STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                  Rzeszów, 2017-06-06

PZDW-WZP-243/WM/21/2017                  

  

 

 

 

 

 

                                                                                Wg rozdzielnika

 

 

Dot: zawiadomienie o wyniku  przetargu.                               

 

 

 

 

                        Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Odnowienie powłoki malarskiej na balustradach mostowych  zlokalizowanych na obiektach w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Jasło”,  prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.05.2017r., pod numerem 503301-N-2017 na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów w dniu 08.05.2017r.,jako oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, została wybrana oferta firmy:

 

F.P.H.U. „DAREX”

Dariusz Koczyński

      Obsza 103

                                                    23-413 Obsza

 

 

Cena oferty brutto − 55 815,92 PLN

(słownie:  pięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset piętnaście złotych 92/100)

 

 

Umowa w sprawie w/w zamówienia może zostać zawarta w terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm) tj. nie wcześniej niż po upływie 5 dni
 od dnia przesłania faksem  lub  pocztą e-mail  niniejszego zawiadomienia.

 

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęło 3 oferty

Lp.

Nazwa firmy

 

Cena oferty brutto

 

Termin realizacji

Okres gwarancji
 i rękojmi

 

 

RAZEM

 

Liczba pkt

 

Liczba pkt

 

 

Liczba pkt

 

 

1.

Firma Budownictwa i Usług

Melioracji Wodnych „WODNIK”

Bączal Górny 2

38-242 Skołyszyn

 

65 199,84 PLN

 

 

do 10 tygodni

od dnia zawarcia

 umowy

 

 

4 lata

 

 

 

91,36 PKT

 

51,36 pkt

 

20,00 pkt

 

20,00pkt

 

2.

Przedsiębiorstwo Handlowo

-Usługowe „Przyjazny Duch”

Adam Kasper

37-204 Tryńcza, Gorzyce 277

 

57 937,92  PLN

 

 

do 10 tygodni

od dnia

zawarcia umowy

 

 

4 lata

 

 

 

97,80 PKT

57,80 pkt

 

20,00 pkt

 

20,00pkt

 

3.

Usługi Wysokościowe K2

Dawid Musiał

Sieklówka 104

38-214 Bieździedza

 

 

65 170,32 PLN

 

do 10 tygodni

od dnia zawarcia umowy

 

 

 

4 lata

 

 

91,39 PKT

 

51,39 pkt

 

 20,00 pkt

 

20,00pkt

 

4.

F.P.H.U. „DAREX”

Dariusz Koczyński

Obsza 103

23-413 Obsza

55 815,92 PLN

 

do 10 tygodni

od dnia zawarcia umowy

 

 

 

 

4 lata

 

 

 

100,00 PKT

 

60,00 pkt

 

20,00 pkt

 

20,00pkt

 

 

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych  (t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164)  poprawił oczywiste  omyłki rachunkowe  w ofercie złożonej do przedmiotowego postępowania  przez Wykonawcę: F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, Obsza 103, 23-413 Obsza.  Cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała w wysokości 62 568,62 PLN brutto, natomiast cena poprawiona przez  Zamawiającego  wynosi 55 815,92  PLN brutto.

 

 

 

 

 

 

 


 

Rzeszów, dnia 24.05.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

 

Odnowienie powłoki malarskiej balustradach mostowych  zlokalizowanych na obiektach
w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Jasło

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WM/21/2017r.

Numer BZP /DUUE  Nr 503301-2017   z dnia 2017-05-08.

 

 

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 72 006,03  PLN brutto

 

 

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

l.p.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin realizacji:
 

Okres gwarancji
i rękojmi

Warunki płatności zawarte
 w ofertach

1.

 

Firma Budownictwa i Usług

Melioracji Wodnych

„WODNIK”

Bączal Górny 2

38-242 Skołyszyn

 

65 199,84  PLN

do 10 tygodni
 od dnia zawarcia umowy

 

 

 

 

4 lata

 

do 30 dni

od daty przedłożenia
faktury 
 z podpisanym protokołem odbioru

 

2.

 

 

Przedsiębiorstwo Handlowo
-Usługowe „Przyjazny Duch”

Adam Kasper

37-204 Tryńcza, Gorzyce 277

 

 

57 937,92  PLN

do 10 tygodni
 od dnia zawarcia umowy

 

 

 

 

 

4 lata

 

 

do 30 dni

od daty przedłożenia
faktury 
 z podpisanym protokołem odbioru

 

 

3.

 

Usługi Wysokościowe K2

Dawid Musiał

Sieklówka 104

38-214 Bieździedza

 

65 170,32 PLN

do 10 tygodni
 od dnia zawarcia umowy

 

 

 

4 lata

 

 

do 30 dni

od daty przedłożenia
faktury 
 z podpisanym protokołem odbioru

 

 

4.

 

F.HP.H.U. „DAREX”

Dariusz Koczyński

23-413 Obsza, Obsza 103

62 568,62 PLN

do 10 tygodni
 od dnia zawarcia umowy

 

 

 

4 lata

 

 

do 30 dni

od daty przedłożenia
faktury 
 z podpisanym protokołem odbioru

 

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem  oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że  powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji  w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08