STRONA GŁÓWNA O FIRMIE KONTAKT LINKI POCZTA PRZEZ WWW    
 

MENU

  INFORMACJE
  WYDZIAŁY
  DOKUMENTY
  UTRUDNIENIA
  UTRUDNIENIA KRÓTKOTRWAŁE
  SIEĆ DROGOWA
  ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG
  KOMUNIKATY ZIMOWE
  ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  OGŁOSZENIA
  KANAŁY TECHNOLOGICZNE
  MAPY AKUSTYCZNE
  INWESTYCJE
  RACHUNKI BANKOWE
  STATYSTYKI
  OFERTY PRACY
 

AKTUALNOŚCI

2018-02-21      Przetarg
Opracowanie dokumentacji projektowej i innej, uzyskanie stosownych decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego...
więcej ... 
2018-02-02      Przetarg
„Budowę nowego odcinka drogi wojewódzkiej Nr 881 Sokołów Młp.- Łańcut-Kańczuga-Żurawica od km 16+660...
więcej ... 
2018-01-30      Przetarg
Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 890 Kuźmina – Krościenko na odcinku od km 21+800 do 22+474; Zadanie...
więcej ... 
2018-01-22      Przetarg
Budowa mostu na rzece Tanew w miejscowości Ulanów w km 8+540 w ramach zadania pn.: „Budowa DW nr...
więcej ... 
2018-01-18      Przetarg
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” w ramach inwestycji pn.: „Wykonanie w systemie...
więcej ... 
 

wyniki

 

Rzeszów, dnia 02.10.2017r.

 

Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu

 

Pn. Zakup wraz z dostawą materiałów do ustawiania zasłon przeciwśnieżnych – 2 zadania”

 

Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WD/145/2017

Numer BZP /DUUE: 591200-N-2017 z dnia 21.09.2017r.

Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:

 

Zadanie nr  1

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 14 760,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania roboty

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 

MESH sp. z o.o.

Rynek  1 

57 – 250 Złoty Stok  

9840,00 PLN brutto

 

 

31.10.2017r.

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

2.

NOVMAX Zbigniew Ciężkowski

ul. Sosnowa 8

05 – 300 Mińsk Mazowiecki

8678,88 PLN brutto

 

 

31.10.2017r.

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

Zadanie nr  2

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 36 900,00 PLN brutto

Do postępowania wpłynęły następujące oferty:

 

Lp.

Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie

Cena ofertowa
(brutto)

Termin wykonania roboty

Warunki płatności zawarte w ofertach

1.

 

ARTIS Piotr Parczała

ul. Biały  Słup 15A/1

22- 470 Zwierzyniec

28 044,00    PLN brutto

 

 

31.10.2017r.

Płatność do  30 dni od daty przedłożenia faktury  z  podpisanym protokołem odbioru.

 

UWAGA !

Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.

 

Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.

 

Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.

Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 

Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.pl  w zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.

 

 

 

\

 

                                                                                      Rzeszów, 2017-10-03 PZDW/WZP/243/WD/145/2017

                                                                                                                  wg. rozdzielnika  

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. „Zakup wraz z dostawą materiałów do ustawiania zasłon przeciwśnieżnych – 2 zadania”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.09.2017r. pod nr 591200-N- 2017 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a.

 

Zadanie nr 1 (dostawa siatki przeciwśnieżnej w ilości 1600mb)

 

Zamawiający po dokonaniu czynności sprawdzenia i oceny ofert dokonał wyboru oferty wykonawcy: NOVMAX Zbigniew Ciężkowski ul. Sosnowa 8, 05 – 300 Mińsk Mazowiecki jako oferty najkorzystniejszej na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji dostawy). Oferta została zaakceptowana za cenę 8678,88  PLN brutto  (słownie: osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt osiem złotych 88/100) termin realizacji  dostawy do dnia 31.10.2017r.  

 

 

Nr

Nazwa i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium „cena”

Liczba  pkt w  kryterium „termin realizacji dostaw ”

Liczba pkt RAZEM

1.

MESH sp. z o.o.
Rynek 1
57 – 250 Złoty Stok 

9840,00 PLN brutto

 

 

52,92 PKT

31.10.2017r.

 

 

 

40 PKT

92,92 PKT

2.

NOVMAX
Zbigniew Ciężkowski

ul. Sosnowa 8

05 – 300 Mińsk Mazowiecki

 

 

 

8678,88  PLN brutto

 

 

60 PKT

 

 

31.10.2017r.

 

 

40 PKT

100  PKT

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2 tj. nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty jeżeli zawiadomienie zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 t.j.z  późn.  zm.).

 

 

Zadanie nr 2 (dostawa 3000 szt. palików drewnianych  do ustawienia siatki  przeciwśnieżnej)

 

Zamawiający po dokonaniu czynności  sprawdzenia i oceny oferty zaakceptował  ofertę wykonawcy: ARTIS Piotr Parczała ul. Biały  Słup  15A/1,  22- 470 Zwierzyniec jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert (cena, termin realizacji  dostawy).

Oferta została zaakceptowana za cenę 28 044,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy czterdzieści cztery złote 00/100) termin realizacji dostawy  do dnia 31.10.2017r. łączna punktacja za wszystkie  kryteria oceny ofert wynosi 100 PKT

 

 

Umowa  z w/w Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust 2. pkt 1a  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 t.j. z późn. zm.).

 

 


                                                                                                     Rzeszów,2017-11-21

PZDW/WZP/243/WD/145/2017

                                                                                                                  wg. rozdzielnika  

 

Dotyczy: unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
pn. Zakup wraz z dostawą materiałów do ustawiania zasłon przeciwśnieżnych – 2 zadania”, (dostawa 3000 szt. palików drewnianych do ustawienia siatki  przeciwśnieżnej) przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.09.2017r. pod nr 591200-N- 2017 ogłoszonego na stronie internetowej www.pzdw.pl i tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie ul. Boya  Żeleńskiego 19a.

 

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie  art.93  ust 1 w  związku z  art. 94 ust. 3  ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 t.j. z  późn.zm.) wykonawca,  którego oferta  została  wybrana, uchylił  się  od podpisania umowy w sprawie zamówienia  publicznego i zachodzi podstawa do unieważnienia postępowania

 

 

Uzasadnienie

 

Zamawiający dokonał wyboru oferty Wykonawcy: Pana  Piotra Parczały prowadzącego  działalność  gospodarczą ARTIS  Piotr  Parczała ul. Biały Słup 15A/1, 22- 470 Zwierzyniec jako najkorzystniejszej na  podstawie kryteriów oceny ofert (ocena , termin realizacji dostawy). W  dniu 11.10.2017r. została przesłana do wykonawcy  umowa  pod adres pocztowy  wskazany  w ofercie. W związku  z tym, iż wykonawca nie przystąpił do realizacji zadania w terminie określonym w  umowie Zamawiający pismem z dnia 06.11.2017r. wezwał go do przesłania w terminie  do dnia 09.11.2017r. aktu umowy bądź złożenia oświadczenia w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zawarł w  piśmie  informację, iż w przypadku nie nieprzesłania żadnej informacji w  zakreślonym  terminie uzna, iż wykonawca odmówił podpisania  umowy.

Wobec braku   odpowiedzi ze strony wykonawcy Zamawiający uznał, iż wykonawca odmówił podpisania umowy i na  podstawie  art.93  ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 t.j. z  późn.zm.)  unieważnił postępowanie gdyż nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

 

 

 

 
Wrota Podkarpackie Ministerstwo Infrastruktury Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad edroga.pl greenvelo.pl
  ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08