Dotyczy postępowania pn. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych budynków administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2018r. – 9 ZADAŃ, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.11.2017 r. pod numerem 621996-N-2017 oraz na stronie internetowej www.pzdw.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie PZDW wRzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, 35- 105 Rzeszów.
ZADANIE 1 – RDW JAROSŁAW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL, UL. SZAROTKOWA 9, 35-064 RZESZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 11 070,00 PLN brutto, (słownie: jedenaście tysięcy siedemdziesiąt złotych, zero groszy).
Jakość usługi / Certyfikat: TAK
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Jakość usługi / CERTYFIKAT
Ilość pkt
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
11 070,00
TAK
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
17 971,32
TAK
76,96 pkt
36,96 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE 2 – RDW JASŁO
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL, UL. SZAROTKOWA 9, 35-064 RZESZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 9 594,00 PLN brutto, (słownie: dziewięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt cztery złote, zero groszy).
Jakość usługi / Certyfikat: TAK
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Jakość usługi / CERTYFIKAT
Ilość pkt
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
9 594,00
TAK
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
26 002,44
TAK
62,14 pkt
22,14 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE 3 – RDW LUBACZÓW
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL, UL. SZAROTKOWA 9, 35-064 RZESZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 14 760,00 PLN brutto, (słownie: czternaście tysięcy siedemset sześćdziesiąt złotych, zero groszy).
Jakość usługi / Certyfikat: TAK
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Jakość usługi / CERTYFIKAT
Ilość pkt
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
14 760,00
TAK
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
17 079,72
TAK
91,85 pkt
51,85 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE 4 – RDW ŁAŃCUT
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL, UL. SZAROTKOWA 9, 35-064 RZESZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 12 546,00 PLN brutto, (słownie: dwanaście tysięcy pięćset czterdzieści sześć złotych, zero groszy).
Jakość usługi / Certyfikat: TAK
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Jakość usługi / CERTYFIKAT
Ilość pkt
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
12 546,00
TAK
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
17 710,32
TAK
82,50 pkt
42,50 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE 5 – RDW MIELEC
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL, UL. SZAROTKOWA 9, 35-064 RZESZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 14 760,00 PLN brutto, (słownie: czternaście tysięcy siedemset sześćdziesiąt złotych, zero groszy).
Jakość usługi / Certyfikat: TAK
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferty:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Jakość usługi / CERTYFIKAT
Ilość pkt
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
14 760,00
TAK
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
18 021,96
TAK
89,14 pkt
49,14 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE 6 – RDW RYMANÓW
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL, UL. SZAROTKOWA 9, 35-064 RZESZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 11 808,00 PLN brutto, (słownie: jedenaście tysięcy osiemset osiem złotych, zero groszy).
Jakość usługi / Certyfikat: TAK
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Jakość usługi / CERTYFIKAT
Ilość pkt
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
11 808,00
TAK
100 pkt
60 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE 7 – RDW STALOWA WOLA
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O., UL. SOKOLA 14, 39-400 TARNOBRZEG, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 7 815,00 PLN brutto, (słownie: siedem tysięcy osiemset piętnaście złotych, zero groszy).
Jakość usługi / Certyfikat: TAK
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęły 2 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Jakość usługi / CERTYFIKAT
Ilość pkt
1.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
7 815,00
TAK
100 pkt
60 pkt
40 pkt
2.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
14 760,00
TAK
71,77 pkt
31,77 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE 8 – RDW USTRZYKI DOLNE
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL, UL. SZAROTKOWA 9, 35-064 RZESZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 22 140,00 PLN brutto, (słownie: dwadzieścia dwa tysiące sto czterdzieści złotych, zero groszy).
Jakość usługi / Certyfikat: TAK
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęła 1 oferta:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Jakość usługi / CERTYFIKAT
Ilość pkt
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
22 140,00
TAK
100 pkt
60 pkt
40 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.).
ZADANIE 9 – PZDW RZESZÓW
Zamawiający po dokonaniu czynnościsprawdzenia i oceny ofert zaakceptował ofertę wykonawcy:
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL, UL. SZAROTKOWA 9, 35-064 RZESZÓW, jako ofertę najkorzystniejszą na podstawie przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
Oferta została zaakceptowana za cenę 91 512,00 PLN brutto, (słownie: dziewięćdziesiąt jeden tysięcy pięćset dwanaście złotych, zero groszy).
Jakość usługi / Certyfikat: TAK
Ilość osób wykonujących usługę: 6 i więcej osób
Informujemy, że doprzedmiotowegopostępowania wpłynęło 5 ofert:
Lp.
Oferty
Cena łączna (Brutto)
Jakość usługi / CERTYFIKAT
Ilość osób wykonujących usługę
Ilość pkt
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW SOPEL
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
91 512,00
TAK
6 i więcej osób
91,02 pkt
51,02 pkt
10 pkt
30 pkt
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
77 809,56
TAK
5 osób
90,00 pkt
60 pkt
10 pkt
20 pkt
3.
