Dot.: Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej,
informacja o odrzuceniu oferty
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie dokumentacji wraz z wykonaniem remontu dachu budynku administracyjnego RDW Łańcut oraz Zarządu Dróg Powiatowych w Łańcucie położonego w m. Łańcut ul. Polna 3b, przeprowadzonego w trybie: przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.03.2017r. pod numerem 56283-2017oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 31.03.2017r., jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy:
Firma Budowlana DOM-MOST Jan Janusz,38-112 Lutcza 494, oraz zaakceptowana za cenębrutto 85 485,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy czterysta osiemdziesiąt pięć złotych 05/100).
Do postępowania wpłynęły 2 oferty:
Oferta Nr 1
Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe
„FACHMAN” os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica
-Cena brutto: 104 550,00 PLN w tym:
a)Cena za fazę projektowania: 4 920,00 PLN
b)Cena za fazę robót budowlanych: 99 630,00 PLN
-Okres gwarancji i rękojmi za wady: 4 lata
-Oferta odrzucona
Oferta Nr 2
Nazwa i adres Wykonawcy:
Firma Budowlana DOM-MOST Jan Janusz, 38-112 Lutcza 494
-Cena brutto: 85 485,00 PLN w tym:
a)Cena za fazę projektowania: 11 685,00 PLN – Liczba punktów: 11,26 pkt
b)Cena za fazę robót budowlanych: 73 800,00 PLN – Liczba punktów: 30 pkt
-Okres gwarancji i rękojmi za wady: 4 lata – Liczba punktów: 40 pkt
-Łączna ilość punktów: 81,26 pkt
Zamawiający informuje, że oferta złożona przez Wykonawcę Tadeusz Zjadewicz Przedsiębiorstwo Budowlane FACHMAN,os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica, została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) – wadium nie zostało wniesione przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert.
Termin składania ofert w przedmiotowym postepowaniu upłynął w dniu 18.04.2017r. o godzinie 09:00, natomiast wadium wniesione przez ww. Wykonawcę w kwocie 887,00 PLN zostało uznane na rachunku Zamawiającego w dniu 18.04.2017r. o godz. 10:59.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia drogą elektroniczną, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.
Rzeszów, dnia 18.04.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
pn. Opracowanie dokumentacji wraz z wykonaniem remontu dachu budynku administracyjnego RDW Łańcut oraz Zarządu Dróg Powiatowych w Łańcucie położonego w m. Łańcut ul. Polna 3b
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WM/16/2017
Numer BZP /DUUE: 56283 - 2017z dnia 31-03-2017r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 109 191,68 PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty
w terminie
Cena ofertowa (brutto)
Termin wykonania
Warunki płatności zawarte
w ofertach
Okres gwarancji i rękojmi
1.
Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN
Tadeusz Zjadewicz
39-200 Dębica
Os. Matejki 12/19
104 550,00 PLN
A. przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej do sprawdzenia (projekt wykonawczy i STWiORB) – do 45 dni od daty podpisania Umowy.
B. zatwierdzenie kompletnej Dokumentacji Projektowej przez Zamawiającego –do 60 dni od daty podpisania Umowy.
C. wykonanie całości zamówienia – do 30.11.2017r.
płatność
do 30 dni
od daty
przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
4 lata
2.
Firma Budowlana
DOM – MOST
38-112 Lutcza 494
85 485,00 PLN
A. przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej do sprawdzenia (projekt wykonawczy i STWiORB) – do 45 dni od daty podpisania Umowy.
B. zatwierdzenie kompletnej Dokumentacji Projektowej przez Zamawiającego –do 60 dni od daty podpisania Umowy.
C. wykonanie całości zamówienia – do 30.11.2017r.
płatność
do 30 dni
od daty
przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
4 lata
UWAGA !
1. Informacja dotycząca Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie
3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
2. Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08