STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

                                                                                                  Rzeszów,2017-08-01

PZDW/WZP/243/WD/22/2017

                                                                                                                  wg. rozdzielnika  

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Jasło 12  zadań" dotyczy  zadania  nr  6 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej  w  dniu 23.03.2017r.   pod  nr  2017/S 058 - 10817ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pli tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a. 

 

Zamawiający informuje, iż w rozstrzygnięciu z dnia 17.07.2017r.  dotyczącym  zadania  nr  6 omyłkowo  nie  została  zawarta  informacja o poprawieniu  omyłki  rachunkowej oferty wykonawcy: Zakład Transportowo  - Sprzętowy Jan Janas Kąty  14, 38 – 230 Nowy Żmigród,  która w  dniu otwarcia wynosiła 117 720,00 PLN brutto (słownie: sto siedemnaście tysięcy siedemset dwadzieścia złotych 00/100) po poprawie omyłki  rachunkowej w  trybie  art. 87 ust 2  pkt  2 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t. j.z  późn.  zm.) cena najkorzystniejszej oferty wynosi 118 584,00 PLN brutto

 

           

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji w uzasadnionych przypadkach,”

Liczba pkt w  kryterium doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki

Liczba pkt RAZEM

1.

Usługi Sprzętowe

Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38 – 207  Przysieki

121 219,20   PLN brutto

 

 

 

 

58,69 PKT

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

20 PKT

od  200 do 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

0 PKT

78,69 PKT

2.

Zakład Transportowo  - Sprzętowy

Jan Janas

Kąty  14

38 – 230 Nowy Żmigród

 

118 584,00    PLN brutto

 

 

 

 

60 PKT

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

20 PKT

powyżej 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

20 PKT

 100 PKT

3.

Usługi Budowlane

i Transportowe

Krzysztof Stachurski

ul. Dukielska  88

38 – 230 Nowy Żmigród

119 923,20

PLN brutto

 

 

 

 

59,32 PKT 

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

 

20 PKT

 

powyżej 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

 

 20 PKT 

 

 

 

 

 

 

99,32 PKT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                  Rzeszów,2017-07-17

PZDW/WZP/243/WD/22/2017

                                                                                                                  wg. rozdzielnika  

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Jasło 12  zadań" dotyczy  zadania  nr  1; 3; 4; 5;6;7;8;10,12 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej  w  dniu 23.03.2017r.   pod  nr  2017/S 058 - 10817ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pli tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a. 

 

 

 Zadanie  nr  1

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Firma Usługowo Budowlana Wojciech Wajdzik Pstrągówka 37, 38 – 124  Wiśniowa  jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji w uzasadnionych przypadkach, doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 125 280,00   PLN brutto (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych  00/100) czas  reakcji  w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki powyżej 300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

Zadanie  nr  3

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Przedsiębiorstwo – Usługowo – Produkcyjno - Handlowe  „DYMEX” Jacek Dymek 38 – 116 Gwoźnica Górna 58 jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji w uzasadnionych przypadkach, doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 202 078,80    PLN brutto (słownie: dwieście  dwa  tysiące  siedemdziesiąt  osiem złotych  80/100) czas  reakcji  w uzasadnionych przypadkach  0,5 godziny;  doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki powyżej 300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

 

 

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

 

Zadanie nr 4

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: AGROL – BUD Tęczar  sp. z o.o. 39 – 110 Wielopole Skrzyńskie 21 jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 112 752,00 PLN brutto (słownie: sto dwanaście  tysiące siedemset  pięćdziesiąt  dwa złote  00/100) czas  reakcji  w uzasadnionych przypadkach  0,5 godziny; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki powyżej  300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

Zadanie nr 5

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Firma Usługowo Budowlana Wojciech Wajdzik Pstrągówka 37, 38 – 124  Wiśniowa jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji w uzasadnionych przypadkach, doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 124 200,00  PLN brutto (słownie: sto  dwadzieścia  cztery tysiące dwieście złotych 00/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny, doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki powyżej  300 roboczo/godzin

 

           

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji w uzasadnionych przypadkach,”

Liczba pkt w  kryterium doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki

Liczba pkt RAZEM

1.

