Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Roboty porządkowe i utrzymaniowe na moście przez rz. Wisła w m. Połaniec w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 764 Połaniec – Tuszów Narodowy w km 74+644 (2 zdania): ̶Zadanie Nr 1”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznychpod numerem 51403-2017 wdniu 24.03.2017r. oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 9a w dniu 24.03.2017r., jako oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, została wybrana oferta firmy:
F.P.H.U. „DAREX”
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
Cena oferty brutto −3 504,00 PLN
(słownie: trzy tysiące pięćset cztery złote 00/100)
Umowa w sprawie w/w zamówienia może zostać zawarta w terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm) tj. nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia przesłania faksemlubpocztą e-mailniniejszego zawiadomienia.
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęło 3 oferty
Lp.
Nazwa firmy
Cena oferty brutto
Czas reakcji
RAZEM
Liczba pkt
Liczba pkt
1.
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
3 564,00PLN
do 24 godzin
98,99 PKT
58,99 pkt
40,00 pkt
2.
Przedsiębiorstwo Handlowo
- Usługowe „Przyjazny Duch”
Adam Kasper
Gorzyce 277
37-204 Tryńcza
3 780,00 PLN
do 24 godzin
95,62 PKT
55,62 pkt
40,00 pkt
3
F.P.H.U. „DAREX”
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
3 504,00 PLN
do 24 godzin
100,00 PKT
60,00 pkt
40,00 pkt
Rzeszów, 2016-04-06
PZDW-WZP-243/WM/12-2/2017
Wg rozdzielnika
Dot:zawiadomienie o wynikuprzetargu.
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Roboty porządkowe i utrzymaniowe na moście przez rz. Wisła w m. Połaniec w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 764 Połaniec – Tuszów Narodowy w km 74+644 (2 zdania): ̶Zadanie Nr 2”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznychpod numerem 51403-2017 wdniu 24.03.2017r. oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 9a w dniu 24.03.2017r., jako oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, została wybrana oferta:
Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego”
„Przyjazny Duch” Adam Kasper
Gorzyce 277
37-204 Tryńcza
Cena oferty brutto −12 474,00 PLN
(słownie: dwanaście tysięcy czterysta siedemdziesiąt cztery złote 00/100)
Umowa w sprawie w/w zamówienia może zostać zawarta w terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm) tj. nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia przesłania faksemlubpocztą e-mailniniejszego zawiadomienia.
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęło 3 oferty
Lp.
Nazwa firmy
Cena oferty brutto
Czas reakcji
RAZEM
Liczba pkt
Liczba pkt
1.
Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
14 275,00PLN
do 24 godzin
92,43 PKT
52,43 pkt
40,00 pkt
2.
Przedsiębiorstwo Handlowo
- Usługowe „Przyjazny Duch”
Adam Kasper
Gorzyce 277
37-204 Tryńcza
12 474,00 PLN
do 24 godzin
100,00 PKT
60,00 pkt
40,00 pkt
3.
F.P.H.U. „DAREX”
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
12 868,00 PLN
do 24 godzin
98,16 PKT
58,16 pkt
40,00 pkt
Rzeszów, dnia 05.04.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
Roboty porządkowe i utrzymaniowe na moście przez rz. Wisła w m. Połaniec w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 764 Połaniec – Tuszów Narodowy w km 74+644 – 2 zadania.
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/WM/15/2017r.
Numer BZP /DUUE:Nr 51403-2017 z dnia 2017-03-24r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łączną kwotę:14 883,00 PLN brutto
w tym:
Zadanie Nr 1 – kwota brutto 5 100,00 PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa (brutto)
Termin realizacji
Czas reakcji
Warunki płatnościzawarte w ofertach
1.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
3 564,00 PLN
I etap
– do 16.06.2017r.
II etap
– do 14.10.2017r.
do 24 godzin
do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
„Przyjazny Duch”
Adam Kasper
Gorzyce 277
37-204 Tryńcza
3 780,00 PLN
I etap
– do 16.06.2017r.
II etap
– do 14.10.2017r.
do 24 godzin
do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
F.P.H.U. „DAREX”
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
3504,00 PLN
I etap
– do 16.06.2017r.
II etap
– do 14.10.2017r.
do 24 godzin
do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 2 - kwota brutto9 783,00 PLN
Dostępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa (brutto)
Termin realizacji
Czas reakcji
Warunki płatnościzawarte w ofertach
1.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
14 275,00 PLN
I etap
– do 16.06.2017r.
II etap
– do 14.10.2017r.
do 24 godzin
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
„Przyjazny Duch”
Adam Kasper
Gorzyce 277
37-204 Tryńcza
12 474,00 PLN
I etap
– do 16.06.2017r.
II etap
– do 14.10.2017r
do 24 godzin
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
F.P.H.U. „DAREX”
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
12 868,76 PLN
do 24 godzin
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.plw zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08