Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego –3 zadania – Zadanie Nr 1 RDW Jarosław, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.03.2017r. pod numerem 45211-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 16.03.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
PHU Andrzej Cużytek ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław i zaakceptowana za cenę: 41 272,15 PLN (słownie: czterdzieści jeden tysięcy dwieście siedemdziesiąt dwa złote 15/100).
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
FHU KRIS
Krzysztof Bujar
Cieszacin Wielki 190
37-500 Jarosław
47 287,93 PLN
52,37 pkt
92,37
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
2
PHUAndrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
41 272,15 PLN
60,00 pkt
100,00
pkt
Rzeszów, 04.04.2017r.
PZDW-WZP-243/WM/10-7/2017
Wg
Dot.: Informacja o wyniku postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego –3 zadania – Zadanie Nr 7 RDW Stalowa Wola, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.03.2017r. pod numerem 45211-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 16.03.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
PHU Przyjazny Duch Kasper Adam Gorzyce 277, 37-204Tryńcza i zaakceptowana za cenę: 39 862,76 PLN (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy osiemset sześćdziesiąt dwa złote 76/100).
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
FPHU DAREX
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
42 609,61 PLN
56,13 pkt
96,13
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
2
MAT-BUD
Mateusz Litwiński
ul. Czerniawy 16
37-400 Nisko
44 004,33 PLN
54,35 pkt
94,35
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
3
PHU Przyjazny Duch
Kasper Adam
Gorzyce 277
37-204 Tryńcza
39 862,76 PLN
60,00 pkt
100,00 pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
4
PHU Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
45 751,23 PLN
52,28 pkt
92,28
pkt
do 24h
TAK
30,00 pkt
10,00 pkt
Jednocześnie, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy FPHU DAREX
Dariusz Koczyński Obsza 103 23-413 Obsza zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 PZP, zmianie uległa całkowita wartość oferty z kwoty 39229,21 PLN na kwotę 42 609,61 PLN.
Rzeszów, 04.04.2017r.
PZDW-WZP-243/WM/10-8/2017
Dot.: Informacja o wyniku postępowania
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego –3 zadania – Zadanie Nr 8 RDW Ustrzyki Dolne, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.03.2017r. pod numerem 45211-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 16.03.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
FHU Tomalo Trans Tomasz Haręzga 37-733 Pikulice, Malhowcie 60a i zaakceptowana za cenę: 49 924,71 PLN (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia cztery złote 71/100).
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Do w/w postępowania wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena brutto
Liczba punktów
w poszczególnych kryteriach
Liczba pkt RAZEM
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
1
FHU Tomalo Trans
Tomasz Harezga
37-733 Pikulice
Malhowice 60a
49 924,71 PLN
60,00 pkt
100,00
pkt
Rzeszów, 24.03.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
pn. Roboty porządkowe i utrzymaniowe na obiektach mostowych i przepustach sieci dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 3 zadania
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WM/10/2017
Numer BZP /DUUE: 45211-2017z dnia 16.03.2017r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zadanie Nr 1 RDW Jarosław
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 49 102,76PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Firma Handlowo Usługowa KRIS Krzysztof Bujar
Cieszacin Wielki 190
37-500 Jarosław
47 287,93 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
PHU Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
41 272,15
PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 7 RDW Stalowa Wola
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 49 102,75PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
FPHU DAREX
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
39 229,21 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
MAT – BUD
Mateusz Litwiński
Ul. Czerniawy 16
37-400 Nisko
44 004,33 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
PHU Przyjazny Duch Kasper Adam
Gorzyce 277
37-204 Tryńcza
39 862,76 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
4.
PHU Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
45 751,23 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 8 RDW Ustrzyki Dolne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 49 102,76PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji
Wykonanie dodatkowego koszenia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
FHU Tomalo Trans Tomasz Haręzga
37-733 Pikulice
Malhowice 60a
49 924,71 PLN
I etap do 15.06.2017r.
II etap do 15.10.2017r.
do 24 h
TAK
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08