Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Odnowienie powłoki malarskiej na balustradach mostowychzlokalizowanych na obiektach w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Jasło”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.05.2017r., pod numerem 503301-N-2017 na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów w dniu 08.05.2017r.,jako oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, została wybrana oferta firmy:
F.P.H.U. „DAREX”
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
Cena oferty brutto − 55 815,92 PLN
(słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy osiemset piętnaście złotych 92/100)
Umowa w sprawie w/w zamówienia może zostać zawarta w terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm) tj. nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia przesłania faksemlubpocztą e-mailniniejszego zawiadomienia.
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęło 3 oferty
Lp.
Nazwa firmy
Cena oferty brutto
Termin realizacji
Okres gwarancji i rękojmi
RAZEM
Liczba pkt
Liczba pkt
Liczba pkt
1.
Firma Budownictwa i Usług
Melioracji Wodnych „WODNIK”
Bączal Górny 2
38-242 Skołyszyn
65 199,84 PLN
do 10 tygodni
od dnia zawarcia
umowy
4 lata
91,36 PKT
51,36 pkt
20,00 pkt
20,00pkt
2.
Przedsiębiorstwo Handlowo
-Usługowe „Przyjazny Duch”
Adam Kasper
37-204 Tryńcza, Gorzyce 277
57 937,92 PLN
do 10 tygodni
od dnia
zawarcia umowy
4 lata
97,80 PKT
57,80 pkt
20,00 pkt
20,00pkt
3.
Usługi Wysokościowe K2
Dawid Musiał
Sieklówka 104
38-214 Bieździedza
65 170,32 PLN
do 10 tygodni
od dnia zawarcia umowy
4 lata
91,39 PKT
51,39 pkt
20,00 pkt
20,00pkt
4.
F.P.H.U. „DAREX”
Dariusz Koczyński
Obsza 103
23-413 Obsza
55 815,92 PLN
do 10 tygodni
od dnia zawarcia umowy
4 lata
100,00 PKT
60,00 pkt
20,00 pkt
20,00pkt
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych(t.j. Dz. U. z 2015 poz. 2164)poprawił oczywisteomyłki rachunkowew ofercie złożonej do przedmiotowego postępowaniaprzez Wykonawcę: F.P.H.U. „DAREX” Dariusz Koczyński, Obsza 103, 23-413 Obsza.Cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała w wysokości 62 568,62 PLN brutto, natomiast cena poprawiona przezZamawiającegowynosi 55 815,92 PLN brutto.
Rzeszów, dnia 24.05.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
Odnowienie powłoki malarskiej balustradach mostowychzlokalizowanych na obiektach w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Jasło
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WM/21/2017r.
Numer BZP /DUUENr 503301-2017 z dnia 2017-05-08.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 72 006,03 PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
l.p.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa (brutto)
Termin realizacji:
Okres gwarancji i rękojmi
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
Firma Budownictwa i Usług
Melioracji Wodnych
„WODNIK”
Bączal Górny 2
38-242 Skołyszyn
65 199,84PLN
do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy
4 lata
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
Usługi Wysokościowe K2
Dawid Musiał
Sieklówka 104
38-214 Bieździedza
65 170,32 PLN
do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy
4 lata
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
4.
F.HP.H.U. „DAREX”
Dariusz Koczyński
23-413 Obsza, Obsza 103
62 568,62 PLN
do 10 tygodni od dnia zawarcia umowy
4 lata
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.plw zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08