STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

 

 

                                                                                         Rzeszów, 2017-09-12

PZDW-WZP-243/WD/49/2017                    

  

 

 

 

                                                                                    wg rozdzielnika

 

Dot:  zawiadomienie o wyniku  przetargu.                               

 

 

 

 

                        Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik – Szklary w m. Giedlarowa – Biedaczów – III przetarg ”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.08.2017r. pod numerem  562724-N-2017 na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a,35- 105 Rzeszów w dniu 03.08.2017r., jako najkorzystniejsza oferta na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, została wybrana oferta:

                                                                                     Przedsiębiorstwa Handlowo

                                                                                  -Usługowego Andrzej Cużytek

                                                                                          ul. Starosanowa 6

                                                                                          37-500 Jarosław

                                                                           

 

 

Cena oferty brutto – 121 416,57 PLN (słownie:  sto dwadzieścia jeden tysięcy czterysta szesnaście złotych 57/100)

 

 

 

 

Umowa w sprawie w/w zamówienia może zostać zawarta w terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm) tj. nie wcześniej niż po upływie 5 dni
od dnia przesłania faksem  lub  pocztą e-mail  niniejszego zawiadomienia.

 

 

Informujemy, że do  przedmiotowego  postępowania wpłynęły  3 oferty

Lp.

Nazwa firmy

 

Cena oferty brutto

 

Termin realizacji

Okres gwarancji
i rękojmi

 

 

RAZEM

Liczba pkt

 

Liczba pkt

 

 

Liczba pkt

1.

 

Firma Handlowo
-Usługowa  „KRIS”

Krzysztof Bujar

Cieszacin Wielki 190

37-500 Jarosław

 

 

123 362,85 PLN

 

 

 do 23.11.2017r.

 

4 lata

 

 

99,05 PKT

59,05 pkt

 

 

20,00 pkt

 

 

20,00 pkt

2.

 

BRUK-DAR

Dariusz Skawiński

Breń Osuchowski 91

39-304 Czermin

 

 

 

 221 999,99 PLN

 

 

 

 

do 23.11.2017r.

 

 

4 lata

 

 

72,82 PKT

32,82 pkt

 

   20,00 pkt

 

 

20,00 pkt

3

 

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe

Andrzej Cużytek

ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

121 416,57  PLN

 

 

do 23.11.2017r.

 

 

4 lata

 

 

 

100,00 PKT

60,00 pkt

 

     20,00 pkt

 

20,00 pkt

 

 

Ponadto Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 15 dni, tj. do dnia 29.09.2017r. w w/w postępowaniu.

Wyrażenie zgody na przedłużenie terminu prosimy przesłać do dnia 14.09.2016r.faksem (nr 17 860 94 56)  lub  pocztą e-mail: biuro@pzdw.pl oraz niezwłocznie potwierdzić w formie
pisemnej.

Podstawa prawna: art. 85 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r  poz. 2164 t.j.ze zm.).

 

 


 

Rzeszów, dnia 18.08.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik – Szklary w m. Giedlarowa-Biedaczów – III przetarg

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/49/2017r.

Numer BZP /DUUE  nr 562724 – N – 2017 z dnia 2017-08-03.

 

 

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 125 000,00   PLN brutto

 

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

l.p.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin realizacji:
 

Okres gwarancji
i rękojmi

Warunki płatności zawarte
 w ofertach

1.

 

Firma Handlowo-Usługowa

„KRIS” Krzysztof Bujar

Cieszacin Wielki 190

37-500 Jarosław

123 362,85  PLN

do 23.11.2017r.

 

 

 

4 lata

 

do 30 dni

od daty przedłożenia
faktury 
 z podpisanym protokołem odbioru

 

2.

„BRUK – DAR”

 Dariusz Skawiński

Breń Osuchowski 91

39-304 Czermin

221 999,99 PLN

do 23.11.2017r

 

 

4 lata

do 30 dni

od daty przedłożenia
faktury 
 z podpisanym protokołem odbioru

 

3.

Przedsiębiorstwo Handlowo –Usługowe Andrzej Cużytek

Ul. Starosanowa 6

37-500 Jarosław

 

121 416,57  PLN

do 23.11.2017r.

 

 

 

4 lata

do 30 dni

od daty przedłożenia
faktury 
 z podpisanym protokołem odbioru

 

 

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem  oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji  w postępowaniu o udzielenie zamówienia.  

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08