AW-SYSTEM ANDRZEJ WOJNAR
UL. TWARDA 18
00-105 WARSZAWA
86 400,00
NIE
6 i więcej osób
84,03 pkt
54,03 pkt
0 pkt
30 pkt
4.
STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY
SPÓŁKA JAWNA
ALEJA GENERAŁA WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 66, 35-304 RZESZÓW
109 900,92
NIE
6 i więcej osób
72,48 pkt
42,48 pkt
0 pkt
30 pkt
5.
GARDA SP. Z O.O. SP. K.
UL. PŁK. K. IRANKA OSMECKIEGO 6
35-001 RZESZÓW
107 408,52
TAK
4 osoby
63,47 pkt
43,47 pkt
10 pkt
10 pkt
Umowaz ww. Wykonawcą zostanie zawarta w terminie określonym w art. 94 ust. 2 pkt 1a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.).
Informacja z otwarcia ofert złożonych do przetargu
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych budynków administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2018r. – 9 ZADAŃ
Numer nadany przez Zamawiającego: PZDW/WZP/243/WA/112017
Numer BZP /DUUE: 621996-N-2017 z dnia 24.11.2017 r.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający zamieszcza na stronie internetowej poniższe informacje:
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 156 330,78 PLN
Zadanie Nr 1– RDW JAROSŁAW – 12 282,91 PLN
Zadanie Nr 2– RDW JASŁO – 8 962,35 PLN
Zadanie Nr 3– RDW LUBACZÓW – 10 148,39 PLN
Zadanie Nr 4– RDW ŁAŃCUT – 12 513,53 PLN
Zadanie Nr 5– RDW MIELEC – 10 332,00 PLN
Zadanie Nr 6– RDW RYMANÓW – 8 708,40 PLN
Zadanie Nr 7– RDW STALOWA WOLA – 8 626,26 PLN
Zadanie Nr 8– RDW USTRZYKI DOLNE – 15 318,00 PLN
Zadanie Nr 9– PZDW RZESZÓW – 69 438,94 PLN
Do postępowania wpłynęły następujące oferty:
Zadanie Nr 1– RDW JAROSŁAW
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Jakość usługi / posiadanie ISO
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
11 070,00
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
17 971,32
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 2– RDW JASŁO
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Jakość usługi / ISO
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
9 594,00
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
26 002,44
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 3– RDW LUBACZÓW
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Jakość usługi / ISO
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
14 760,00
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
17 079,72
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 4– RDW ŁAŃCUT
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Jakość usługi / ISO
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
12 546,00
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
17 710,32
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 5– RDW MIELEC
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Jakość usługi / ISO
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
14 760,00
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
18 021,96
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 6– RDW RYMANÓW
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Jakość usługi / ISO
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
11 808,00
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 7– RDW STALOWA WOLA
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Jakość usługi / ISO
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
7 815,00
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
14 760,00
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 8– RDW USTRZYKI DOLNE
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Jakość usługi / ISO
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
22 140,00
TAK
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
Zadanie Nr 9– PZDW RZESZÓW
Lp.
Oferty
Cena łączna (brutto)
Jakość usługi / ISO
Ilość osób wykonujących usługę
Warunki płatności zawarte w ofertach
1.
P.W. „KARABELA” SP. Z O.O.
UL. SOKOLA 14
39-400 TARNOBRZEG
77 809,56
TAK
5 OSÓB
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
2.
AW-SYSTEM ANDRZEJ WOJNAR
UL. TWARDA 18
00-105 WARSZAWA
86 400,00
NIE
6 i WIĘCEJ OSÓB
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
3.
FIRMA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI „SOPEL” STANISŁAW
UL. SZAROTKOWA 9
35-064 RZESZÓW
91 512,00
TAK
6 i WIĘCEJ OSÓB
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
4.
GARDA SP. Z O.O. SP. K.
UL. PŁK. K. IRANKA OSMECKIEGO 6\
35-001 RZESZÓW
107 408,52
TAK
4 OSOBY
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
5.
STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY
SPÓŁKA JAWNA
ALEJA GENERAŁA WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 66
35-304 RZESZÓW
109 900,92
NIE
6 i WIĘCEJ OSÓB
płatność do 30 dni od daty przedłożenia faktury z podpisanym protokołem odbioru
UWAGA !
Informacja zawiera dane aktualne na dzień jej sporządzenia.
Dane mogą ulec zmianie podczas dokonywania czynności sprawdzenia i oceny złożonych ofert.
Ostateczne i wiążące wyniki przetargu zostaną zawarte w rozstrzygnięciu (lub unieważnieniu) postępowania.
Informacja dotycząca Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert ( zawierającej kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminy wykonania zamówienia, okresy gwarancji i warunki płatności określone w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych znajduje się na stronie www.pzdw.plw zakładce: „zamówienia publiczne” - „przetargi”.
ostatnia aktualizacja strony : 2018-11-09 08:25:08