Dotyczy: Sprostowania oczywistych omyłek dotyczących rozstrzygnięcia przetargu.
Dotyczy postępowania pn. Czyszczenie nawierzchni ulic i urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2018 - 2020 (8 zadań),prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Nr 2017/S 166-341762 w dniu 31.08.2017r. oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.
Zamawiający zamieszcza sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich, dotyczących rozstrzygnięcia przetargu z dnia 31.10.2017r.
Niniejsze sprostowanie nie ma wpływu na rozstrzygnięcie postępowania, bowiem wartości procentowe przyznane poszczególnym ofertom (zarówno w tym kryterium, jak i w łącznej ocenie) pozostają bez zmiany.
Tym samym Zamawiający podtrzymuje wybór dotychczasowych Wykonawców i publikuje poprawioną – pełną treść rozstrzygnięcia niniejszego postępowania.
ZADANIE 1 – RDW JAROSŁAW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 407 550,93 PLN brutto (słownie: czterysta siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt trzy grosze).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 3 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USLUGOWE ANDRZEJ CUŻYTEK
UL. STAROSANOWA 6
37-500 JAROSŁAW
407 550,93
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JAROSŁAWIU SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSKA 15
37-500 JAROSŁAW
421 777,93
do 12 godzin
97,98 pkt
57,98 pkt
40 pkt
3.
F.H.U. SAN-SPEED
MAGDALENA POGORZELEC
NEHRYBKA 144
37-733 NEHRYBKA
618 526,80
do 12 godzin
79,53 pkt
39,53 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
ZADANIE 2 – RDW JASŁO
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Produkcja Handel Usługi EKOMAX, ul. Hankówka 28, 38-200 Jasło, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 258 941,18 PLN brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset czterdzieści jeden złotych, osiemnaście groszy).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX
UL. HANKÓWKA 28
38-200 JASŁO
258 941,18
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE
KAROL WESOŁOWSKI
NIEPLA 135
38-203 SZEBNIE
328 852,58
do 12 godzin
87,24 pkt
47,24 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 328 767,74 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy siedemset sześćdziesiąt siedem złotych, siedemdziesiąt cztery grosze).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 328 852,58 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy osiemset pięćdziesiąt dwa złote, pięćdziesiąt osiem groszy).
ZADANIE 3 – RDW LUBACZÓW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Antoni Osiewicz AS-POL ul. Płk. Dąbka 2C, 37-600 Lubaczów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 324 034,44 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia cztery tysiące trzydzieści cztery złote, czterdzieści cztery grosze).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
ANTONI OSIEWICZ AS-POL
UL. PŁK. DĄBKA 2C
37-600 LUBACZÓW
324 034,44
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
ZADANIE 4 – RDW ŁAŃCUT
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś, Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 352 730,79 PLN brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści złotych, siedemdziesiąt dziewięć groszy).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 3 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
ZAKŁAD BUDOWY DRÓG I TRANSPORTU
STANISŁAW BABIŚ
WIERZAWICE 850
37-300 LEŻAJSK
352 730,79
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY
SP. Z O.O. W LEŻAJSKU
UL. ŻWIRKI I WIGURY 3
37-300 LEŻAJSK
363 570,95
do 12 godzin
98,21 pkt
58,21 pkt
40 pkt
3.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ
OS. MATEJKI 12/19
39-200 DĘBICA
444 520,57
do 12 godzin
87,61 pkt
47,61 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W LEŻAJSKU, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 363 570,94 PLN brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt cztery grosze).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 363 570,95 PLN brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt pięć groszy).
ZADANIE 5 – RDW MIELEC
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz, os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 346 763,20 PLN brutto (słownie:trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dwadzieścia groszy).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ
OS. MATEJKI 12/19
39-200 DĘBICA
346 763,20
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ, , odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 346 763,19 PLN brutto (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dziewiętnaście groszy).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 346 763,20 PLN brutto (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dwadzieścia groszy).
ZADANIE 6 – RDW RYMANÓW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Usługi Sprzętowo-Transportowe Karol Wesołowski, Niepla 135, 38-203 Szebnie, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 330 217,41 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści jeden groszy).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE
KAROL WESOŁOWSKI
NIEPLA 135
38-203 SZEBNIE
330 217,41
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX
UL. HANKÓWKA 28
38-200 JASŁO
388 893,96
do 12 godzin
90,95 pkt
50,95 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 330 217,40 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści groszy).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 330 217,41 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści jeden groszy).
