Dot.: informacja o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający – Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 1 RDW Jarosław, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r, Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu 15.11.2017r. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.)jako najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny została wybrana oferta Wykonawcy Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Cużytek ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław, oraz zaakceptowana za cenę:36 678,60 PLN (słownie: trzydzieści sześć tysięcy sześćset siedemdziesiąt osiem złotych 60/100) wraz z podatkiem VAT 23%. Termin wykonania 30.11.2017r.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 1 RDW Jarosław, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:
Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś
Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 17 116,68 PLN
(słownie: siedemnaście tysięcy sto szesnaście złotych 68/100)
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 4 RDW Łańcut, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:
Zakład Budowy Dróg i Transportu Stanisław Babiś
Wierzawice 850, 37-300 Leżajsk
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 17 429,10 PLN
(słownie: siedemnaście tysięcy czterysta dwadzieścia dziewięć złotych 10/100)
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zestawienie złożonych ofert
ZADANIE NR 4 – RDW ŁAŃCUT
Do postępowania wpłynęły następujące oferty :
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty /
termin realizacji zamówienia
Liczba pkt
w kryterium cena
Liczba pkt
w kryterium termin realizacji zamówienia
Liczba pkt RAZEM
1
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
91 512,00 PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
11,43
PKT
40,00
PKT
51,43
PKT
2
Zakład Budowy Dróg i Transportu
Stanisław Babiś
Wierzawice 850
37-300 Leżajsk
17 429,10
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
60,00
PKT
40,00
PKT
100,00
PKT
3
Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a
36-100 Kolbuszowa
44 029,08
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
23,82
PKT
40,00
PKT
63,82
PKT
4
PHU
Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
41 574,00
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 08.12.2017r.
25,15
PKT
0,00
PKT
25,15
PKT
Zamawiający informuje, że oferta Firmy Usługowo – Remontowo – Budowlana Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a, 36-100 Kolbuszowa zawiera oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, które zostały poprawione na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 47 966,64 PLN (z VAT 23%), natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 44 029,08 PLN (z VAT 23%).
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 6 RDW Rymanów, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 45 977,40 PLN
(słownie: czterdzieści pięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt siedem złotych 40/100)
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zestawienie złożonych ofert
ZADANIE NR 6 – RDW RYMANÓW
Do postępowania wpłynęły następujące oferty :
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty /
termin realizacji zamówienia
Liczba pkt
w kryterium cena
Liczba pkt
w kryterium termin realizacji zamówienia
Liczba pkt RAZEM
1
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
153 258,00 PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
-
-
Oferta odrzucona
2
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
Niebocko 111, 36-207 Grabownica Starzeńska
45 977,40
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
60,00
PKT
40,00
PKT
100,00
PKT
Zamawiający informuje, że w trakcie postepowania odrzucił ofertę złożoną przez PPHU Rafit Szpilewicz Mieczysław 21-580 Wisznice, ul. Włodawska, ponieważ oferta nie została podpisana przez wykonawcę - oferta jest niezgodna z ustawą oraz nieważna na podstawie odrębnych przepisów - art. 89 ust. 1 pkt 1 i 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z art. 82 ustawy PZP wykonawca może złożyć jedną ofertę a jej treść musi odpowiadać treści siwz. Do zachowania formy pisemnej konieczne jest złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie przez osoby uprawnione do dokonania tej czynności w imieniu wykonawcy (art. 78 § 1 Kodeksu cywilnego).
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 8 RDW Ustrzyki Dolne, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:
Usługi Transportu Ciężarowego Adamczyk Andrzej
ul. Gombrowicza 25/27, 38-700 Ustrzyki Dolne
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 39 153,59 PLN
(słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt trzy złote 59/100)
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zestawienie złożonych ofert
ZADANIE NR 8 – RDW USTRZYKI DOLNE
Do postępowania wpłynęły następujące oferty :
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty /
termin realizacji zamówienia
Liczba pkt
w kryterium cena
Liczba pkt
w kryterium termin realizacji zamówienia
Liczba pkt RAZEM
1
Usługi Transportu Ciężarowego Adamczyk Andrzej
ul. Gombrowicza 25/27, 38-700 Ustrzyki Dolne
39 175,50 PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
60,00
PKT
40,00
PKT
100,00
PKT
Zamawiający informuje, że Pana oferta zawiera oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, które zostały poprawione na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 39 153,59 PLN (z VAT 23%), natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 39 175,50 PLN (z VAT 23%).