Usługi Sprzętowo – Transportowe

Karol Wesołowski

Niepla  135

38 – 203  Szebnie

135 162,00  PLN brutto

 

 

 

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

powyżej 300 roboczo/godzin

oferta odrzucona

2.

Firma Usługowo Budowlana Wojciech Wajdzik Pstrągówka 37
38 – 124  Wiśniowa

 

124 200,00  PLN brutto

 

 

 

 

52,20 PKT

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

20 PKT

powyżej 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

20 PKT

 92,20 PKT

3.

Usługi Sprzętowe

Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38 – 207  Przysieki

108 054,00  PLN brutto

 

 

 

 

60 PKT 

 

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

20 PKT

 

od  200 do 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

 

0 PKT 

 80 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Oferta wykonawcy: Usługi Sprzętowo – Transportowe Karol Wesołowski  Niepla 135, 38 – 203 Szebnie  została  odrzucona  na podstawie art. 89 ust 1 pkt  7a   ustawy z  dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.) wykonawca  nie  przedłużył terminu związania ofertą oraz ważności wadium  na zadanie nr 5.

 

Uzasadnienie

 

Zamawiający pismem z dnia 28.06.2017r. nr PZDW/WZP/243/WD/22/2017 wezwał wykonawcę: Pana Karola Wesołowskiego prowadzącego działalność gospodarczą Usługi Sprzętowo – Transportowe Karol Wesołowski  Niepla 135, 38 – 203 Szebnie do złożenia oświadczenia o przedłużeniu terminu związania ofertą oraz  ważności wadium  do  dnia 31.08.2017r. Pismo zostało wysłane do wykonawcy  pod wskazany w ofercie  adres e-mail oraz adres pocztowy. Wykonawca powinien był złożyć w/w oświadczenia  najpóźniej do dnia 03.07.2017r. tj. ostatniego dnia terminu związania ofertą. W związku z tym, iż zakreślonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oświadczenia oferta  wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt  7a   ustawy z  dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

Zadanie nr 6

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Zakład Transportowo  - Sprzętowy Jan Janas Kąty  14, 38 – 230 Nowy Żmigród

jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji w uzasadnionych przypadkach, doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 117 720,00   PLN brutto  (słownie: sto siedemnaście tysięcy siedemset dwadzieścia złotych 00/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny; doświadczenie kierowcy– operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki powyżej  300 roboczo/godzin.

 

           

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji w uzasadnionych przypadkach,”

Liczba pkt w  kryterium doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki

Liczba pkt RAZEM

1.

Usługi Sprzętowe

Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38 – 207  Przysieki

121 219,20   PLN brutto

 

 

 

 

58,26 PKT

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

20 PKT

od  200 do 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

0 PKT

78,26 PKT

2.

Zakład Transportowo  - Sprzętowy

Jan Janas

Kąty  14

38 – 230 Nowy Żmigród

 

117 720,00   PLN brutto

 

 

 

 

60 PKT

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

20 PKT

powyżej 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

20 PKT

 100 PKT

3.

Usługi Budowlane

i Transportowe

Krzysztof Stachurski

ul. Dukielska  88

38 – 230 Nowy Żmigród

119 923,20

PLN brutto

 

 

 

 

58,89 PKT 

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

 

20 PKT

 

powyżej 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

 

 20 PKT 

 

 

 

 

 

 

98,89 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Zadanie nr 7

 

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Usługi Sprzętowe  Rączka Krzysztof Trzcinica 288, 38 – 207  Przysieki jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji w uzasadnionych przypadkach, doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 121 905,00  PLN brutto (słownie:  sto  dwadzieścia  jeden  tysięcy dziewięćset  pięć  złotych 00/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny, doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki powyżej  300 roboczo/godzin

 

           

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji w uzasadnionych przypadkach,”

Liczba pkt w  kryterium „doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki

Liczba pkt RAZEM

1.

Usługi Sprzętowe

Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38 – 207  Przysieki

121 905,00   PLN brutto

 

 

 

 

60 PKT 

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

20 PKT

 

powyżej 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

20 PKT

 

 100 PKT

2.