ZADANIE 7 – RDW STALOWA WOLA
Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ww. Zadanie (RDW STALOWA WOLA)zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt4 ustawy zdnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579) Cena oferta wykonawcy: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 683 304,33 PLN brutto (słownie: sześćset osiemdziesiąt trzy tysiące trzysta cztery złote, trzydzieści trzy grosze).
W związku z tym, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia - postępowanie na ww. Zadaniu zostało unieważnione.
Uzasadnienie
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich jest jednostką budżetową, finansowaną przez Samorząd Województwa Podkarpackiego jako jednostka wykonująca zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg na podstawie ustawy o drogach.
Zamawiający działa między innymi na podstawie i w ramach Statutu, ustawy osamorządzie województwa i ustawy o finansach publicznych.
Zgodnie z § 3 Statutu PZDW kierowanie koordynowanie i kontrolowanie działalności PZDW należy do Zarządu Województwa Podkarpackiego.
Zamawiający z należytą starannością oszacował przedmiot zamówienia w dniu 03.08.2017 r. i określił go dla Zadania nr 7 na wartość 632 689,20 zł netto i kwota ta nie była zmieniana podczas trwania postępowania przetargowego.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 683 304,33 zł PLN brutto. Kwota ta nie była zmieniana podczas trwania postępowania przetargowego.
Przepisy Ustawy PZP jednoznacznie określają zasady oszacowania przedmiotu zamówienia, natomiast nie wskazują w jaki sposób Zamawiający określa kwotę którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota ta zgodnie z zasadami uczciwej konkurencjii równego traktowania wykonawców nie była znana żadnemu z wykonawców przez jej upublicznieniem - bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.
Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 11.10.2017 r. Zgodnie z art. 86. ust. 3 ustawy PZP bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na Zadaniu nr 7 tj. 683 304,33zł brutto.
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
1.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W STALOWEJ WOLI
UL. KOMUNALNA 1
37-450 STALOWA WOLA
1 089 708,64
do 12 godzin
W związku z faktem, że kwota oferty najkorzystniejszej przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy możliwości jej zwiększenia do kwoty 1 089 708,64 PLN.
Każde postępowanie przetargowe jest traktowane przez Zamawiającego indywidualnie. W niektórych postępowaniach zamawiający podejmuje decyzję o zwiększeniu kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w niektórych zaś decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawieart. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp. Decyzje takie każdorazowo poprzedzone są analizą możliwości finansowych Zamawiającego określonych w budżecie województwa.
Zmiany w budżecie w zakresie przesunięcia środków oraz ewentualnego ich zwiększenia dokonywane są w sposób racjonalny i uzasadniony. Zamawiający nie posiada uprawnień do samodzielnego dokonania zmian w budżecie województwa. Taka zmiana poprzedzona jest uchwałami Zarządu Województwa i Sejmiku Województwa.
W przedmiotowym postępowaniu kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynika z ograniczeń finansowych w budżecie PZDW a jedyna złożona oferta przez Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli w wysokości 1 089 708,64 PLN przekraczała kwotę jaka została przydzielona na to zadanie o 406 404,31zł brutto tj. prawie o 60%.
Zamawiający jako podmiot finansów publicznych analizując możliwość zwiększenia kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wcelu wyboru najkorzystniejszej oferty kieruje się również zasadami określonymi w art. 44 ustawy o finansach publicznych:
„ 3. Wydatki publiczne powinny być dokonywane:
1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad:
a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów,
b) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów;
2) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań;
3) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań.”
Zamawiającyw chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwotyna zadanie pn.:Czyszczenie nawierzchni ulic i urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2018 - 2020 (8 zadań) - ZADANIE NR 7 RDW STALOWA WOLA.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. art.93 ust.1 pkt.4 ustawy PZP. Spełnione zostały obie przesłanki w nim określone, tj.
- cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę która zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( o czym wyżej) oraz
- Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
ZADANIE 8 – RDW USTRZYKI DOLNE
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
USŁUGI TRANSPORTU CIĘŻAROWEGO ANDRZEJ ADAMCZYK, UL. GOMBROWICZA 25/27, 38-700 USTRZYKI DOLNE, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 276 149,25 PLN brutto (słownie: dwieście siedemdziesiąt sześć tysięcy sto czterdzieści dziewięć złotych, dwadzieścia pięć groszy).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 3 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
USŁUGI TRANSPORTU CIĘŻAROWEGO
ANDRZEJ ADAMCZYK
UL. GOMBROWICZA 25/27
38-700 USTRZYKI DOLNE
276 149,25
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX
UL. HANKÓWKA 28
38-200 JASŁO
302 309,34
do 12 godzin
94,81 pkt
54,81 pkt
40 pkt
3.
USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE
KAROL WESOŁOWSKI
NIEPLA 135
38-203 SZEBNIE
528 270,42
do 12 godzin
71,36 pkt
31,36 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 528 270,43 PLN brutto (słownie: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych, czterdzieści trzy grosze).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 528 270,42 PLN brutto (słownie: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych, czterdzieści dwa grosze).
Dotyczy postępowania pn. Czyszczenie nawierzchni ulic i urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2018 - 2020 (8 zadań),prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej Nr 2017/S 166-341762 w dniu 31.08.2017r. oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.
ZADANIE 1 – RDW JAROSŁAW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Andrzej Cużytek, ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 407 550,93 PLN brutto (słownie: czterysta siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt trzy grosze).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 3 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USLUGOWE ANDRZEJ CUŻYTEK
UL. STAROSANOWA 6
37-500 JAROSŁAW
407 550,93
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JAROSŁAWIU SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSKA 15
37-500 JAROSŁAW
421 777,93
do 12 godzin
97,98 pkt
57,98 pkt
40 pkt
3.
F.H.U. SAN-SPEED
MAGDALENA POGORZELEC
NEHRYBKA 144
37-733 NEHRYBKA
618 526,80
do 12 godzin
79,53 pkt
39,53 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
ZADANIE 2 – RDW JASŁO
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Produkcja Handel Usługi EKOMAX, ul. Hankówka 28, 38-200 Jasło, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 407 550,93 PLN brutto (słownie: czterysta siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt trzy grosze).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX
UL. HANKÓWKA 28
38-200 JASŁO
258 941,18
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE
KAROL WESOŁOWSKI
NIEPLA 135
38-203 SZEBNIE
328 852,58
do 12 godzin
87,24 pkt
47,24 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 328 767,74 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy siedemset sześćdziesiąt siedem złotych, siedemdziesiąt cztery grosze).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 328 852,58 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia osiem tysięcy osiemset pięćdziesiąt dwa złote, pięćdziesiąt osiem groszy).
ZADANIE 3 – RDW LUBACZÓW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Antoni Osiewicz AS-POL ul. Płk. Dąbka 2C, 37-600 Lubaczów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 324 034,44 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia cztery tysiące trzydzieści cztery złote, czterdzieści cztery grosze).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
ANTONI OSIEWICZ AS-POL
UL. PŁK. DĄBKA 2C
37-600 LUBACZÓW
324 034,44
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
ZADANIE 4 – RDW ŁAŃCUT
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś, Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 352 730,79 PLN brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści złotych, siedemdziesiąt dziewięć groszy).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 3 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
ZAKŁAD BUDOWY DRÓG I TRANSPORTU
STANISŁAW BABIŚ
WIERZAWICE 850
37-300 LEŻAJSK
352 730,79
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY
SP. Z O.O. W LEŻAJSKU
UL. ŻWIRKI I WIGURY 3
37-300 LEŻAJSK
363 570,95
do 12 godzin
98,21 pkt
58,21 pkt
40 pkt
3.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ
OS. MATEJKI 12/19
39-200 DĘBICA
444 520,57
do 12 godzin
87,61 pkt
47,61 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W LEŻAJSKU, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 363 570,94 PLN brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt cztery grosze).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 363 570,95 PLN brutto (słownie: trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt złotych, dziewięćdziesiąt pięć groszy).
ZADANIE 5 – RDW MIELEC
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Antoni Osiewicz AS-POL ul. Płk. Dąbka 2C, 37-600 Lubaczów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 324 034,44 PLN brutto (słownie: trzysta dwadzieścia cztery tysiące trzydzieści cztery złote, czterdzieści cztery grosze).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ
OS. MATEJKI 12/19
39-200 DĘBICA
346 763,20
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN TADEUSZ ZJADEWICZ, , odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 346 763,19 PLN brutto (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dziewiętnaście groszy).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 346 763,20 PLN brutto (słownie: trzysta czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt trzy złote, dwadzieścia groszy).
