Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, żepostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego p.n.Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań - Zadanie III.1, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w DziennikuUrzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S 071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r., zostałounieważnionena podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
Zadanie Nr1 RDW Lubaczów – 13 171,37 PLN
taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Do w/w postępowania wpłynęła następująca oferta:
Zadanie Nr 1 RDW Lubaczów
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty
Kryterium
Cena 100%
1
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.
Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów
ul. Mickiewicza 173
19 397,78 PLN
z VAT 8%
-
W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PZDW-WZP-243/WD/20-2/2017Rzeszów, 2017-07-06
Dotyczy: unieważnienia przetargu.
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, żepostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego p.n.Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań - Zadanie III.2, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w DziennikuUrzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S 071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r., zostałounieważnionena podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
Zadanie Nr2 RDW Lubaczów – 18 042,10 PLN
taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Do w/w postępowania wpłynęła następująca oferta:
Zadanie Nr2 RDW Lubaczów
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty
Kryterium
Cena 100%
1
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
w Cieszanowie
ul. Kościuszki 6, 37-611 Ciesznów
29 607,55 PLN
z VAT 8%
-
W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
PZDW-WZP-243/WD/20-4/2017Rzeszów, 2017-07-06
Dotyczy: unieważnienia przetargu.
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, żepostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego p.n.Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań - Zadanie III.4, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w DziennikuUrzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S 071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r., zostałounieważnionena podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:
Zadanie Nr4 RDW Lubaczów – 16 911,07 PLN
taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Do w/w postępowania wpłynęła następująca oferta:
Zadanie Nr 4 RDW Lubaczów
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty
Kryterium
Cena 100%
1
Usługi Komunalne Sp.z o.o.
ul. Zdrojowa 28, 37-620 Horyniec - Zdrój
18 682,16 PLN
z VAT 8%
-
W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Rzeszów, 2017-07-06
PZDW-WZP/243/WD/20/2017
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań, Zadanie Nr III.3, Nr III.6, III.7 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w DziennikuUrzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S 071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ zostały wybrane następujące oferty:
Zadanie nr III.3
Zimowe utrzymanie chodników wraz z piaskowaniem na terenie
miejscowości Lubaczów, Basznia i Krowica H.
nośnik typu ciągnik i pług jednostronny – w dyspozycji wykonawcy
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 8%: 30 419,17 PLN
(słownie: trzydzieści tysięcy czterysta dziewiętnaście złotych 17/100)
Jednocześnie, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173 zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 PZP, zmianie uległa całkowita wartość oferty z kwoty 30 419,15 PLN na kwotę 30 419,17 PLN.
Zadanie III.6
Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych na terenie miejscowości Lubaczów ul. Kościuszki do liceum przejście nośnik typu ciągnik i pług jednostronny – w dyspozycji wykonawcy
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 8%: 11 545,20 PLN
(słownie: jedenaście tysięcy pięćset czterdzieści pięć złotych 20/100)
Jednocześnie, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173 zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 PZP, zmianie uległa całkowita wartość oferty z kwoty 11 542,20 PLN na kwotę 11 545,20 PLN.
Zadanie nr III.7
Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych na terenie
miejscowości Lubaczów – Wólka Krowicka
nośnik typu ciągnik i pług jednostronny – w dyspozycji wykonawcy
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 8%: 11 610,00 PLN
(słownie: jedenaście tysięcy sześćset dziesięć złotych 00/100)
Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr III.3
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty/czas reakcji
Liczba pkt w kryterium cena
Liczba pkt w kryterium czas reakcji
Liczba pkt RAZEM
1
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173
30 419,17 PLN
z VAT 8%
60,00 pkt.
40,00 pkt.
100,00 pkt.
w ciągu 1 godziny
Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr III.6
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty/czas reakcji
Liczba pkt w kryterium cena
Liczba pkt w kryterium czas reakcji
Liczba pkt RAZEM
1
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173
11 545,20 PLN
z VAT 8%
60,00 pkt.
40,00 pkt.
100,00 pkt.
Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr III.7
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty/czas reakcji
Liczba pkt w kryterium cena
Liczba pkt w kryterium czas reakcji
Liczba pkt RAZEM
1
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173
11 610,00 PLN
z VAT 8%
60,00 pkt.
40,00 pkt.
100,00 pkt.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 180 ust. 1 PZP Wykonawcom przysługuje odwołanie od czynności Zamawiającego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Rzeszów, 26.05.2017r.
PZDW-WZP-243/WD/20/2017
Dotyczy: unieważnienia postępowania.
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań - Zadanie III.5, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w DziennikuUrzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S 071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r., zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Rzeszów, 18.05.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
pn.
Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WD/20/2017
Numer BZP /DUUE: 2017/S 071-135955 z dnia 11.04.2017 r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zadanie Nr III.1
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 13 171,37PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.
Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów
ul. Mickiewicza 173
19 397,78
PLN
do 30.04.2020 r.
w ciągu 1 godziny
płatność
do 30 dni
od daty przyjęcia faktury
Zadanie Nr III.2
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 18 042,10PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
w Cieszanowie
ul. Kościuszki 6
37-611 Cieszanów
29 607,55
PLN
do 30.04.2020 r.
nie wybrano wariantu
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
Zadanie Nr III.3
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 40 767,95PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.
Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów
ul. Mickiewicza 173
30 419,15
PLN
do 30.04.2020 r.
w ciągu 1 godziny
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
Zadanie Nr III.4
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 16 911,07PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
„Usługi Komunalne” Sp. z o.o.
ul. Zdrojowa 28
37-620 Horyniec-Zdrój
18 682,16
PLN
do 30.04.2020 r.
w ciągu 1 godziny
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
Zadanie Nr III.5
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 9 218,65PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
brak ofert
Zadanie Nr III.6
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 12 960,00PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.
Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów
ul. Mickiewicza 173
11 542,20
PLN
do 30.04.2020 r.
w ciągu 1 godziny
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
Zadanie Nr III.7
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 12 960,00PLN
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.
Zakład Betoniarski
37-600 Lubaczów
ul. Mickiewicza 173
11 610,00
PLN
do 30.04.2020 r.
w ciągu 1 godziny
płatność
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.plw zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08