STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

                                                                                                  Rzeszów,2017-07-25

PZDW/WZP/243/WD/31/2017

                                                                                                                  wg. rozdzielnika  

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu chodników w sezonie  2017/2018, 2018/2019;  2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Łańcut 9 zadań-  dotyczy zadania nr  2;  przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej  w  dniu 11.04.2017r.. Nr 2017/S 071- 135959 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pli tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a. 

 

 

 Zadanie  nr 2

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Henryk  Borkowski Usługi  Drogowe i Budowlane ul. Tkaczowa 351a, 36 – 040 Boguchwała  jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach). Oferta została zaakceptowana za cenę 50 893,16   PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt trzy złote 16/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 1 godzina od powiadomienia telefonicznego przez  pracownika  Zamawiającego punktacja łączna  100 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

 

 

Zadanie  nr  3

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Henryk  Borkowski Usługi  Drogowe i Budowlane ul. Tkaczowa 351a, 36 – 040 Boguchwała  jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach). Oferta została zaakceptowana za cenę: 65 742,52  PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt pięć  tysięcy siedemset  czterdzieści dwa złote 52/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 1 godzina od powiadomienia telefonicznego przez  pracownika  Zamawiającego punktacja łączna  100 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

 

 

 

Zadanie nr 4

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Firma  Usługowa „CEZAR”  Cezary Czech 37 – 100 Łańcut, Głuchów 412 jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach). Oferta została zaakceptowana za cenę 27 386,10  PLN brutto (słownie: dwadzieścia  siedem  tysięcy trzysta  osiemdziesiąt sześć złotych 10/100) czas  reakcji  w uzasadnionych przypadkach  1 godzina od powiadomienia telefonicznego przez  pracownika  Zamawiającego punktacja łączna  100 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

Zamawiający   informuje  o poprawieniu  omyłek  rachunkowych  w trybie art. 87 ust. 2 pkt.  2  ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Cena oferty wykonawcy: Firma  Usługowa „CEZAR”  Cezary Czech 37 – 100 Łańcut, Głuchów 412 w dniu otwarcia ofert wyniosła 27 385,56  PLN brutto (słownie: dwadzieścia   siedem  tysięcy trzysta  osiemdziesiąt  pięć złotych 56/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 27 386,10  PLN brutto (słownie: dwadzieścia  siedem tysięcy trzysta  osiemdziesiąt  sześć złotych 10/100).

 

 

 

 

Zadanie nr 5

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Roboty Budowlano – Drogowe Granit Ryszard Kłak Cząstkowice  95, 37 – 565 Roźwienica  jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, czas reakcji w uzasadnionych przypadkach). Oferta została zaakceptowana za cenę 26 400,95    PLN brutto (słownie:  sto  dwadzieścia  jeden  tysięcy dziewięćset  pięć  złotych 00/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 0,5 godziny, doświadczenie kierowcy – operatora pługopiaskarki, operatora  ładowarki powyżej  300 roboczo/godzin

 

           

 

 

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „czas reakcji w uzasadnionych przypadkach,”

Liczba pkt RAZEM

1.

Roboty Budowlano – Drogowe Granit Ryszard Kłak

Cząstkowice  95

37 – 565 Roźwienica  

26 400,95    PLN brutto

 

 

 

 

60 PKT 

1  godzina od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

 

 100  PKT

2.

Zakład  Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.

w Kańczudze 

ul. Św. Barbary 18

37 – 220 Kańczuga   

31 707,02 PLN brutto

 

 

 

 

49,96 PKT

1 godziny od powiadomienia  telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

 

40 PKT

89,95 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

Zamawiający   informuje  o poprawieniu  omyłek  rachunkowych  w trybie art. 87 ust. 2 pkt.  2  ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

Cena oferty wykonawcy: Roboty Budowlano – Drogowe Granit Ryszard Kłak

Cząstkowice  95, 37 – 565 Roźwienica  w dniu otwarcia ofert wyniosła 26 400,94  PLN brutto (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy czterysta złotych 94/100). Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 26 400,95 PLN brutto (słownie: dwadzieścia  sześć  tysięcy czterysta złotych 95/100).