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 2 RDW Jasło, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:
Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof
Trzcinica 288, 38-207 Przysieki
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 30 071,04 PLN
(słownie: trzydzieści tysięcy siedemdziesiąt jeden złotych 04/100)
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zestawienie złożonych ofert
ZADANIE NR 2 – RDW JASŁO
Do postępowania wpłynęły następujące oferty :
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty /
termin realizacji zamówienia
Liczba pkt
w kryterium cena
Liczba pkt
w kryterium termin realizacji zamówienia
Liczba pkt RAZEM
1
Usługi Sprzętowe Rączka Krzysztof
Trzcinica 288
38-207 Przysieki
30 071,04 PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
60,00
PKT
40,00
PKT
100,00
PKT
2
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
140 958,00 PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
12,80
PKT
40,00
PKT
52,80
PKT
Zamawiający informuje, że oferta firmy PPHU Rafit Szpilewicz Mieczysław 21-580 Wisznice ul. Włodawska 4 zawiera oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, które zostały poprawione na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena odczytana podczas otwarcia ofert brzmiała 122 169,75 PLN (z VAT 23%), natomiast cena poprawiona przez Zamawiającego wynosi 140 958,00 PLN (z VAT 23%).
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 3 RDW Lubaczów, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:
PHU Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6, 37-500 Jarosław
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 32 902,50 PLN
(słownie: trzydzieści dwa tysiące dziewięćset dwa złote 50/100)
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 5 RDW Mielec, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:
Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe Fachman Tadeusz Zjadewicz
Os. Matejki 12/19, 39-200 Dębica
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 39 261,60 PLN
(słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy dwieście sześćdziesiąt jeden złotych 60/100)
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zestawienie złożonych ofert
ZADANIE NR 5 – RDW MIELEC
Do postępowania wpłynęły następujące oferty :
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty /
termin realizacji zamówienia
Liczba pkt
w kryterium cena
Liczba pkt
w kryterium termin realizacji zamówienia
Liczba pkt RAZEM
1
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
146 124,00 PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
16,12
PKT
40,00
PKT
56,12
PKT
2
Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz
Os. Matejki 12/19
39-200 Dębica
39 261,60
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
60,00
PKT
40,00
PKT
100,00
PKT
3
Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a
36-100 Kolbuszowa
61 198,47
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
-
-
Oferta odrzucona
Zamawiający informuje, ze w trakcie postepowania odrzucił ofertę Firmy Usługowo – Remontowo – Budowlanej Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a, 36-100 Kolbuszowa, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017r., poz. 1579.) gdyż jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – Wykonawca nie dołączył do oferty wypełnionego i podpisanego kosztorysu ofertowego – zgodnie z pkt 10.12c) i 12.2 Instrukcji dla wykonawców (Rozdział I SIWZ).
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich zawiadamia, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań – Zadanie nr 7 RDW Stalowa Wola, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.10.2017r. pod numerem 596297-N-2017 oraz ogłoszone na stronie internetowej
www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a w dniu 03.10.2017r.jako najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ została wybrana następująca oferta:
MAT – BUD Mateusz Litwiński
ul. Czerniawy 16, 37-400 Nisko
Cena oferty wraz z podatkiem VAT 23%: 30 442,50 PLN
(słownie: trzydzieści tysięcy czterysta czterdzieści dwa złote 50/100)
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zestawienie złożonych ofert
ZADANIE NR 7 – RDW STALOWA WOLA
Do postępowania wpłynęły następujące oferty :
Nr oferty
Nazwa i adres wykonawcy
Cena oferty /
termin realizacji zamówienia
Liczba pkt
w kryterium cena
Liczba pkt
w kryterium termin realizacji zamówienia
Liczba pkt RAZEM
1
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
112 545,00 PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
16,23
PKT
40,00
PKT
56,23
PKT
2
MAT – BUD
Mateusz Litwiński
ul. Czerniawy 16
37-400 Nisko
30 442,50
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
60,00
PKT
40,00
PKT
100,00
PKT
3
Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana
Buczek Tomasz Kolbuszowa Górna 325a
36-100 Kolbuszowa
53 436,12
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
34,18
PKT
40,00
PKT
74,18
PKT
4
PW SEEB – POOL S.C. Pięta Sebastian,
Zioło Paweł
ul. Gen. Józefa Bema 68
39-400 Tarnobrzeg
58 179,00
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 30.11.2017r.
