawca obliczając cenę za w/w zakres zastosował stawkę VAT 23% zamiast 8%.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy – Zadanie nr 3 RDW Lubaczów, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław
oraz zaakceptowana za cenę brutto 36 735,78 PLN (słownie: trzydzieści sześć tysięcy siedemset trzydzieści pięć złotych 78/100).
Do postępowania wpłynęły 3 oferty:
Oferta Nr 1
Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Budowlane BUDREM Łukasz Sopel, ul. Jana III Sobieskiego 75, 37-600 Lubaczów
- Cena brutto: 39 138,30 PLN – Liczba punktów: 56,32
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 96,32
Oferta Nr 2
Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Przyjazny Duch Adam Kasper, 37-204 Tryńcza, Gorzyce 277
- Cena brutto: 50 655,90 PLN – Liczba punktów: 43,51
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 93,51
Oferta Nr 3
Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław
- Cena brutto: 36 735,78 PLN – Liczba punktów: 60
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 100
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy – Zadanie nr 4 RDW Łańcut, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław
oraz zaakceptowana za cenę brutto 34 416,00 PLN (słownie: trzydzieści cztery tysiące czterysta szesnaście złotych 00/100).
Do postępowania wpłynęły 2 oferty:
Oferta Nr 1
Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Przyjazny Duch” Adam Kasper, 37-204 Tryńcza, Gorzyce 277
- Cena brutto: 35 588,40 PLN – Liczba punktów: 58,02
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 98,02
Oferta Nr 2
Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław
- Cena brutto: 34 416,00 PLN – Liczba punktów: 60
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 100
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Dot.: unieważnienia postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy – Zadanie nr 5 RDW Mielec, przeprowadzone w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., zostało unieważnione na podstawie art.93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.) – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Do postępowania wpłynęły 2 oferty:
Oferta Nr 1
Nazwa i adres Wykonawcy: Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa, Józef Turek, ul. Kasprzaka 12E, 39-300 Mielec
- Cena brutto: 40 763,40 PLN
- Czas reakcji: 2 godziny
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata
Oferta Nr 2
Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe „FACHMAN” Tadeusz Zjadewicz, ul. Matejki 12/19, 39-200 Dębica
- Cena brutto: 34 342,50 PLN
- Czas reakcji: 2 godziny
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata
Zamawiający informuje, że oferty w/w Wykonawców zostały odrzucone z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferty zawierają błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT przy obliczeniu ceny w poz. 8 Formularza cenowego – „Zakres II. Świadczenie awaryjnych usług w pasach dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego po godzinie 15 i w dni wolne od pracy”.
Wykonawcy obliczając cenę za w/w zakres zastosowali stawkę VAT 23% zamiast 8%.
Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy – Zadanie nr 6 RDW Rymanów, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku, Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska
oraz zaakceptowana za cenę brutto 37 741,35 PLN (słownie: trzydzieści sześć tysięcy siedemset trzydzieści pięć złotych 78/100).
Do postępowania wpłynęły 3 oferty:
Oferta Nr 1
Nazwa i adres Wykonawcy: Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku, Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska
- Cena brutto: 37 741,35 PLN – Liczba punktów: 60
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 100
Oferta Nr 2
Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Przyjazny Duch Adam Kasper, 37-204 Tryńcza, Gorzyce 277
- Cena brutto: 60 712,50 PLN – Liczba punktów: 37,30
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 93,51
Oferta Nr 3
Nazwa i adres Wykonawcy: Usługi Sprzętowe Krzysztof Rączka, Trzcinica 288, 38-207 Przysieki
- Cena brutto: 38 934,00 PLN – Liczba punktów: 58,16
- Czas reakcji: 2 godziny – Liczba punktów: 20
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata – Liczba punktów: 20
Łączna ilość punktów: 98,16
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Dot.: unieważnienia postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Drobne remonty i usługi związane z naprawą i uprzątnięciem pasa drogowego w sytuacjach awaryjnych oraz po godzinie 15 (od poniedziałku do piątku) i w dni wolne od pracy – Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola, przeprowadzone w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2017r. pod numerem 26151-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.02.2017r., zostało unieważnione na podstawie art.93 ust 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.) – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Do postępowania wpłynęła 1 oferta:
Oferta Nr 1
Nazwa i adres Wykonawcy: MAT-BUD Mateusz Litwiński, ul. Czerniawy 16, 37-400 Nisko
- Cena brutto: 42 628,11 PLN
- Czas reakcji: 2 godziny
- Okres gwarancji i rękojmi za wady: 3 lata
Zamawiający informuje, że oferta w/w Wykonawcy została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny polegający na zastosowaniu nieprawidłowej stawki podatku VAT przy obliczeniu ceny w poz.19 Formularza cenowego – Zakres II - usługi.
Wykonawca obliczając cenę za w/w zakres zastosował stawkę VAT 23% zamiast 8%.