Dotyczy postępowania pn. „Dostawasprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów – 2 zadania”, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.11.2017 r. pod numerem 617241-N-2017 oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW wRzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.
ZADANIE NR 1 – DOSTAWA KOMPUTERÓW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
INFAST Sp. z o.o., ul. Szopena 51, 35-055 Rzeszów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 31 734,00 PLN brutto, (słownie: trzydzieści jeden tysięcy siedemset trzydzieści cztery złote, zero groszy).
Termin dostawy: 11.12.2017 r.
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
kryteria oceny ofert (termin dostawy)
Ilość pkt
1.
INFAST SP. Z O.O.
UL. SZOPENA 51
35-055 RZESZÓW
31 734,00
11.12.2017
100 pkt
60 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE NR 2 – DOSTAWA OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
INFAST Sp. z o.o., ul. Szopena 51, 35-055 Rzeszów, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 17 816,55 PLN brutto, (słownie: siedemnaście tysięcy osiemset szesnaście złotych, pięćdziesiąt pięć groszy).
Termin dostawy: 11.12.2017 r.
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 3 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
kryteria oceny ofert (termin dostawy)
Ilość pkt
1.
INFAST SP. Z O.O.
UL. SZOPENA 51
35-055 RZESZÓW
17 816,55
11.12.2017
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
ASCAD
ADAM SKARBIECKI
UL. PODWISŁOCZE 21
35-309 RZESZÓW
18 157,75
11.12.2017
98,87 pkt
58,87 pkt
40 pkt
3.
COMPRO
JOLANTA OLSZEWSKA
UL. KOTARBIŃSKIEGO 19
41-400 MYSŁOWICE
18 320,85
11.12.2017
98,35 pkt
58,35 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
Dostawasprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesoriów– 2 zadania
- zadanie Nr 1 – dostawa komputerów
- zadanie Nr 2 – dostawa oprogramowania i akcesoriów
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WA/10/2017
Numer BZP /DUUE: 617241-N-2017z dnia 16.11.2017 r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 54 175,00PLN
ZADANIE Nr 1 – 34 900,00 PLN
ZADANIE Nr 2 – 19 275,00 PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
ZADANIE Nr 1
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Termin dostawy
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
INFAST SP. Z O.O.
UL. SZOPENA 51
35-055 RZESZÓW
31 734,00
11.12.2017
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
ZADANIE Nr 2
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Termin dostawy
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
INFAST SP. Z O.O.
UL. SZOPENA 51
35-055 RZESZÓW
17 816,55
11.12.2017
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
ASCAD ADAM SKARBIECKI
UL. PODWISŁOCZE 21
35-309 RZESZÓW
18 157,75
11.12.2017
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
COMPRO JOLANTA OLSZEWSKA
UL. KOTARBIŃSKIEGO 19
41-400 MYSŁOWICE
18 320,85
11.12.2017
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.plw zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08