31,40
PKT
40,00
PKT
71,40
PKT
5
Firma Chamot
Józef Chamot
Jata 92A
37-430 Jeżowe
39 790,50
PLN
(z VAT 23%)
Termin realizacji zamówienia: 08.12.2017r.
45,90
PKT
0,00
PKT
45,90
PKT
Rzeszów, 18.10.2017r.
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
pn.Wykonanie odmulania rowów wraz ze ścięciem poboczy na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie – 8 zadań.
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW-WZP-243/WD/146/2017
Numer BZP /DUUE: 596297-N-2017z dnia 03.10.2017r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zadanie Nr 1 RDW Jarosław
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 40 163,07PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
48 904,80
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Zakład Budowy Dróg i Transportu
Stanisław Babiś
Wierzawice 850
37-300 Leżajsk
17 116,68
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
PHU Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
36 678,60
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 2 RDW Jasło
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 39 938,10PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Usługi Sprzętowe
Rączka Krzysztof
Trzcinica 288
38-207 Przysieki
30 071,04
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
122 169,75
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 3 RDW Lubaczów
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 39 593,70PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
46 094,25
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Firma AS-POL
Antoni Osiewicz
ul. Płk. Dąbka 2c
37-600 Lubaczów
34 974,56
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
PHU Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
32 902,50
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 4 RDW Łańcut
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 44 280,00 PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
91 512,00
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Zakład Budowy Dróg i Transportu
Stanisław Babiś
Wierzawice 850
37-300 Leżajsk
17 429,10
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana
Buczek Tomasz
Kolbuszowa Górna 325a
36-100 Kolbuszowa
47 966,64
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
4.
PHU Andrzej Cużytek
ul. Starosanowa 6
37-500 Jarosław
41 574,00
PLN
08.12.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 5 RDW Mielec
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 40 368,60PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
146 124,00
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe FACHMAN Tadeusz Zjadewicz
Os. Matejki 12/19
39-200 Dębica
39 261,60
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana
Buczek Tomasz
Kolbuszowa Górna 325a
36-100 Kolbuszowa
61 198,47
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 6 RDW Rymanów
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 39 956,55PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
153 258,00
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
Spółdzielnia Kółek Rolniczych w Dydni z/s w Niebocku
Niebocko 111
36-207 Grabownica Starzeńska
45 977,40
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 7 RDW Stalowa Wola
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 40 762,20PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
PPHU Rafit
Szpilewicz Mieczysław
21-580 Wisznice
ul. Włodawska 4
112 545,00
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
2.
MAT – BUD
Mateusz Litwiński
ul. Czerniawy 16
37-400 Nisko
30 442,50
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
3.
Firma Usługowo – Remontowo – Budowlana
Buczek Tomasz
Kolbuszowa Górna 325a
36-100 Kolbuszowa
53 436,12
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
4.
PW SEEB – POOL S.C. Pięta Sebastian,
Zioło Paweł
ul. Gen. Józefa Bema 68
39-400 Tarnobrzeg
58179,00
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
5.
Firma Chamot
Józef Chamot
Jata 92A
37-430 Jeżowe
39 790,50
PLN
08.12.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 8 RDW Ustrzyki Dolne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 40 620,75PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Lp.
Firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
Cena ofertowa brutto
Termin wykonania zamówienia
Warunki płatności zawarte
w ofertach
1.
Usługi Transportu Ciężarowego Adamczyk Andrzej
ul. Gombrowicza 25/27
38-700 Ustrzyki Dolne
39 153,59
PLN
30.11.2017r.
płatność do 30 dni
od daty przedłożenia faktury
z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.plw zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08