STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

Rzeszów, 21.07.2017 r.

PZDW/WZP/243/WD/36/2017

           

                                                                        

                                                          

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Stalowa Wola – 5 zadań, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przekazanego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 06.04.2017r., opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2017/S 071-135957 oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r., jako najkorzystniejsze na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ zostały wybrane następujące oferty:

 

Zadanie nr VII.1

Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola

Cena oferty: 19 274,22 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy dwieście siedemdziesiąt cztery złote 22/100) wraz z podatkiem VAT 8%

 

Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr VII.1

 

1.      Nazwa i adres Wykonawcy: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola

-        Cena brutto: 19 274,22 PLN – Liczba punktów 60

-        Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach: 1 godz. – Liczba punktów 40

-        Łączna ilość punktów: 100 pkt

 

Zadanie nr VII.4

F.H.U. TOP-MAREK Marek Bis, ul. Wolności 153, 37-403 Pysznica

Cena oferty: 54 432,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące czterysta trzydzieści dwa złote 00/100) wraz z podatkiem VAT 8%

 

Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr VII.4

 

  1. Nazwa i adres Wykonawcy: F.H.U. TOP-MAREK Marek Bis, ul. Wolności 153, 37-403 Pysznica

 

 

-        Cena brutto: 54 432,00 PLN – Liczba punktów 60

-        Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach: 1 godz. – Liczba punktów 40

-        Łączna ilość punktów: 100 pkt

 

 

Zadanie nr VII.5

F.H.U. TOP-MAREK Marek Bis, ul. Wolności 153, 37-403 Pysznica

Cena oferty: 79 833,60 PLN (słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemset trzydzieści trzy złote 60/100) wraz z podatkiem VAT 8%

 

Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr VII.5

 

  1. Nazwa i adres Wykonawcy: F.H.U. TOP-MAREK Marek Bis, ul. Wolności 153, 37-403 Pysznica

-        Cena brutto: 79 833,60 PLN – Liczba punktów 42,48

-        Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach: 1 godz. – Liczba punktów 40

-        Łączna ilość punktów: 82,48 pkt

 

  1. Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROFI-BUD Dariusz Perłowski, Stale 138, 39-403 Tarnobrzeg

-        Cena brutto: 56 527,20 PLN – Liczba punktów 60

-        Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach: 2 godz. – Liczba punktów 0

-        Łączna ilość punktów: 60 pkt

 

Zgodnie z art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROFI-BUD Dariusz Perłowski, Stale 138, 39-403 Tarnobrzeg, zawierała oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny. W konsekwencji poprawek dokonanych w Formularzu cenowym na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 w/w ustawy, cena oferty uległa zmianie z kwoty 57 175,20 PLN (z VAT 8 %) na kwotę 56 527,20 PLN (z VAT 8 %).

 

 

Umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną zawarte po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem art. 183 ustawy Pzp.

 


Rzeszów, 18.07.2017 r.

PZDW/WZP/243/WD/36/2017

           

                                                                        

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Stalowa Wola – Zadanie nr VII.2 i Zadanie nr VII.3, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, przekazanego Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej w dniu 06.04.2017r., opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2017/S 071-135957 oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, w dniu 11.04.2017r.:

 

Zadanie nr VII.2

Postępowanie na Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Stalowa Wola -  Zadanie nr VII.2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

 

Zadanie nr VII.3

Postępowanie na Zimowe utrzymanie chodników w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Stalowa Wola -  Zadanie nr VII.3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

Do postępowania na zadanie nr VII.3 wpłynęły następujące oferty:

  1. Nazwa i adres Wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lipnik 1, 37-410 Ulanów

-        Cena brutto: 21 712,32 PLN

-        Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach: 2 godz.

 

  1. Nazwa i adres Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Anna Płeszka, ul. Sandomierska 20aB/9, 37-400 Nisko

-        Cena brutto: 45 360,00 PLN

-        Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach: 1 godz.

 

 Oferta Wykonawcy Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lipnik 1, 37-410 Ulanów, została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych – Wykonawca nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert.

 

Zgodnie z pkt 9.1 Instrukcji dla wykonawców (Rozdział I SIWZ) Zamawiający żądał wniesienia wadium w kwocie 258,00 PLN.

Wykonawca nie wpłacił w/w kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego ani nie załączył do oferty żadnego innego dokumentu wadium tj. gwarancji czy poręczenia.

 

Wykonawca Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Anna Płeszka, ul. Sandomierska 20aB/9, 37-400 Nisko, zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 45 360,00 PLN brutto.

Na sfinansowanie przedmiotowego zadania Zamawiający przeznaczył kwotę 27 820,00 PLN (brutto).

W obecnej sytuacji Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.


Informacja o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp dotycząca przetargu na

,,Zimowe utrzymanie chodników w sezonie: 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych  przez – RDW Stalowa Wola - 5 zadań”

 

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/36/2017

Numer BZP /DUUE:  2017/S 071 135957 z dnia 05-05-2017r.

 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: łącznie na wszystkie zadania w ramach RDW kwotę: 269 572,00 PLN brutto z czego na:

 

Zadanie nr VII.I

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia – zadanie Nr VII.1 kwotę: 41864,80 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

L.p.

Firmy oraz adresy wykonawców,

 którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY Spółka z o.o. 37-450 Stalowa Wola, ul. Komunalna 1

19 274,22

Do 30.04.2020r.

 1 godz.

Do 30dni od daty przedłożenia faktury

 

Zadanie Nr VII.2

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie  zamówienia – zadanie Nr  VII.2   kwotę:   60480,00  PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Brak oferty

 

Zadanie Nr VII.3

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie  zamówienia – zadanie Nr  VII.3   kwotę:   27 820,80  PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

L.p.

Firmy oraz adresy wykonawców,

 którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte w ofertach

1

ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH Sp. z o.o. 37-410 Ulanów , ul. Lipnik 1

21 712,32

Do 30.04.2020r.

2 godz.

Do 30dni od daty przedłożenia faktury

2.

PRZEDSIEBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Anna Płeszka 37-400 Nisko ul. Sandomierska 20aB/9

45 360,00

Do 30.04.2020r.

1 godz.

Do 30dni od daty przedłożenia faktury

 

Zadanie Nr VII.4

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie  zamówienia – zadanie Nr  VII.4   kwotę:   55 944,00  PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

L.p.

Firmy oraz adresy wykonawców,

 którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

F.H.U. TOP-MAREK MAREK  BIS ul. Wolności 153, 37-403 Pysznica

54 432,00

Do 30.04.2020r

1godz.

Do 30 dni od daty przedłożenia faktury

 

Zadanie Nr VII.5

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie  zamówienia – zadanie Nr  VII.5   kwotę:   83 462,40  PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

L.p.

Firmy oraz adresy wykonawców,

 którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

F.H.U. TOP-MAREK MAREK  BIS ul. Wolności 153, 37-403 Pysznica

79 833,60

Do 30.04.2020r.

 1 godz.

Do 30 dni od daty przedłożenia faktury

2.

PRZEDSIEBIORSTWO WIELOBRANŻOWE PROFI-BUD Dariusz Perłowski  Stale 138, 39-403 Tarnobrzeg

57 175,20

Do 30.04.2020r.

2 godz.

Do 30 dni od daty przedłożenia faktury

 

 

 

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08