STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

 

 

 

 

 

 

PZDW-WZP-243/WD/20-1/2017                                                  Rzeszów, 2017-07-06

 

                                                                      

 

                                                                  

 

 

Dotyczy:  unieważnienia przetargu.

 

            Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia,
że  postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego p.n. Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań - Zadanie III.1, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego
w Dzienniku  Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S
071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r.
, zostało  unieważnione  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.    

 

Uzasadnienie faktyczne

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:

Zadanie Nr  1 RDW Lubaczów – 13 171,37 PLN

taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.

 

 

 

Do w/w postępowania wpłynęła następująca oferta:

 

Zadanie Nr 1 RDW Lubaczów

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty

Kryterium

Cena 100%

1

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.

Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów

ul. Mickiewicza 173

19 397,78 PLN

z VAT 8%

-

 

 

 

 

 

 

W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

                                                                    

 

PZDW-WZP-243/WD/20-2/2017                                                  Rzeszów, 2017-07-06

 

                                                                      

 

                                                                    

Dotyczy:  unieważnienia przetargu.

 

            Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia,
że  postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego p.n. Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań - Zadanie III.2, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego
w Dzienniku  Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S
071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r.
, zostało  unieważnione  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.    

 

Uzasadnienie faktyczne

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:

Zadanie Nr  2 RDW Lubaczów – 18 042,10 PLN

taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.

 

 

 

 Do w/w postępowania wpłynęła następująca oferta:

 

Zadanie Nr  2 RDW Lubaczów

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty

Kryterium

Cena 100%

1

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

w Cieszanowie

ul. Kościuszki 6, 37-611 Ciesznów

29 607,55 PLN

z VAT 8%

-

 

 

 

 

 

 

W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

                                                                    

 

PZDW-WZP-243/WD/20-4/2017                                                  Rzeszów, 2017-07-06

 

                                                                      

                                     

                             

                                                         

Dotyczy:  unieważnienia przetargu.

 

            Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia,
że  postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego p.n. Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań - Zadanie III.4, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego
w Dzienniku  Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S
071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r.
, zostało  unieważnione  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.    

 

Uzasadnienie faktyczne

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:

Zadanie Nr  4 RDW Lubaczów – 16 911,07 PLN

taka wartość została odczytana bezpośrednio przed otwarciem ofert.

 

 

Do w/w postępowania wpłynęła następująca oferta:

 

Zadanie Nr 4 RDW Lubaczów

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty

Kryterium

Cena 100%

1

Usługi Komunalne Sp.  z o.o.

ul. Zdrojowa 28, 37-620 Horyniec - Zdrój

18 682,16 PLN

z VAT 8%

-

 

 

 

 

 

 

W chwili obecnej Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

                                                                                           Rzeszów, 2017-07-06

PZDW-WZP/243/WD/20/2017                                           

 

                                                                                 

 

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań, Zadanie Nr III.3, Nr III.6, III.7 prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Dzienniku  Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S 071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r. jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ zostały wybrane następujące oferty:

 

 Zadanie nr III.3

Zimowe utrzymanie chodników wraz z piaskowaniem na terenie

miejscowości Lubaczów, Basznia i Krowica H.

nośnik typu ciągnik i pług jednostronny – w dyspozycji wykonawcy

 

 

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 8%: 30 419,17 PLN

(słownie: trzydzieści tysięcy czterysta dziewiętnaście złotych 17/100)

 Jednocześnie, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski 37-600 Lubaczów,
ul. Mickiewicza 173
zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny.
W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 PZP, zmianie uległa całkowita wartość oferty z kwoty 30 419,15 PLN na kwotę 30 419,17 PLN.

 

Zadanie III.6

Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych na terenie miejscowości Lubaczów ul. Kościuszki do liceum przejście nośnik typu ciągnik i pług jednostronny – w dyspozycji wykonawcy

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 8%: 11 545,20 PLN

(słownie: jedenaście tysięcy pięćset czterdzieści pięć złotych 20/100)

 

Jednocześnie, zgodnie z art. 87 ust. 2 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski 37-600 Lubaczów,
ul. Mickiewicza 173
zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny.
W konsekwencji poprawek dokonanych w kosztorysie ofertowym, na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 PZP, zmianie uległa całkowita wartość oferty z kwoty 11 542,20 PLN na kwotę 11 545,20 PLN.

