Dot.: informacji o wyniku w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika w m. Zabłotce w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz – Sanok w km 28+875-29+010, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.04.2017r. pod numerem 62691-2017 oraz ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 10.04.2017r.
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku w/w postępowania, jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana oferta Wykonawcy: Zakład Produkcyjny Usługowo – Handlowy Józef Duduś Bukowsko 234, 35-5050 Bukowsko i zaakceptowana za cenę: 125 273,78 PLN (słownie: sto dwadzieścia pięć tysięcy dwieście siedemdziesiąt trzy złote 78/100) wraz z podatkiem VAT 23%.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Do postępowania wpłynęły następujące oferty :
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty /
termin wykonania
robót/
okres gwarancji i rękojmi za wady
Liczba pkt
w kryterium cena
Liczba pkt
w kryterium termin wykonania robót
Liczba pkt
w kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady
Liczba pkt RAZEM
1
La Strada
Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 29/208
38-500 Sanok
209 781,42 PLN
(z VAT 23%)
Termin wykonania robót: 31.08.2017
Okres gwarancji i rękojmi za wady: 5 lat
-
-
-
Oferta odrzucona
2
Zakład Produkcyjno Usługowo – Handlowy
Józef Duduś
Bukowsko 234
38-505 Bukowsko
125 273,78
PLN
(z VAT 23%)
Termin wykonania robót: 17.08.2017r.
Okres gwarancji i rękojmi za wady: 6 lat
60,00
PKT
20,00
PKT
20,00
PKT
100,00
PKT
3
Zakład Usługowo – Handlowy DROGBUD Krzysztof Filip
36-231 Golcowa 89
160 823,48
PLN
Termin wykonania robót: 17.08.2017r.
Okres gwarancji i rękojmi za wady: 6 lat
46,74
PKT
20,00
PKT
20,00
PKT
86,74
PKT
4
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
Niebocko 111
36-207 Grabownica Starzeńska
141 856,06
PLN
Termin wykonania robót: 17.08.2017r.
Okres gwarancji i rękojmi za wady: 6 lat
52,99
PKT
20,00
PKT
20,00
PKT
92,99
PKT
Zamawiający informuje, ze w trakcie postępowania odrzucił ofertę Firmy La Strada Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 29/20838-500 Sanok, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – Wykonawca nie dołączył do oferty prawidłowo wypełnionego kosztorysu ofertowego – zgodnie z pkt 10.12c) i 12.4 Instrukcji dla wykonawców (Rozdział I SIWZ).
W związku z niewypełnieniem poz. 14 kosztorysu ofertowego „Rury pe o średnicy 50cm (brak ceny jednostkowej oraz brak wartości netto) Zamawiający zwrócił się o wyjaśnienie czy Wykonawca w cenie oferty uwzględnił w/w pozycję.
Wykonawca wyjaśnił, że pozycja ta została nie została ujęta w kosztorysie w ogólnej sumie z powodu omyłki pisarskiej.
Sposób obliczenia ceny został określony w pkt 12 Instrukcji dla wykonawców (rozdział I SIWZ):
12.2Ceny jednostkowe należy wypełnić wg załączonego do oferty Kosztorysu ofertowego - Rozdział III SIWZ. Kosztorys ofertowy należy wypełnić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyjmuje się matematyczną zasadę zaokrąglania trzeciej liczby po przecinku. Wartość całości zadania należy obliczyć jako sumę wartości poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego.
12.4.Wartość poszczególnych pozycji należy obliczyć jako iloczyn ceny jednostkowej i ilości jednostek.
Z wyjaśnień Wykonawcy wynika, że poz. 14 nie została uwzględniona w cenie oferty, a uzupełnienie brakującej pozycji na obecnym etapie postępowania stanowiłoby niedopuszczalną zmianę treści oferty.
W związku z powyższym Zmawiający uznał, że Wykonawca w cenie oferty nie uwzględnił całego zakresu zamówienia, a tym samym oferta jest niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i polega odrzuceniu.
Rzeszów, dnia 25.04.2017.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
pn. Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika w m. Zabłotce w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 886 Domaradz – Sanok w km 28+875-29+010Dolne – Ustrzyki Górne w km 16+059
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WRI/3/2017
Numer BZP /DUUE: 62691-2017 z dnia 10-04-2017r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 150 000,00 PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa (brutto)
Termin wykonania zamówienia
Okres gwarancji i rękojmi za wady
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
La Strada Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza 29/208
38-500 Sanok
209 781,42 PLN
31.08.2017r.
5 lat
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
Zakład Produkcyjny Usługowo – Handlowy Józef Duduś
Bukowsko 234
38-505 Bukowsko
125 273,78 PLN
17.08.2017r.
6 lat
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
Zakład Usługowo – Handlowy DROGBUD Krzysztof Filip
36-231 Golcowa 89
160 823,48 PLN
17.08.2017r.
6 lat
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
4.
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
Niebocko 111
36-207 Grabownica Starzeńska
141 856,06 PLN
17.08.2017r.
6 lat
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08