STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

Rzeszów, 26.05.2017 r.

PZDW/WZP/243/WDT/10/2017                                                                    

 

Dotyczy: Wyboru najkorzystniejszej oferty w postepowaniu pn. Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 884 Przemyśl – Dubiecko – Bachórz – Domaradz polegająca na budowie mostu na potoku Rzeka (Cygański) w km 36+150 wraz z dojazdami i przebudowie/budowie niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych w m. Bachórzec”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 04.05.2017 r. pod numerem 500614-N-2017 oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w  Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.

 

Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie - informuje, że po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę Wykonawcy:

 

MOSTEK PATRYCJUSZ MOSTEK, UL. DUKIELSKA 13/16a, 35-505 RZESZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Oferta została zaakceptowana za cenę 89 704,00 PLN brutto

(słownie: osiemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset cztery złote, zero groszy).

 

Termin realizacji zamówienia: zgodnie z Wariantem 2

 

a. Przedłożenie Zamawiającemu kompletnej uzgodnionej dokumentacji projektu budowlanego wraz z wnioskiem i kompletem materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 31.10.2017r.

b. Wykonanie całości zamówienia tj. przedłożenie Zamawiającemu pozostałej uzgodnionej i kompletnej dokumentacji projektowej i innej zgodnie z TOP oraz zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 15.12.2017r.

c. Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności: 30.03.2018r..

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły 2 oferty:

 

Lp.

Oferty

Cena ofertowa

Termin realizacji zamówienia

Ilość pkt

1.

MOSTEK

PATRYCJUSZ MOSTEK

UL. DUKIELSKA 13/16a

35-505 RZESZÓW

89 704,00

WARIANT 2

a. Przedłożenie Zamawiającemu kompletnej uzgodnionej dokumentacji projektu budowlanego wraz z wnioskiem i kompletem materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 31.10.2017r.

b. Wykonanie całości zamówienia tj. przedłożenie Zamawiającemu pozostałej uzgodnionej i kompletnej dokumentacji projektowej i innej zgodnie z TOP oraz zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 15.12.2017r.

c. Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności: 30.03.2018r.

100 pkt

60,00 pkt

 

40,00 pkt

2.

EKO PROJEKT S.C.

UL. HANDLOWA 4/5

35-103 RZESZÓW

113 283,00

WARIANT 2

a. Przedłożenie Zamawiającemu kompletnej uzgodnionej dokumentacji projektu budowlanego wraz z wnioskiem i kompletem materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 31.10.2017r.

b. Wykonanie całości zamówienia tj. przedłożenie Zamawiającemu pozostałej uzgodnionej i kompletnej dokumentacji projektowej i innej zgodnie z TOP oraz zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 15.12.2017r.

c. Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności: 30.03.2018r.

87,51 pkt

47,51 pkt

 

40 pkt

 

Umowa  z ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Rzeszów, dnia 17.05.2017 r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

 

Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 884 Przemyśl – Dubiecko – Bachórz – Domaradz polegająca na budowie mostu na potoku Rzeka (Cygański) w km 36+150 wraz z dojazdami i przebudowie/budowie niezbędnej infrastruktury technicznej, budowli i urządzeń budowlanych w m. Bachórzec”

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WDT/10/2017

Numer BZP /DUUE: 500614-N-2017 z dnia 04.05.2017 r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 90 000,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin realizacji zamówienia

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

MOSTEK PATRYCJUSZ MOSTEK

UL. DUKIELSKA 13/16a

35-505 RZESZÓW

89 704,00

 

WARIANT 2

a. Przedłożenie Zamawiającemu kompletnej uzgodnionej dokumentacji projektu budowlanego wraz z wnioskiem i kompletem materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 31.10.2017r.

b. Wykonanie całości zamówienia tj. przedłożenie Zamawiającemu pozostałej uzgodnionej i kompletnej dokumentacji projektowej i innej zgodnie z TOP oraz zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 15.12.2017r.

c. Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności: 30.03.2018r.

 

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

2.

EKO PROJEKT S.C.

UL. HANDLOWA 4/5

35-103 RZESZÓW

113 283,00

 

WARIANT 2

a. Przedłożenie Zamawiającemu kompletnej uzgodnionej dokumentacji projektu budowlanego wraz z wnioskiem i kompletem materiałów do wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 31.10.2017r.

b. Wykonanie całości zamówienia tj. przedłożenie Zamawiającemu pozostałej uzgodnionej i kompletnej dokumentacji projektowej i innej zgodnie z TOP oraz zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 15.12.2017r.

c. Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z rygorem natychmiastowej wykonalności: 30.03.2018r.

 

płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08