STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

Rzeszów, 2017-09-01

PZDW-WZP/243/WD/88-7/2017                                        

 

Dotyczy: informacji o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Lubaczów – II przetarg (2 zadania) – Zadanie III.7, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Dzienniku  Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 08.07.2017r. pod Nr 2017/S 129-263714, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 08.07.2017r., jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:

 

Zadanie III.7

Podstawienie nośnika o ładowności > 10t – do piaskarki

i pługa jednostronnego – w dyspozycji wykonawcy

Obszar usługi Lubaczów – Horyniec

 

 

Firma AS-POL Antoni Osiewicz

ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c, 37-600 Lubaczów

Cena oferty wraz z podatkiem VAT 8%: 81 000,00 PLN

(słownie: osiemdziesiąt jeden tysięcy złotych 00/100)

 

 

 

Zestawienie ofert złożonych do Zadania Nr III.7

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty/czas reakcji/doświadczenie

Liczba pkt w kryterium cena

Liczba pkt w kryterium czas reakcji

Liczba pkt w kryterium doświadczenie

Liczba pkt RAZEM

1

Firma AS-POL Antoni Osiewicz

Ul. Płk. Stanisława Dąbka 2c, 37-600 Lubaczów

 

81 000,00 PLN

z VAT 8%

 

60,00 pkt.

20,00 pkt.

20,00 pkt.

100,00 pkt.

w ciągu 30 min.

 

pow. 300 r/h

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 180 ust. 1 PZP Wykonawcom przysługuje odwołanie od czynności Zamawiającego do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.  Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Rzeszów, 01.09.2017r.

PZDW-WZP-243/WD/88-9/2017

 

 

 

                                                                      

                                                                      

Dotyczy: unieważnienia postępowania.

 

 

            Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
– informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Lubaczów – II przetarg (2 zadania) – Zadanie III.9, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Dzienniku  Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 08.07.2017r. pod Nr 2017/S 129-263714, na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów, w dniu 08.07.2017r., zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

 

 

 

 

 

 

 

Rzeszów, 17.08.2017r.

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

pn.

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie 2017/2018, 2018/2019, 2019/2020 na terenie województwa podkarpackiego – RDW Lubaczów –2 zadania – II przetarg

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WD/88/2017

Numer BZP /DUUE: 2017/S 129-263714 z dnia 08.07.2017 r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

Zadanie Nr III.7

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 89 823,60 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

 

Doświadczenie kierowcy operatora

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

FIRMA „AS-POL”

Antoni Osiewicz

ul. Płk. Stanisława Dąbka 2 c

37-600 Lubaczów

81 000,00

PLN

do 30.04.2020 r.

w ciągu 30 minut

200-300 roboczo/godzin

płatność

do 30 dni

od daty przyjęcia faktury

Zadanie Nr III.9

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 77 220,00 PLN

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
brutto

Termin wykonania zamówienia

Czas reakcji w uzasadnionych przypadkach

 

Doświadczenie kierowcy operatora

Warunki płatności zawarte

w ofertach

1.

brak ofert

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08