Usługi Budowlane  i  Transportowe

Krzysztof Stachurski

ul. Dukielska 88A

38 – 230 Nowy Żmigród

127 251,00 PLN brutto

 

 

 

 

57,48 PKT

0,5 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

20 PKT

powyżej 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

20 PKT

97,44 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

 

Zadanie nr 8

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowo –Sprzętowo – Handlowe  „TRANSBAZ” Paweł Bazan ul. Basztowa 2, 38 – 230 Nowy  Żmigród    jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji w uzasadnionych przypadkach;  doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 104 565,60 PLN brutto (słownie: sto cztery tysiące pięćset  sześćdziesiąt  pięć złotych 60/100) czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki powyżej  300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

Zadanie nr 10

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Usługi Sprzętowe  Rączka  Krzysztof Trzcinica 288, 38 – 207  Przysieki     jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 44 649,00  PLN brutto (słownie: czterdzieści  cztery tysiące sześćset  czterdzieści dziewięć złotych 00/100) czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki powyżej  300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

Zadanie nr 12

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: TRANS  - HANDEL Paweł Libucha 38 – 123  Wysoka Strzyżowska  30 jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji w uzasadnionych przypadkach, doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki). Oferta została zaakceptowana za cenę 47 970,00  PLN brutto (słownie: czterdzieści siedem tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt złotych 00/100) czas reakcji
w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny; doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki powyżej  300 roboczo/godzin punktacja  łączna  100 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                        Rzeszów, 2017-07-07

 PZDW/WZP/243/WD/22/2017                                                                          

                                                                            

 

Dotyczy: unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Jasło - dotyczy zadania  nr 9”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej  w dniu 23.03.2017r. pod numerem 2017/S 058 - 10817, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.

 

Oferta wykonawcy: Usługi Sprzętowo – Transportowe Karol Wesołowski  Niepla 135, 38 – 203 Szebnie  została  odrzucona  na podstawie art. 89 ust 1 pkt  7a   ustawy z  dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.) wykonawca  nie  przedłużył terminu związania ofertą oraz ważności wadium  na zadanie nr 9. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 wyżej cytowanej ustawy gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.   

 

Uzasadnienie

 

Zamawiający pismem z dnia 28.06.2017r. nr PZDW/WZP/243/WD/22/2017  wezwał wykonawcę: Pana Karola Wesołowskiego prowadzącego działalność gospodarczą  Usługi Sprzętowo – Transportowe Karol Wesołowski  Niepla 135, 38 – 203 Szebnie do złożenia oświadczenia o przedłużeniu terminu związania ofertą oraz  ważności wadium  do  dnia 31.08.2017r. Pismo zostało wysłane do wykonawcy  pod wskazany w ofercie  adres e-mail oraz adres pocztowy. Wykonawca powinien był złożyć w/w oświadczenia  najpóźniej do dnia 03.07.2017r. tj. ostatniego dnia terminu związania ofertą. W związku z tym, iż zakreślonym terminie do Zamawiającego nie wpłynęły żadne oświadczenia oferta  wykonawcy została odrzucona, a postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1  wyżej  cytowanej ustawy gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.  

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                       Rzeszów, 2017-06-26

 PZDW/WZP/243/WD/22/2017                                                                          

                                                                                                                wg. rozdzielnika

 

Dotyczy: unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Jasło - dotyczy zadania  nr 2”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej  w dniu 23.03.2017r. pod numerem 2017/S 058 - 10817, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.

 

 

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt  4 ustawy
z  dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.). Cena oferta wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane  Remontowo – Montażowo  - Instalacyjne  Transport  i Mechanika   Samochodowa  Roman Fąfara ul. Czarnieckiego 1, 38 – 100 Strzyżów  przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 151 000,00 PLN brutto (słownie: sto  pięćdziesiąt jeden  tysięcy złotych 00/100). W związku z tym, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do wartości oferty najkorzystniejszej postępowanie zostało unieważnione.

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt  w kryterium  „czas reakcji w  uzasadnionych przypadkach”

Liczba pkt w kryterium „doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki”

1.

