Dot.: informacji o wyniku w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont ogrodzeń na Bazach administrowanych przez PZDW: Zadanie Nr 1 Jasło ul. Niegłowicka 6a, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.03.2017r. pod numerem 43916-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.03.2017r.
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku w/w postępowania, jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy: FPHU DAREX Dariusz Koczyński 23-413 Obsza 103 i zaakceptowana za cenę: 19 383,57 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy trzysta osiemdziesiąt trzy złote 57/100) wraz z podatkiem VAT 23%.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Do postępowania wpłynęły następujące oferty :
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty
Liczba pkt
w kryterium cena
Liczba pkt
w kryterium termin
Liczba
pkt w kryterium
gwarancja
Liczba pkt RAZEM
Termin realizacji
robót
Okres gwarancji i rękojmi za wady
1
Firma Usługowo – Handlowa
OL-BUD
Aleksander Pyzik
38-321 Moszczenica
Moszczenica 486
32 354,82 PLN
35,95
PKT
20,00
PKT
20,00
PKT
75,95
PKT
30.06.2017r.
5 lat
2
FPHU DAREX Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
19 383,57 PLN
60,00
PKT
20,00
PKT
20,00
PKT
100,00
PKT
30.06.2017r.
5 lat
3
Firma Budowlana DOM – MOST 38-112 Lutcza 494
19 658,48 PLN
59,16
PKT
20,00
PKT
20,00
PKT
99,16
PKT
30.06.2017r.
5 lat
PZDW-WZP-243/WM/9-2/2017Rzeszów, 2017-04-06
Dot.: informacji o wyniku w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont ogrodzeń na Bazach administrowanych przez PZDW: Zadanie nr 2 RDW Ustrzyki Dolne z/s Ustjanowa Górna 95 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.03.2017r. pod numerem 43916-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 15.03.2017r.
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku w/w postępowania, jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy: Firma Usługowo – Handlowa OL – BUD Aleksander Pyzik 38-321 Moszczenica 486 i zaakceptowana za cenę: 57 905,44 PLN (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset pięć złotych 44/100) wraz z podatkiem VAT 23%.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Do postępowania wpłynęły następujące oferty :
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty
Liczba pkt
w kryterium cena
Liczba pkt
w kryterium termin
Liczba
pkt w kryterium
gwarancja
Liczba pkt RAZEM
Termin realizacji
robót
Okres gwarancji i rękojmi za wady
1
Usługi Ogólnobudowlane Jakub Kiełbasa
88-722Olszanica
59 354,94 PLN
58,53
PKT
20,00
PKT
20,00
PKT
98,53
PKT
30.06.2017r.
5 lat
2
Firma Usługowo – Handlowa
OL-BUD
Aleksander Pyzik
38-321 Moszczenica
Moszczenica 486
57 905,44 PLN
60,00
PKT
20,00
PKT
20,00
PKT
100,00
PKT
30.06.2017r.
5 lat
3
Firma Budowlana DOM – MOST 38-112 Lutcza 494
63 670,95 PLN
54,57
PKT
0,00
PKT
20,00
PKT
74,57
PKT
30.06.2017r.
5 lat
Rzeszów, 30.03.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
pn. Remont ogrodzeń na Bazach administrowanych przez PZDW: Zadanie Nr 1 Jasło ul. Niegłowicka 6a, Zadanie nr 2 RDW Ustrzyki Dolne z/s Ustjanowa Górna 95
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WM/9/2017
Numer BZP /DUUE: 43916-2017z dnia 15.03.2017r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zadanie Nr 1 RDW Jasło
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 23 503,71PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Okres gwarancji i rękojmi za wady
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Firma Usługowo – Handlowa „OL-BUD”
Aleksander Pyzik
38-321 Moszczenica Moszczenica 486
32 354,82
PLN
30.06.2017r.
5 lat
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
FPHU DAREX
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
19 383,57
PLN
30.06.2017r.
5 lat
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
Firma Budowlana DOM – MOST
38-112 Lutcza 494
19 658,48 PLN
30.06.2017r.
5 lat
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 2 RDW Ustrzyki Dolne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 67 491,21PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Okres gwarancji i rękojmi za wady
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Usługi Ogólnobudowlane Jakub Kiełbasa
88-722 Olszanica
59 354,94
PLN
30.06.2017r.
5 lat
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Firma Usługowo – Handlowa „OL-BUD”
Aleksander Pyzik
38-321 Moszczenica Moszczenica 486
57 905,44
PLN
30.06.2017r.
5 lat
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
Firma Budowlana DOM – MOST
38-112 Lutcza 494
63 670,95 PLN
10.07.2017r.
5 lat
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08