 

 

 

            Zadanie  nr 6

           

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo – Handlowe „ANTYK” Waldemar Bajster ul. Raki 83, 37 – 110 Żołynia   jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach). Oferta została zaakceptowana za cenę: 71 842,68 PLN brutto (słownie: siedemdziesiąt  jeden  tysięcy osiemset  czterdzieści dwa złote 68/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 1 godzina od powiadomienia telefonicznego przez  pracownika  Zamawiającego punktacja łączna  100 PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

 

            Zadanie  nr 7

           

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Firma  Usługowa „CEZAR”  Cezary Czech 37 – 100 Łańcut, Głuchów 412 jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach). Oferta została zaakceptowana za cenę 67 038,30  PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt  siedem tysięcy  trzydzieści osiem złotych 30/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach  1 godzina od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego punktacja łączna  100 PKT

 

           

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

 

Zadanie  nr 8

           

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Monika  Paszko Giedlarowa 11, 37 – 300 Leżajsk  jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach). Oferta została zaakceptowana za cenę 24 876,72  PLN brutto (słownie: dwadzieścia  cztery tysiące osiemset siedemdziesiąt sześć złotych 72/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 2 godziny od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego punktacja łączna  60 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

            Zadanie  nr 9

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: Monika  Paszko Giedlarowa 11, 37 – 300 Leżajsk  jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena; czas reakcji w uzasadnionych przypadkach). Oferta została zaakceptowana za cenę 114 214,29  PLN brutto (słownie: sto czternaście tysięcy dwieście  czternaście  złotych 29/100) czas reakcji w uzasadnionych przypadkach 2 godziny od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego punktacja łączna  60 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rzeszów, 2017-05-26

PZDW/WZP/243/WD/31/2017                                                         

 

Dotyczy: unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zimowe  utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych  przez – RDW  Łańcut  dotyczy  zadania nr 1  przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej  w dniu 11.04.2017r. pod numerem 108819- 2017, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a.

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie: nr 1 zostało unieważnione na podstawie art 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j. z  późn.zm.), nie  złożono  żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

 

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu       Rzeszów, dnia 18.05.2017r.

Pn. „Zimowe utrzymanie chodników w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez – RDW Łańcut 9  zadań”

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/31/2017

Numer BZP /DUUE: 2017/ S 058 -  108819  

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

 

Zadanie nr  1

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 51 352,70 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty: brak ofert

 

 

Zadanie nr  2

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 51 204,76 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Henryk Borkowski Usługi Drogowe i Budowlane ul. dr. Tkaczowa  351 a, 36-040 Boguchwała

50 893,16PLN brutto

 

1  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr  3

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 66 145,02 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Henryk Borkowski Usługi Drogowe i Budowlane ul. dr. Tkaczowa  351 a, 36-040 Boguchwała

65 742,52 PLN brutto

 

1  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr  4

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 28 168,56 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Firma Usługowa „CEZAR” Cezary Czech, 37-100 Łańcut, Głuchów 412

27 385,56 PLN brutto

 

1  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr  5

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 46 589,90 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Kańczudze, 37-220 Kańczuga, ul. Św. Barbary 18

31 707,02 PLN brutto

 

1  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

ROBOTY BUDOWLANO -RDOGOWE „GRANIT” Ryszard Kłak, Cząstkowice 95, 37-565 Roźwienica

26 400,94 PLN brutto

 

1  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr 6

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 73 895,07 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:   

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „ANTYK” Waldemar Bejster  37-110 Żołynia, ul. Raki 83

71 842,68 PLN brutto

 

1  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

Zadanie nr  7

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 68 953,68 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Firma Usługowa „CEZAR” Cezary Czech, 37-100 Łańcut, Głuchów 412

67 038,30 PLN brutto

 

1  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

Zadanie nr  8

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 27 138,24 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Monika Paszko Giedlarowa 11, 37-300 Leżajsk

24 876,72 PLN brutto

 

2  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

Zadanie nr  9

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 122 009,33 brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Czas reakcji  w uzasadnionych przypadkach 

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 Monika Paszko Giedlarowa 11, 37-300 Leżajsk

114 214,29 PLN brutto

 

2  godz. od powiadomienia telefonicznego przez pracownika Zamawiającego

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08