 

Zadanie nr III.7

Zimowe utrzymanie ścieżek rowerowych na terenie

miejscowości Lubaczów – Wólka Krowicka

nośnik typu ciągnik i pług jednostronny – w dyspozycji wykonawcy

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 8%: 11 610,00 PLN

(słownie: jedenaście tysięcy sześćset dziesięć złotych 00/100)

  

Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr III.3

 

 

 

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty/czas reakcji

Liczba pkt w kryterium cena

Liczba pkt w kryterium czas reakcji

Liczba pkt RAZEM

1

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173

 

30 419,17 PLN

z VAT 8%

 

60,00 pkt.

40,00 pkt.

100,00 pkt.

w ciągu 1 godziny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr III.6

 

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty/czas reakcji

Liczba pkt w kryterium cena

Liczba pkt w kryterium czas reakcji

Liczba pkt RAZEM

1

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173

 

11 545,20 PLN

z VAT 8%

 

60,00 pkt.

40,00 pkt.

100,00 pkt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr III.7

 

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty/czas reakcji

Liczba pkt w kryterium cena

Liczba pkt w kryterium czas reakcji

Liczba pkt RAZEM

1

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor. Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 173

 

11 610,00 PLN

z VAT 8%

 

60,00 pkt.

40,00 pkt.

100,00 pkt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 180 ust. 1 PZP Wykonawcom przysługuje odwołanie od czynności Zamawiającego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.  Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Rzeszów, 26.05.2017r.

PZDW-WZP-243/WD/20/2017

 

 

 

                                                                      

                                                                      

Dotyczy: unieważnienia postępowania.

 

 

            Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
– informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań - Zadanie III.5, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego
w Dzienniku  Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 11.04.2017r. pod Nr 2017/S
071-135955, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r.,
zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

 

               

 

Rzeszów, 18.05.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

pn.

Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW – Lubaczów – 7 zadań

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WD/20/2017

Numer BZP /DUUE: 2017/S 071-135955 z dnia 11.04.2017 r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

Zadanie Nr III.1

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  13 171,37  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

 

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

 

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.

Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów

ul. Mickiewicza 173

19 397,78

PLN

do 30.04.2020 r.

w ciągu 1 godziny

płatność

do 30 dni

od daty przyjęcia faktury

 

Zadanie Nr III.2

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  18 042,10  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

 

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

 

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

w Cieszanowie

ul. Kościuszki 6

37-611 Cieszanów

 

29 607,55

PLN

do 30.04.2020 r.

nie wybrano wariantu

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

 

Zadanie Nr III.3

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  40 767,95  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

 

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

 

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.

Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów

ul. Mickiewicza 173

30 419,15

PLN

do 30.04.2020 r.

w ciągu 1 godziny

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

 

Zadanie Nr III.4

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  16 911,07  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

 

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

 

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

„Usługi Komunalne” Sp. z o.o.

ul. Zdrojowa 28

37-620 Horyniec-Zdrój

 

18 682,16

PLN

do 30.04.2020 r.

w ciągu 1 godziny

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

 

Zadanie Nr III.5

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  9 218,65  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

 

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

 

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

brak ofert

 

 

Zadanie Nr III.6

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  12 960,00  PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

 

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

 

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.

Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów

ul. Mickiewicza 173

11 542,20

PLN

do 30.04.2020 r.

w ciągu 1 godziny

płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

 

Zadanie Nr III.7

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę:  12 960,00  PLN

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

 

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

 

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

Skup i Sprzedaż Złomu Met.Kolor.

Zakład Betoniarski

37-600 Lubaczów

ul. Mickiewicza 173

11 610,00

PLN

do 30.04.2020 r.

w ciągu 1 godziny

 płatność

do 30 dni

od daty przedłożenia faktury

 

 

 

 

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08