Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik – Szklary w m. Giedlarowa – Biedaczów – III przetarg ”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.08.2017r. pod numerem 562724-N-2017 na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a,35- 105 Rzeszów w dniu 03.08.2017r., jako najkorzystniejsza oferta na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, została wybrana oferta:
Przedsiębiorstwa Handlowo
-Usługowego Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
Cena oferty brutto – 121 416,57 PLN(słownie: sto dwadzieścia jeden tysięcy czterysta szesnaście złotych 57/100)
Umowa w sprawie w/w zamówienia może zostać zawarta w terminie określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm) tj. nie wcześniej niż po upływie 5 dni od dnia przesłania faksemlubpocztą e-mailniniejszego zawiadomienia.
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 3 oferty
Lp.
Nazwa firmy
Cena oferty brutto
Termin realizacji
Okres gwarancji i rękojmi
RAZEM
Liczba pkt
Liczba pkt
Liczba pkt
1.
Firma Handlowo -Usługowa„KRIS”
Krzysztof Bujar
Cieszacin Wielki 190
37-500 Jarosław
123 362,85 PLN
do 23.11.2017r.
4 lata
99,05 PKT
59,05 pkt
20,00 pkt
20,00 pkt
2.
BRUK-DAR
Dariusz Skawiński
Breń Osuchowski 91
39-304 Czermin
221 999,99 PLN
do 23.11.2017r.
4 lata
72,82 PKT
32,82 pkt
20,00 pkt
20,00 pkt
3
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
121 416,57 PLN
do 23.11.2017r.
4 lata
100,00 PKT
60,00 pkt
20,00 pkt
20,00 pkt
Ponadto Zamawiający zwraca się o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o 15 dni, tj. do dnia 29.09.2017r. w w/w postępowaniu.
Wyrażenie zgody na przedłużenie terminu prosimy przesłać do dnia 14.09.2016r.faksem (nr 17 860 94 56)lubpocztą e-mail: biuro@pzdw.pl oraz niezwłocznie potwierdzić w formie pisemnej.
Podstawa prawna: art. 85 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015rpoz. 2164 t.j.ze zm.).
Rzeszów, dnia 18.08.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 877 Naklik – Szklary w m. Giedlarowa-Biedaczów – III przetarg
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/49/2017r.
Numer BZP /DUUEnr 562724 – N – 2017 z dnia 2017-08-03.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje: Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 125 000,00PLN brutto
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
l.p.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa (brutto)
Termin realizacji:
Okres gwarancji i rękojmi
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
Firma Handlowo-Usługowa
„KRIS” Krzysztof Bujar
Cieszacin Wielki 190
37-500 Jarosław
123 362,85PLN
do 23.11.2017r.
4 lata
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
„BRUK – DAR”
Dariusz Skawiński
Breń Osuchowski 91
39-304 Czermin
221 999,99 PLN
do 23.11.2017r
4 lata
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
Przedsiębiorstwo Handlowo –Usługowe Andrzej Cużytek
Ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
121 416,57PLN
do 23.11.2017r.
4 lata
do 30 dni
od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.plw zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08