ZADANIE 6 – RDW RYMANÓW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Usługi Sprzętowo-Transportowe Karol Wesołowski, Niepla 135, 38-203 Szebnie, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 330 217,41 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści jeden groszy).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE
KAROL WESOŁOWSKI
NIEPLA 135
38-203 SZEBNIE
330 217,41
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX
UL. HANKÓWKA 28
38-200 JASŁO
388 893,96
do 12 godzin
90,95 pkt
50,95 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 330 217,40 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści groszy).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 330 217,41 PLN brutto (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy dwieście siedemnaście złotych, czterdzieści jeden groszy).
ZADANIE 7 – RDW STALOWA WOLA
Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na ww. Zadanie (RDW STALOWA WOLA)zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt4 ustawy zdnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579) Cena oferta wykonawcy: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli, ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 683 304,33 PLN brutto (słownie: sześćset osiemdziesiąt trzy tysiące trzysta cztery złote, trzydzieści trzy grosze).
W związku z tym, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia - postępowanie na ww. Zadaniu zostało unieważnione.
Uzasadnienie
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich jest jednostką budżetową, finansowaną przez Samorząd Województwa Podkarpackiego jako jednostka wykonująca zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg na podstawie ustawy o drogach.
Zamawiający działa między innymi na podstawie i w ramach Statutu, ustawy osamorządzie województwa i ustawy o finansach publicznych.
Zgodnie z § 3 Statutu PZDW kierowanie koordynowanie i kontrolowanie działalności PZDW należy do Zarządu Województwa Podkarpackiego.
Zamawiający z należytą starannością oszacował przedmiot zamówienia w dniu 03.08.2017 r. i określił go dla Zadania nr 7 na wartość 632 689,20 zł netto i kwota ta nie była zmieniana podczas trwania postępowania przetargowego.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 683 304,33 zł PLN brutto. Kwota ta nie była zmieniana podczas trwania postępowania przetargowego.
Przepisy Ustawy PZP jednoznacznie określają zasady oszacowania przedmiotu zamówienia, natomiast nie wskazują w jaki sposób Zamawiający określa kwotę którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota ta zgodnie z zasadami uczciwej konkurencjii równego traktowania wykonawców nie była znana żadnemu z wykonawców przez jej upublicznieniem - bezpośrednio przed otwarciem ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Przedmiotowe postępowanie zostało ogłoszone na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.
Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 11.10.2017 r. Zgodnie z art. 86. ust. 3 ustawy PZP bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na Zadaniu nr 7 tj. 683 304,33zł brutto.
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
1.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SP. Z O.O. W STALOWEJ WOLI
UL. KOMUNALNA 1
37-450 STALOWA WOLA
1 089 708,64
do 12 godzin
W związku z faktem, że kwota oferty najkorzystniejszej przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy możliwości jej zwiększenia do kwoty 1 089 708,64 PLN.
Każde postępowanie przetargowe jest traktowane przez Zamawiającego indywidualnie. W niektórych postępowaniach zamawiający podejmuje decyzję o zwiększeniu kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, w niektórych zaś decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawieart. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp. Decyzje takie każdorazowo poprzedzone są analizą możliwości finansowych Zamawiającego określonych w budżecie województwa.
Zmiany w budżecie w zakresie przesunięcia środków oraz ewentualnego ich zwiększenia dokonywane są w sposób racjonalny i uzasadniony. Zamawiający nie posiada uprawnień do samodzielnego dokonania zmian w budżecie województwa. Taka zmiana poprzedzona jest uchwałami Zarządu Województwa i Sejmiku Województwa.
W przedmiotowym postępowaniu kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynika z ograniczeń finansowych w budżecie PZDW a jedyna złożona oferta przez Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Stalowej Woli w wysokości 1 089 708,64 PLN przekraczała kwotę jaka została przydzielona na to zadanie o 406 404,31zł brutto tj. prawie o 60%.
Zamawiający jako podmiot finansów publicznych analizując możliwość zwiększenia kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wcelu wyboru najkorzystniejszej oferty kieruje się również zasadami określonymi w art. 44 ustawy o finansach publicznych:
„ 3. Wydatki publiczne powinny być dokonywane:
1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad:
a) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów,
b) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów;
2) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań;
3) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań.”
Zamawiającyw chwili obecnej nie ma możliwości zwiększenia kwotyna zadanie pn.:Czyszczenie nawierzchni ulic i urządzeń odwadniających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego w latach 2018 - 2020 (8 zadań) - ZADANIE NR 7 RDW STALOWA WOLA.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. art.93 ust.1 pkt.4 ustawy PZP. Spełnione zostały obie przesłanki w nim określone, tj.
- cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę która zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ( o czym wyżej) oraz
- Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, którą zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
ZADANIE 8 – RDW USTRZYKI DOLNE
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś, Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 352 730,79 PLN brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści złotych, siedemdziesiąt dziewięć groszy).
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia: DO 12 GODZIN
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 3 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Ilość pkt
1.
USŁUGI TRANSPORTU CIĘŻAROWEGO
ANDRZEJ ADAMCZYK
UL. GOMBROWICZA 25/27
38-700 USTRZYKI DOLNE
276 149,25
do 12 godzin
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX
UL. HANKÓWKA 28
38-200 JASŁO
302 309,34
do 12 godzin
94,81 pkt
54,81 pkt
40 pkt
3.
USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE
KAROL WESOŁOWSKI
NIEPLA 135
38-203 SZEBNIE
528 270,42
do 12 godzin
71,36 pkt
31,36 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 1 pkt 1 tj. nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579).
Ponadto Zamawiający informuje o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych w trybie art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieńPublicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).
Cena oferty firmy USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE KAROL WESOŁOWSKI, odczytana w dniu otwarcia ofert wynosiła 528 270,43 PLN brutto (słownie: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych, czterdzieści trzy grosze).Po poprawie omyłek rachunkowych cena wynosi 528 270,42 PLN brutto (słownie: pięćset dwadzieścia osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt złotych, czterdzieści dwa grosze).
ZADANIE Nr 8 – RDW USTRZYKI DOLNE – 283 162,80 PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
ZADANIE Nr 1 – RDW JAROSŁAW
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USLUGOWE ANDRZEJ CUŻYTEK
UL. STAROSANOWA 6
37-500 JAROSŁAW
407 550,93
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JAROSŁAWIU SP. Z O.O.
UL. PRZEMYSKA 15
37-500 JAROSŁAW
421 777,93
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
F.H.U. SAN-SPEED
MAGDALENA POGORZELEC
NEHRYBKA 144
37-733 NEHRYBKA
618 526,80
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
ZADANIE Nr 2 – RDW JASŁO
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX
UL. HANKÓWKA 28
38-200 JASŁO
258 941,18
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE
KAROL WESOŁOWSKI
NIEPLA 135
38-203 SZEBNIE
328 767,74
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
ZADANIE Nr 3 – RDW LUBACZÓW
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
ANTONI OSIEWICZ AS-POL
UL. PŁK. DĄBKA 2C
37-600 LUBACZÓW
324 034,44
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
ZADANIE Nr 4 – RDW ŁAŃCUT
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
ZAKŁAD BUDOWY DRÓG I TRANSPORTU
STANISŁAW BABIŚ
WIERZAWICE 850
37-300 LEŻAJSK
352 730,79
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY
SP. Z O.O. W LEŻAJSKU
UL. ŻWIRKI I WIGURY 3
37-300
363 570,94
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN
TADEUSZ ZJADEWICZ
OS. MATEJKI 12/19
39-200 DĘBICA
444 520,57
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
ZADANIE Nr 5 – RDW MIELEC
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE FACHMAN
TADEUSZ ZJADEWICZ
OS. MATEJKI 12/19
39-200 DĘBICA
346 763,19
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
ZADANIE Nr 6 – RDW RYMANÓW
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE
KAROL WESOŁOWSKI
NIEPLA 135
38-203 SZEBNIE
330 217,40
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX
UL. HANKÓWKA 28
38-200 JASŁO
388 893,96
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
ZADANIE Nr 7 – RDW STALOWA WOLA
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY
SP. Z O.O. W STALOWEJ WOLI
UL. KOMUNALNA 1
37-450 STALOWA WOLA
1 089 708,64
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
ZADANIE Nr 8 – RDW USTRZYKI DOLNE
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
czas przystąpienia do realizacji zamówienia
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
USŁUGI TRANSPORTU CIĘŻAROWEGO
ANDRZEJ ADAMCZYK
UL. GOMBROWICZA 25/27
38-700 USTRZYKI DOLNE
276 149,25
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
PRODUKCJA HANDEL USŁUGI EKOMAX
UL. HANKÓWKA 28
38-200 JASŁO
302 309,34
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
USŁUGI SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWE
KAROL WESOŁOWSKI
NIEPLA 135
38-203 SZEBNIE
528 270,43
DO 12 GODZIN
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.plw zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08