Przedsiębiorstwo Budowlane  Remontowo – Montażowo  - Instalacyjne  Transport  i Mechanika   Samochodowa
Roman Fąfara
ul. Czarnieckiego 1
38 – 100 Strzyżów

191 710,80 PLN brutto 

 

 

0,5 godziny

powyżej 300 roboczo/godzin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rzeszów, 2017-05-26

PZDW/WZP/243/WD/22/2017                                                         

      

Dotyczy: unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW dotyczy zadania  nr 11”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej  w dniu 23.03.2017r. pod numerem 362091- 2016, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń
w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 11 zostało unieważnione na podstawie art 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j. z  późn.zm.),  nie  złożono  żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

 

 

 

 

Rzeszów, dnia 04.05.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

 

Pn. „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Jasło 12  zadań

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/22/2017

Numer BZP /DUUE: 2017/ S 058 – 108817  

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

Zadanie nr 1

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 143 500,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Firma Usługowo- Budowlana Wojciech Wajdzik 38 - 124 Wiśniowa Pstrągówka 37

125 280,00 PLN brutto

 

0,5 godziny

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr 2

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 151 000,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Przedsiębiorstwo Budowlane Remontowo – Montażowo -Instalacyjne Transport i Mechanika Samochodowego Roman Fąfara 38-100 Strzyżów

191 710,80 PLN brutto

 

0,5 godziny

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie nr 3

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 189 250,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Przedsiębiorstwo Usługowo – Produkcyjno – Handlowe „DYMEX” Jacek Dymek 38 – 116 Gwoźnica Górna 58

202 078,80 PLN brutto

 

0,5 godziny

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr 4

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 143 500,00  PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Agrol-BUD TĘCZAR sp. z o.o.

39-110 Wielopole Skrzyńskie

112 752,00 PLN brutto

 

0,5 godziny

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr 5

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 142 400,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi Sprzętowo-Transportowe Karol Wesołowski Niepla 135,

38-203 Szebnie

135 162,00 PLN brutto

 

0,5 godziny

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof Trzcinica 288, 38-207 Przysieki

108 054,00 PLN brutto

0,5 godziny

Nie wybrano wariantu

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

Firma Usługowo- Budowlana Wojciech Wajdzik 38 - 124 Wiśniowa Pstrągówka 37

124 200,00 PLN brutto

0,5 godziny

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr 6

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:   151 000,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi Sprzętowe

Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

121 219,20

0,5 godziny

nie wybrano wariantu

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Zakład Transportowo-Sprzętowy

Janas Jan

Kąty 14

38-230 Nowy Żmigród

117 720,00

0,5 godziny

powyżej

300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

3.

Usługi Budowlane i Transportowe

Stachurski Krzysztof

Ul. Dukielska 88

38-230 Nowy Żmigród

119923,20

0,5 godziny

powyżej

300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie nr 7

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:   162 750,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi Budowlane i Transportowe

Stachurski Krzysztof

Ul. Dukielska 88

38-230 Nowy Żmigród

127 251,00

0,5 godziny

powyżej

300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

Usługi Sprzętowe

Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

121 905,00

0,5 godziny

powyżej

300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr 8

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:   119 060,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Przedsiębiorstwo-Transportowo-Sprzętowo-Handlowe „TRANSBAZ” – Paweł Bazan

Ul. Basztowa 2

38-230 Nowy Żmigród

104 565,60

0,5 godziny

powyżej

300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr 9

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 60 800,00  PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi Sprzętowo-Transportowe Karol Wesołowski Niepla 135,

38-203 Szebnie

64 169,10 PLN brutto

 

0,5 godziny

powyżej 300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie nr 10

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:   59 700,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Usługi Sprzętowe

Rączka Krzysztof

Trzcinica 288

38-207 Przysieki

44 649,00

0,5 godziny

powyżej

300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr 11

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Nie wpłynęła oferta

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie nr 12

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:   53 750,00

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Doświadczenie kierowcy –operatora pługopiaskarki, operatora ładowarki

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

Trans Handel

Paweł Libucha

Wysoka Strzyżowska 30

38-123 Wysoka Strzyżowska

47 970,00

0,5 godziny

powyżej

300 roboczo/godzin

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08